[Na marginesie] Już Stadia na telefonach, Shenmue w fanowskich rejonach
Google Stadia na telefonach kolejnych firm, Platinum Games już zaraz ogłosi następną produkcję, Shenmue III nie dla masowego odbiorcy, raz jeszcze wskazówki na temat battle royale w Modern Warfare, działający kod sieciowy w Street Fighter V oraz Nintendo Direct o Animal Crossing.
Wszelkie wieści o Stadii przyjmujemy z pewnym dystansem – w końcu w Polsce usługa streamingowa Google wciąż nie działa. Warto jednak odnotować fakt, że od jutra (nie) zagramy w ramach niej również na smartfonach Samsunga, Asusa oraz Razera. Cóż, lepiej późno niż wcale.
Radujcie się fani Platinum Games – jeszcze w tym miesiącu dowiemy się czegoś więcej na temat kolejnej z czterech tajemniczych produkcji studia zapowiedzianych na początku lutego. Pierwszą było The Wonderful 101: Remastered, o następnej usłyszymy 27 lutego.
Po 4 latach od premiery Street Fighter V doczekał się w końcu działającego kodu sieciowego! Co prawda patch, który to wprowadził, przy okazji wyłączył działanie fanowskich poprawek... i jednocześnie, jak donoszą fani, w samej grze trudno zauważyć różnicę.
We hope you're enjoying #SFVCE and thank you for all the support!A netcode adjustment has been made to the game and is available now for all players.We ask that you send your feedback to @SFVServer. Please enjoy and look forward to #CPT2020 #SFL2020 #IntelWorldOpen starting soon! pic.twitter.com/r6DirOrqUn
— Yoshinori Ono (@Yoshi_OnoChin) February 19, 2020
Tradycyjnie już Nintendo zapowiedziało kolejne Nintendo Direct na dzień przed samym wydarzeniem. Tym razem poświęcone będzie w całości Animal Crossing: New Horizons. Obejrzymy je o 15:00.
Infinity Ward daje nam kolejne wskazówki co do nadchodzącego (chociaż wciąż nieoficjalnie) trybu battle royale w Modern Warfare. Tym razem do sklepu trafił zestaw przedmiotów Hazardous, w ramach którego znajdziemy godło „Toxic event”.
Lars Wingefors, CEO Embracer Group, podczas wczorajszego spotkania z inwestorami stwierdził:
Lars Wingefors at the investor briefing on #Shenmue3:
— Nathan (@DarkDetectiveNL) February 19, 2020
"I'm happy to see that the fans enjoy Shenmue III, but it's also clear that Shenmue III is not a mass market product." pic.twitter.com/HwHn60sDTL
Cieszy mnie to, że fani polubili Shenmue III, ale jasne jest również, że Shenmue III nie jest produktem przeznaczonym na rynek masowy.
Cóż, jesteśmy szczerze zaskoczeni.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.