3
25.02.2020, 20:39Lektura na 2 minuty

Temtem: Co planują twórcy „konkurencji dla Pokémonów?”

Autorzy dzielą się swoimi planami na najbliższy rok.


Stanisław „Wokulski” Falenta

Zdecydowana większość osób, które są zapoznane z franczyzą od Game Freak ma swoje zdanie na temat najnowszej odsłony serii, Sword & Shield. Po jej premierze dla niektórych stało się jasne, że formuła stoi w miejscu tak jakby trochę za bardzo. Do tego zmiana platformy na wielokrotnie silniejszego od DS-ów Switcha nie przyniosła ze sobą oczekiwanych usprawnień technologicznych. Ponieważ podobne narzekania słychać od lat, pojawienie się na rynku Temtemu – produkcji czerpiącej garściami z Pokémonowej konwencji – było jedynie kwestią czasu.

Utrzymane w komiksowej stylistyce dziełko trafiło do wczesnego dostępu 22 stycznia 2020 roku i zaskarbiło sobie serca sporej ilości graczy. Pomimo niedoróbek i zgrzytów charakterystycznych dla early accessu stało się jasne, że mamy do czynienia z dużym potencjałem. I to grywalnym na PC! (Jeśli jesteście ciekawi, jak to wszystko prezentuje się w akcji, tutaj znajdziecie kilka długich gameplayów prezentujących założenia rozgrywki). Teraz, po miesiącu od pierwszego uruchomienia serwerów nadszedł czas na ujawnienie dalszych planów rozwoju.

I tak na wiosnę ma się ukazać hit dla graczy „pro” – tryb rankingowy. Odbywające się w systemie jeden na jeden walki będą opierały się na punktach otrzymywanych za każdy wygrany mecz. Dzięki temu użytkownicy zmierzą się jedynie z równymi sobie.

Z trybem zostanie sprzężona druga z najważniejszych i zarazem bardziej kontrowersyjna nowość – autoskalowanie. Zdaniem twórców pozwoli ono oszczędzić profesjonalistom zachodu przy perfekcyjnym rozmnażaniu Temtemów. Uzyskany czas spędzą na ich treningu, karmieniu owocami czy wbijaniu „egg techniques”.

Po odbytych walkach będziemy mogli zaszyć się w planowanych na lato domach. Znajdą się na Atolu o nieograniczonej ilości działek.

W nieco dalszej perspektywie możemy spodziewać się dwóch nowych wysp – Kisiwa i Cipanku, około pięćdziesiąt nowych Temtemów (w tym jednego legendarnego), gadżetów do wspinaczki, turniejów i osiągnięć. Jednym słowem, twórcy zrobią wszystko, aby ułożyć te klocki w pełnoprawny tytuł. My oczywiście trzymamy za nich kciuki.

 


Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze