Chrono Trigger: Millennial Fair w Unreal Engine 4 [WIDEO]
"Stara gra w Unreal Engine 4" to na ogół otoczenie z silnika i wrzucony na szybko model postaci, który w ogóle do niego nie pasuje. W tym przypadku jest inaczej. Ktoś odtworzył w UE4 scenkę z Millennial Fair z Chrono Triggera.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Chrono Trigger: Millennial Fair w Unreal Engine 4 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

niedługo takie gry (z taką grafą) będa na smartfonach lol :3 jak ten czas leci
Millenian Fair, czyli podstępny egzamin naszego zachowania. Kto się spodziewał że każda nasza akcja będzie się liczyła później, a zeżarcie dziadkowi śniadania obije się nam czkawką 😛
Tak powinny wyglądać odświeżone wersje starych gier. Patrząc na ten filmik i pamiętając go z tym, co zrobili z FF VI…
jak wygląda nowa wersja FF VI* (żeby nie było, że pomyliłem fanowski projekt Chrono Triggera z oficjalnym „portem” FF).
„Scenkę”? a nie powinno być lokację? Oczywiście, oznacza to prawie to samo, ale kto w grach stosuje nazwę „scenka” na lokację?