Developer wypije szklankę wody za każdą sprzedaną kopię gry
I tylko o tym będzie ten tytuł. Naprawdę.
Widzieliśmy w życiu naprawdę przedziwne rzeczy – gry o braniu prysznicu z naszym ojcem, symulatory LSD czy produkcje, w których hodowaliśmy niemiłe ryby z ludzkimi twarzami. Niektóre z nich były poważne, dla innych abstrakcyjność stanowiła zaś jedynie marketingowy fundament. Podobnego projektu jednak jeszcze nie było – i chyba nikt z tego powodu nie płakał.
Each Sale I Drink a Glass of Water jest dokładnie tym, co widzicie w tytule. Przez cały rok, gdy dzieło to znajdywać się będzie w Early Accessie, jego twórca za każdą sprzedaną kopie wypije jedną szklankę wody, a nagranie tego wydarzenia pojawi się w grze co piątek. I można by doszukiwać się w tym jakiegoś artystycznego sensu, odpowiedni manifest byłby w stanie uczynić z tego ciekawy performance... ale autor chce pozostać z nami szczery: to jedynie eksperyment. Nie ma w tym (chyba?) żadnego drugiego dna i wszystko to wygląda na a) żart (jak wszystkie pozostałe gry „studia”) lub b) próbę wyłudzenia pieniędzy (jak wszystkie p... no dobra, nie chcę być niesprawiedliwy).
Cena Each Sale I Drink a Glass of Water nie jest jeszcze znana, a sama, ekhem, gra trafi na Steama 1 maja.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.