[Na marginesie] Half-Life: Alyx bez łomu [ZOBACZ DLACZEGO] i remake Resident Evil 2 z „ray tracingem”
A także remake Resident Evil 3 ze zbyt wieloma Nemesisami, PlatinumGames zapowiadające zapowiedź nowego projektu i demo Bravely Default II.
Jedną z rzeczy, których brak graczce Half-Life: Alyx szybko zauważyli, jest charakterystyczny dla serii łom. Narzędzia, zdawać by się mogło, idealnie pasującego do VR-u, co udowadnia zresztą bardzo udane Boneworks. Podczas testów okazało się, że testerzy używali go jako broni (czego twórcy chcieli uniknąć, projektując rozgrywkę pod strzelanie) lub zapominali, iż trzymają go w ręku (przez co blokował się np. w drzwiach). Najważniejszym jednak powodem, dla którego przedmiot ostatecznie nie trafił do gry, była... jego siła jako symbolu. Gracze widząc łom, byli po prostu pewni, że sterują Gordonem Freemanem – i trudno się im dziwić.
Wiecie, co to jest piekło? To Resident Evil 3, w którym każdy zombie został przemieniony w Nemesisa... Czyli dokładnie to, co oferuje nowy mod (działający jak na razie – ze zrozumiałych względów – jedynie z demem). Pobrać go możecie TUTAJ.
Skoro jesteśmy już w temacie Resident Evil – patrzcie jak remake „dwójki” prezentowałby się w wersji z ray-tracingiem (efekt uzyskany dzięki modowi).
Bravely Default II – na które być może nie czekacie, a mimo wszystko powinniście – doczekało się dema: już dziś możemy je ściągnąć z nintendowskiego eShopu. Warto!
PlatinumGames jest gotowe na ogłoszenie swojego czwartego projektu w ramach Platinum 4. Cóż to jest, dowiemy się 1 kwietnia.
The fourth #Platinum4 announcement is on its way! Look to the stars on 04.01 for more...https://t.co/GLRQg6RNI8
— PlatinumGames Inc. (@platinumgames) March 26, 2020
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.