15
3.12.2020, 11:51Lektura na 2 minuty

Genshin Impact zarobiło prawie 400 milionów dolarów w dwa miesiące. I to tylko na platformach mobilnych

Wciąż nie jest jednak najbardziej dochodową grą na tym rynku.


Witold Tłuchowski

Chińskie miHoYo rozbiło bank (czy może otworzyło wyjątkowo szczęśliwą skrzynkę z łupem) swoim kuzynem Breath of the Wild. Genshin Impact spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem na całym świecie i choć na dłuższą metę ciągły grind może być męczący, wciąż przyciąga nowych graczy. Fakt, że jest darmowa, nie przeszkadza jej przy tym notować rekordowych przychodów.

W październiku produkcja była najlepiej zarabiającą grą na świecie, co nie dziwi, skoro w 14 dni na rynku przyniosła twórcom 100 milionów dolarów. Najnowszy raport Sensor Tower pokazuje zaś, że i kolejne tygodnie nie były wcale gorsze. Jak wynika z danych firmy, w pierwszych dwóch miesiącach na rynku (licząc od 28 września do 28 listopada) na Genshin Impact wydano 393 miliony dolarów – i to tylko w wersji mobilnej. Wyprzedza tym samym w omawianym okresie PUBG Mobile (384 miliony dolarów) i ustępuje jedynie Honor of Kings Tencentu (467 milionów dolarów). Gra zarabiała w tym czasie więc średnio ok. 6 milionów dolarów dziennie.

Należy przy tym zauważyć, że przychody produkcji w pierwszym miesiącu wynosiły 245 milionów dolarów, a w drugim już „tylko” 148 milionów. Do tej pory za większość wpływów odpowiada rynek chiński – tamtejsi gracze wydali na tytuł 120 milionów dolarów (ok. 30% całej sumy).


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze