Uragun: Polski top-down shooter, w którym zatrzymamy rewolucję maszyn [WIDEO]
Pobiegajcie mechem po ulicach Londynu, Moskwy czy Warszawy.
Istnieją na rynku takie gatunki, o których wszyscy dobrze wiemy, że raczej nigdy nie powrócą do pierwszej ligi branży. Beat 'em upy, symulatory lotu, point-and-clicki... a także top-down shootery. Mimo to co roku wychodzą dziesiątki ich przedstawicieli (no dobra, może symulatorów lotu nie), bo poszczególne nisze z każdym rokiem rosną. Kool2Play Studio również postanowiło wykroić sobie kawałeczek tego niemainstreamowego tortu.
Huragan (a, przepraszam, Uragun) pozwoli więc nam zmierzyć się z robotyczną rewolucją (i wcale nie mam na myśli przemian zachodzących w przemyśle) w bezpiecznym wnętrzu olbrzymiego mecha. Porządek zaprowadzimy na ulicach Nowego Jorku, Berlina, Moskwy, Londynu, Pekinu czy Warszawy (zgadujcie główne rynki zbytu, w które celują twórcy). Twórcy obiecują dziesiątki (jeżeli nie setki) przeciwników, „taktyczne elementy” (za przykład posłużyło użycie wabika, oby chodziło o coś więcej) czy wybuchową akcję. Wygląda to całkiem, całkiem, ale sami oceńcie:
Uragun wyjdzie na pecetach w 2020, a później również na konsolach.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.