2
2.06.2020, 18:00Lektura na 2 minuty

[Na marginesie] Zmiany grafiki The Last of Us Part II pomiędzy kolejnymi zapowiedziami i nowe studio Paradoksu

A do tego Trackmania oficjalnie bez modelu subskrypcyjnego (tj. zdaniem twórców), Destiny 2 szykujące się do podróży na Europę oraz porównanie oprawy TLoU 1 i 2.


Witold Tłuchowski

Paradox otworzył kolejne studio zajmujące się tym, z czego przede wszystkim znana jest firma... Nie, nie chodzi o tworzenie DLC, a o grand strategies. Barcelońskie Paradox Tinto na początku wesprze zespół odpowiedzialny za Europę Universalis IV, a w przyszłości będzie miało okazję przygotować własnego przedstawiciela gatunku. Czyżby Victorię III? Oj, tak tylko się droczę.

Wyciekł tesear kolejnej dużej aktualizacji do Destiny 2. Jak na razie jest dość tajemniczy (widoczny w tle Jowisz i śnieg sugerują, że jesteśmy na Europie), ale 9 czerwca poznamy jakieś szczegóły.

 

Panie i panowie, bardzo przepraszamy Ubisoft Nadeo za określenie modelu biznesowego nowej Trackmanii mianem abonamentu. Jak bowiem przekonują twórcy:


W rzeczywistości nie jest to model subskrypcyjny, ale dostęp do gry przez ograniczony czas. Płacisz za dostęp do gry przez jeden konkretny okres – to wszystko. Gdy ten czas się skończy, musisz kupić tytuł jeszcze raz na określony czas, aby ponownie uzyskać do niej dostęp.


Czuję się przekonany.

Premiera The Last of Us Part II coraz bliżej, nic więc dziwnego, że o grze robi się głośno. Z tej okazji rzućcie okiem na porównanie grafiki obu części:

A skoro już jesteśmy przy porównaniach i The Last of Us Part II, nie mogło zabraknąć porównania jakości oprawy prezentowanej podczas pierwszych gameplayów i tej z niedawnego State of Play:


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze