18
20.07.2020, 14:57Lektura na 2 minuty

Hellish Quart: Gra o fechtunku, dzięki której poczujecie się jak pan Wołodyjowski [WIDEO]

Lub Bohun, jeżeli tak wam zapadł w pamięć Aleksandr Domogarow.


Witold Tłuchowski

Jakub Kisiel jest weteranem polskiej branży growej: m.in. pracował przez 8 lat w People Can Fly, a później blisko rok nad Wiedźminem 3, gdzie jako starszy animator odpowiadał za ruchy Geralta. Od kilku lat Kisiel skupia się na autorskich projektach tworzonych pod szyldem Kubold. Prócz licznych assetów na sprzedaż developer tworzył również po cichu własną grę o szermierce.

Tak powstał zabierający graczy do XVII-wiecznej Rzeczypospolitej Hellish Quart, którego cały system walki oparty jest na fizyce. Twórca obiecuje zresztą nie tylko realistyczną rozgrywkę, ale i wierne odwzorowanie realiów. W opisie możemy przeczytać:


Modele postaci są wykonane z wykorzystaniem reprodukcji zeskanowanych w 3D ubrań z tamtego okresu, a kampania dla jednego gracza będzie mocno osadzona w realiach życia w regionie. Będziesz walczył z kozakami zaporoskimi, polskimi husarzami, tatarami krymskimi, szwedzkimi rajtarami, tureckimi janczarzami, francuskimi muszkieterami itd.


Jeżeli więc z wypiekami zaczytywaliście się w „Trylogii” Sienkiewicza (lub chłonęliście filmy Hoffmana), za Hellish Quart schwytacie chętniej niż za zygmuntówkę.

Start wczesnego dostępu ma ruszyć już niedługo (o TUTAJ). Na razie nie wiemy, czy w Hellish Quart obecny będzie czat głosowy – a trzymamy za to kciuki, w końcu zbyt rzadko zdarza się okazja, by pognębić przeciwnika słowami „waćpan machasz jak cepem”.


Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze