Totally Accurate Battle Simulator doczekał się premiery i dostał multiplayer. Poprzednia gra twórców przechodzi na F2P [WIDEO]
Wojna jeszcze nigdy nie była tak... dziwna.
Wypuszczanie gier w prima aprilis to zawsze ryzykowna sprawa, szczególnie jeżeli ich tematyce nie do końca po drodze z powagą. Studio Landfall Games nie bało się jednak, że zginie w zalewie pierwszokwietniowych żartów, i właśnie ten dzień wybrało na premierę najważniejsze produkcji.
Totally Accurate Battle Simulator (nie mylić z Ultimate Epic Battle Simulator) zadebiutowało we wczesnym dostępie 1 kwietnia 2019*, ale dopiero teraz przybrało ostateczną formę. W pełnej wersji dodano zresztą sporo nowinek – oprócz niewidzianych wcześniej frakcji, map czy kampanii nareszcie dostaliśmy multiplayer (zarówno lokalny, jak i sieciowy).
Jednocześnie twórcy ogłosili, że ich inna produkcja – zaczynające jako primaaprilisowy żart w 2018 Totally Accurate Battlegrounds – przechodzi na F2P.
Totally Accurate Battle Simulator znajdziecie na pecetach (Steam i Epic Games Store) oraz Xboksach. Na tym ostatnim gra wciąż jest jednak we wczesnym dostępie.
*Choć pierwsza alfa wpadła w ręce graczy już w 2016.
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.