8
25.10.2019, 08:45Lektura na 2 minuty

World of Warcraft: Brama Orgrimmaru odtworzona w Unreal Engine 4 [WIDEO]

Wygląda to świetnie i aż chciałoby się więcej.


Witold Tłuchowski

Trudno być fanem WarCrafta w 2019. Z jednej strony mamy całą górę rzeczy do robienia i nie powinniśmy narzekać – dopiero co wyszedł Classic i rozwija się aż miło, we „współczesnym” WoW-ie patch 8.3 wprowadzi całkiem sporo dobra, za kilka dnia usłyszymy najpewniej o nowym dodatku, a WarCraft III: Reforged znajduje się właśnie w becie i istnieje szansa, że zagramy w niego za nie tak znowu długo. Z drugiej: kurczę, nie wiem jak, ale dajcie nam po prostu WarCrafta IV – nie da się ukryć bowiem, że dla wielu graczy seria wciąż pozostaje przede wszystkim RTS-ami i fabularne wydarzenia z MMORPG-a Blizzarda średnio ich obchodzą.

Nie ma co jednak kręcić nosem, w końcu świat pozostaje ten sam i wiele ikonicznych miejsc łączy fanów obu gatunków. Jednym z nich jest Orgrimmar, leżąca w Durotarze stolica orków (i szerzej: Hordy), którą kojarzą nie tylko gracze WoW-a, ale także wszyscy ci, którzy przeszli kampanię zielonoskórych w The Frozen Throne. Wiktor Öhman postanowił odtworzyć to charakterystyczne miejsce w Unreal Engine 4 i efekt jest... a zresztą zobaczcie sami:

Niestety, twórca skupił się tylko na głównej bramie miasta. Jeżeli jednak zajmujecie się grafiką chociażby hobbistycznie, całe wideo powinno być dla was interesujące – Öhman streszcza cały proces powstawania sceny (zresztą na 18:00 zaplanowana jest dalsza, pogłębiona część). Wszyscy inni muszą niestety odczuwać niedosyt i liczyć, że w przyszłości autor pokaże nieco więcej.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze