Crackdown 3 ma taką fizykę zniszczeń, że sam trochę czuję się nadłamany [WIDEO]
Dobra, wiem, widzieliście trzyminutowy trailer, który wczoraj pokazano podczas konferencji Microsoftu. Ale to jest o wiele lepsze – demonstracja technologii odpowiedzialnej za fizykę zniszczeń. Trwa dziesięć minut i zawiera dużo kurzu i odłamków, więc przygotujcie okulary.

Dobra, wiem, widzieliście trzyminutowy trailer, który wczoraj pokazano podczas konferencji Microsoftu. Ale to jest o wiele lepsze – demonstracja technologii odpowiedzialnej za fizykę zniszczeń. Trwa dziesięć minut i zawiera dużo kurzu i odłamków, więc przygotujcie okulary.
O kurde. Błagam żeby wyszło na pc. Błagam!
Gdzieś to już widziałem, na przykład w 2009r w takiej grze jak Red Faction Guerrilla tylko w mniejszym stopniu, ale rozumie ich mieli 6 lat na rozwój.
@Thebarti910 możesz błagać, to jest ex dla Xbone :v
Najciekawsze jest to, że tą fizykę xbox liczy w małym stopniu. Wszystko opiera się na chmurze, gdzie inne sprzęty liczą tą fizykę i przesyłają do nas.
A zauważył ktoś, że wielkie kawały spadającego betonu nie rozbijają się o podłoże i w jednym momencie gracz popychał przez chwilę inny kawałek betonu na podłodze ważący na oko 500 kilogramów? 😀 Jak zwykle zniszczalne wybrane obiekty. Do tego budynek jest pusty w środku, co dodaje realizmu 😀
Bardzo kiepsko to wygląda.
Pierwszy Crackdown był jednym z najlepszych sandboksów jakie powstały, takiej grywalności ze świecą szukać w innych tytułach, choć żeby dziś w niego zagrać trzeba na start przymknąć oko na pewną siermiężność początku poprzedniej generacji.|Trójeczka wygląda smakowicie, system zniszczeń bardzo fajny, choć z realizmem to niewiele ma wspólnego. Ale nie o realizm tu chodzi, a o miód, który będzie się wręcz wylewał z ekranu przy każdym starciu 🙂
Taka fizyka zniszczeń, że nawet konsola może się zacząć palić
@Moonglow: Czyli bez placenia za Xbox Gold i bez dobrego lacza mozna o tym zapomniec?
W skali mikro wygląda to fajnie, ale w makro to już średnio. Odłamki sypiące się z ostrzeliwanego muru wyglądają fenomenalnie, ale walący się budynek toczy się po ziemi jak kartonowe pudło.
Lewitująca platforma !!! minuta 4:50 xDDD Fajna fizyka, skoro każdy element może zawisnąć w powietrzu xD
Ciekawe czy grę będzie się kończyć w postapokaliptycznych zgliszczach, czy Budynki będą się respawnować? Ciekawe też co to za obrońca uciśnionych, który niszczy budynki mieszkalne.|I powiedzmy sobie szczerze- to nie są budynki. Budynki mają wewnątrz pokoje itp. a to są geometryczne bryły.
2 Wiadomości : „jest to możliwe dzięki technologii chmury i opieraniu warstwy technologicznej gry na wielu serwerach połączonych równocześnie, tak aby konsola każdego gracza dysponowała niejako 20-krotnie większą wydajnością niż normalnie.|Źródło: http:www.gry-online.pl/S013.asp?ID=93295″|i „Crackdown 3 zadebiutuje latem 2016 roku, wyłącznie w wersji na Xboksa One|Źródło: http:www.gry-online.pl/S013.asp?ID=93295” [beeep]!
Jeśli takie efekty tylko z połączeniem sieciowym i trybem wielu graczy. To nie pozostaje nic tylko pośmiać się (znów) z konsolowych wsioków. Którzy wmawiają sobie, że pod jakimś względem ich konsola jest lepsza i tańsza, od normalnego komputera.
Takie fajerwerki, a animacja postaci jak sprzed 10 lat… bleh
zróbcie lepszą fizykę zniszczeń cwaniaki za 5zł… chciałbym kiedys taki system zobaczyć w grze typu „protoype”