Doom Eternal otrzymał specjalne tryby wyświetlania obrazu [WIDEO]
KROPKI.
Nikt nie wątpi, że nowy Doom zawalczy o tytuł najlepszego FPS-a (a może nawet gry) 2020. Udane rozwinięcie formuły poprzedniczki zachwyciło zarówno graczy, jak i recenzentów, nie bez powodu nagradzając id Software najlepszą sprzedażą w historii całej marki. W drodze znajduje się zresztą pierwszy fabularny dodatek, a twórcy nie ustają w staraniach, by utrzymać przy produkcji naszą uwagę.
Studio dodało zatem do Eternala małą nowinkę – tryby renderowania (czyli po prostu różne filtry). Fani retro stylizacji będą mieli z nimi sporo zabawy, czy to upodabniając obraz do wersji z Game Boya, czy to ograniczając paletę barw do czerni i bieli, czy decydując się na niezmiennie pozostające w modzie... kropki.
Tryby renderowania dodane zostały w darmowej aktualizacji.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.