Rising Thunder – bijatyka F2P bez wygibasów w sterowaniu [WIDEO]
Seth Killian - mistrz bijatyk, inspiracja dla bossa Street Fighter IV, projektant PS All-Stars Battle Royale - zapowiedział podczas EVO 2015 swoje nowe mordobicie. Krótko - bijące się roboty o kobiecych głosach, free to play, model dodawania zawartości w stylu LoLa czy Killer Instinct, multiplayer oparty o niezawodne GGPO3, a do tego banalne, zaprojektowane pod klawiatury sterowanie. Trailer i zapisy do alfy (ta już za tydzień!) poniżej.
Do testów wersji alfa możemy zapisywać się TUTAJ.

Seth Killian – mistrz bijatyk, inspiracja dla bossa Street Fighter IV, projektant PS All-Stars Battle Royale – zapowiedział podczas EVO 2015 swoje nowe mordobicie. Krótko – bijące się roboty o kobiecych głosach, free to play, model dodawania zawartości w stylu LoLa czy Killer Instinct, multiplayer oparty o niezawodne GGPO3, a do tego banalne, zaprojektowane pod klawiatury sterowanie. Trailer i zapisy do alfy (ta już za tydzień!) poniżej.
„projektant PS All-Stars Battle Royale „|Przemilczmy ten etap jego kariery. Anyway, jestem zaciekawion.
Troszkę nie wierzę w Setha, ale może pokaże S-Killa HAHAHAHA HAHA hah hah… ha…
Z każdym pokazaniem tego trailera byłem coraz bardziej zainteresowany. Zobaczmy jak to wyjdzie.
TBH ja nieszczególnie wierzę, że grze się uda – artstyle jest diabelnie nudny, target w postaci casual crowdu pewnie porzuci grę w kilka dni, a uproszczone sterowanie najprawdopodobniej zaowocuje mniejszą głębią (lol, cooldowny?). No, ale do alfy się zapisałem i trzymam kciuki.
Chętnie spróbuję. Nigdy za dużo bijatyk.
O ile to jest klasyczna bijatyka z widokiem z boku, a nie arenowa napierniczanka 1v1 z widokiem zza pleców, w które nie umiem się wkręcić, jestem za.