[Na marginesie] Nie wszyscy kochają wieże, z wyzwaniem w CoDzie się mierzę
Tetris w Overwatchu, Call of Duty: Modern Warfare z wyjątkowo wysokim poziomem trudności (co jest nowością), „niespodziewane wieści o tytule first party od Sony” i twórca Assassin's Creeda przepraszający za zepsucia branży.
Jeden z graczy stworzył w ramach Warsztatu w Overwatchu... Tetrisa. Teraz już nie macie żadnej wymówki, żeby nie kupić FPS-a Blizzarda. Jeżeli zechcecie zagrać w dzieło Ochotonida, znajdziecie ją po prostu wpisując „Tetris” w wyszukiwarce.
Nasz ulubiony analityk branżowy, Daniel Ahmad, postanowił podgrzać nieco atmosferę na Twitterze.
Looks like we might hear some unexpected news about a Sony first party title soon.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) October 23, 2019
Wygląda na to, że wkrótce usłyszymy niespodziewane wieści o tytule first party od Sony.
Zaintrygowani? Jak wszyscy, ale tylko tyle na razie wiemy.
Podczas targów EGLX Patrice Désilets, twórca pierwszych Assassin's Creedów czy Ancestors: The Humankind Odyssey, przeprosił graczy za wpływ, jaki wywarła jedna z mechanik z AC na branżę. Gdy mówił o sandboksach, został zapytany o ostatnią Zeldę.
Breath of the Wild, wow! W tej grze po pół godziny zabawy można robić dosłownie wszystko. Trzeba jedynie wspinać się na wieże i [w ten sposób] odsłaniać kolejne części mapy. Przepraszam... to moja wina.
Zastanowię się, czy wybaczyć.
Jeżeli lubicie cierpieć, mam dla was świetną informację: Modern Warfare zaoferuje odpowiednik trybu trudności „Specjalista” z poprzedniej gry studia. Oznacza to, że chociaż nasze zdrowie nie będzie się automatycznie regenerować, a my sami będziemy musieli dbać o przeładowywanie broni. Potwierdził to Taylor Kurosaki z Infinity Ward.
Yes.
— Taylor Kurosaki (@taylorkurosaki) October 22, 2019
No co, mówiłem, że „potwierdził”.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.