7
2.04.2020, 14:22Lektura na 2 minuty

Gwint: CD Projekt wprowadza fabularny system postępów; śledźcie w grze Podróż Geralta i Jaskra [WIDEO]

Przez najbliższe miesiące będziemy poznawać losy duetu i odblokowywać kolejne nagrody.

Pomimo ogromnej popularności Wiedźmina na świecie (gry i serialu, chociaż także książki swoje trzy grosze dorzucają od jakiegoś czasu) karcianka CD Projektu osadzona w tym uniwersum jakoś nigdy nie przecisnęła się do pierwszej ligi. Mimo wszystko wciąż ma stałą bazę fanów, a niedawny debiut na Androidzie na pewno jej nie zaszkodził. Od premiery ostatniego dodatku, Kupców Orfiru, nieco już minęło, studio jednak nie zapowiada kolejnego rozszerzenia, zamiast tego oferując nam... karnet bojowy?

Tym bowiem jest dodany do gry tryb Podróży – w jego ramach zdecydujemy się na warianty bezpłatny i premium. Różnią się one od siebie liczbą i jakością nagród; w tym pierwszym możemy liczyć jedynie na awatary i punkty, gdy zaś dopłacimy, z czasem odblokujemy również ramki, beczki z kartami, pojedyncze karty, rewersy, skórki dowódców itd. W szybszym zdobywaniu kolejnych prezentów pomogą specjalne zadania powiązane z fabułą.

Zabawa ta potrwa trzy miesiące – w tym czasie każdy wygrany mecz (klasyczny i sezonowy) pozwoli poczynić postępy w naszej Podróży. Co tydzień poznamy też nowy rozdział historii Geralta i Jaskra.

Więcej informacji na temat Podróży (wraz z listą konkretnych nagród) znajdziecie TUTAJ

Listy poprawek i zmian wprowadzonych w patchu 6.1 szukajcie zaś W TYM MIEJSCU.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze