PUBG: 70 milionów sprzedanych kopii, zmiany na Sanhoku, sezon 8 za pasem [WIDEO]
W grze pojawią się także opancerzone ciężarówki z łupem, na które będziemy mogli napadać.
Choć Playerunknown's Battlegrounds już od dawna nie królem battle royale, od swojej premiery pozostaje w czołówce najchętniej uruchamianych gier na Steamie – i to pomimo tego, że twórcy uparcie nie chcą przejść na F2P. Jak udowadniają nowa dane, najpewniej nie są bez racji.
PUBG w ciągu ponad trzech lat na rynku (w tym roku we wczesnym dostępie) trafił bowiem do ponad 70 milionów graczy. Wliczają się w to wyniki z peceta, PS4 i Xboksa One (choć nie wiadomo, czy wyniki Xbox Game Passa są w tym uwzględnione). Oznacza to, że przez ostatnie dwa lata sprzedano ok. 20 milionów kopii tytułu. Całkiem przyzwoicie, biorąc pod uwagę stale wzrastającą bezpłatną konkurencję.
Sama produkcja doczeka się niedługo pewnych zmian. Wraz ze startem sezonu 8 22 lipca na serwery trafi odświeżona wersja mapy Sanhok. Właściwie każda z jej lokacji przeszła mniej lub bardziej gruntowną metamorfozę.
Do gry zawitają również ciężarówki ze sprzętem, na które spragnieni ekwipunku gracze będą mogli napadać. Podczas jednego meczu napotkamy maksymalnie 8 takowych, a próba ich zniszczenia (stale pozostają w drodze) z pewnością przyciągnie uwagę konkurencji. Nagrody mają być jednak warte ryzyka. Z innych zmian: powrócą kanistry! I tym razem faktycznie będzie dało się za ich pomocą urządzać zasadzki.
Listę wszystkich nowości znajdziecie TUTAJ.