17
6.10.2021, 13:41Lektura na 2 minuty

GTA Trilogy: Definitive Edition znalezione w Rockstar Launcherze

Potwierdziły się doniesienia, że odświeżone wersje działać będą w Unreal Engine.

Liczba plotek i pogłosek, jakie słyszymy od lat o GTA VI, już dawno przekroczyła masę krytyczną, ale sytuacji fanów serii w żaden sposób to nie zmieniło. Wszystko wskazuje na to, że z „piątką” zostaniemy jeszcze przez długie lata, ponieważ ani Take-Two, ani Rockstar nigdzie nie zamierzają się śpieszyć. Nie znaczy to mimo wszystko, iż firmy nie planują graczy w najbliższym czasie czymś zaskoczyć.

Oczywiście na niespodziankę nie mamy dłużej co liczyć, ponieważ już w sierpniu Kotaku pisało o powstających w Rockstar Dundee remasterach trzech pierwszych trójwymiarowych odsłon. Doniesienia te nieco później potwierdziła koreańska agencja ratingowa, która nadała kategorię wiekową niejakiej GTA Trilogy: Definitive Edition.

Na kolejne wycieki na temat kolekcji nie trzeba było czekać za długo. Wraz z ostatnią aktualizacją Rockstar Launchera w jego kodzie pojawił się informacje o Grand Theft Auto III, GTA: Vice City i GTA: San Andreas stworzonych – zgodnie z wcześniejszymi wieściami – w Unreal Engine. Fani szybko podzielili się tymi rewelacjami na gtaforums.com.

Chwilę później znaleziono też listę osiągnięć:

...a także odświeżone logo:

Na oficjalną zapowiedź GTA Trilogy: Definitive Edition musimy jeszcze zaczekać, ale wszystko na to wskazuje, że powinniśmy spodziewać się jej już niedługo.


Czytaj dalej

Redaktor
Witold Tłuchowski

Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

Profil
Wpisów5501

Obserwujących13

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze