rek
rek
09.06.2015
7 Komentarze

Master of Orion zostanie wskrzeszony przez… Wargaming [WIDEO]

Prekursor strategii 4X, czyli Master of Orion, powraca, a wskrzesza go Wargaming - znana głównie z World of Tanks firma, która swoje korzenie ma w podobnych produkcjach, czyli na przykład Massive Assault. Chyba powoli rozpoczynamy sezon E3 2015 na poważnie.

Za powrót Master of Orion odpowiada studio NGD z Argentyny, czyli ludzie mający na koncie chociażby Finn and Jake’s Epic Quest – jedną z nielicznych gier na motywach Adventure Time, która nie była skrajnie beznadziejna. Z informacji prasowej możemy dowiedzieć się, że:

Tworzona od podstaw grafika tchnie nowe życie do rozległej galaktyki, a dostępne rasy zyskają wyraziste osobowości. Gracze mogą oczekiwać ulepszonego interfejsu użytkownika, muzyki orkiestrowej przygotowywanej przez kompozytora odpowiedzialnego za warstwę dźwiękową oryginalnych Master of Orion, linii dialogowych nagranych przez znanych aktorów, nowych samouczków i wszystkiego tego, co sprawi, że klasyka ożyje na ekranach w odświeżonej szacie, z pełnym poszanowaniem jednej z najbardziej szanowanych franszyz w historii gier komputerowych.

Dostaniemy 13 grywalnych ras, a każda z nich będzie miała swoich unikatowych doradców, przewagi, technologie i wyjątkowy wygląd statków. W grze pojawi się 20 układów słonecznych, ponad 100 unikatowych gwiazd, prawie 100 technologii i ponad 20 budynków.

Pierwsze screeny znajdziecie w naszej GALERII.

rek

7 odpowiedzi do “Master of Orion zostanie wskrzeszony przez… Wargaming [WIDEO]”

  1. No to reklamy na co drugiej stronie CDA mają już zagwarantowane.

  2. >4X od Wargaming|to jak, w dniu premiery 4 rasy z 13, po 10 latach 12 z 13?|specjalne technologie za złoto?|co patch to inny balans?|kijowy silnik graficzny i dziwaczna fizyka?

  3. Nie tylko nie Wargaming. Poza znośnym WoTem to nic innego dobrego nie zrobili.

  4. @Berlin: Nie wiem, czy tłumaczenie jest Twoje czy skądś pożyczone, ale franszyza =/= marka w języku polskim.

  5. „o nie, tylko nie wargaming! statki jak czołgi i wszystkie nawiązania do wota jako argumenty na nie!” dajcie im szansę zamiast narzekać.

  6. nie potrzeba dawać im szansy, jest dostatecznie dużo kompetentnych developerów 4X (Stardock, Paradox) żeby nikt nie musiał się przejmować próbami odkopywania zwłok dawnej sławy przez ludzi którzy w życiu nie mieli nic wspólnego z gatunkiem

  7. pomijając fakt, że przez brak jednoznacznej definicji gatunek 4x to śmiech na sali, to nie widzę najmniejszego powodu by firma nie miała próbować rozwijać się w innym kierunku niż WoT, WoWP, czy WoBS

Dodaj komentarz