22.01.2016
Często komentowane 33 Komentarze

Valkyria: Azure Revolution ? Trailer, muzyka, szczegóły [WIDEO]

Valkyria: Azure Revolution ? Trailer, muzyka, szczegóły [WIDEO]
Następca Valkyria Chronicles będzie miał ścieżkę dźwiękową Yasunoriego Mitsudy (Chrono Trigger/Chrono Cross), zupełnie nowy system walki i... design postaci, który może okazać się kontrowersyjny.

To nie Valkyria Chronicles, jakie pamiętacie. Co drugi screen pokazuje postaci bijące się na otwartym terenie z grupkami wrogów – gdyby było to klasyczne VC, byłyby już martwe. Tym razem nie będziemy przemieszczać się od osłony do osłony – zamiast tego będziemy biegali po chaotycznym polu walki, ostrzeliwali wrogich żołnierzy z daleka, a następnie wykańczali ich z bliska magią i mieczem. Są tu cztery różne typy morale (zaskoczenie, niecierpliwość, wściekłość, determinacja), które będą wpływały na nasze akcje na placu boju, a także stan „bliski śmierci”, gdzie zraniony bohater po naszej stronie będzie mógł zostać przez chwilę uratowany przez kompanów, a potem umrze na zawsze.

Design bohaterów zmienił się na znacznie bardziej rozbuchany i kolorowy – wystarczy spojrzeć na obładowanych ozdobami głównych bohaterów czy do bólu przypominającą Selvarię bohaterkę na zdjęciu u góry (wokół jej klatki piersiowej już rozpętało się kilka wojen na forach internetowych). Fabuła ma opowiadać o wojnie w fikcyjnej wersji dziewiętnastowiecznej Europy, gdzie blokady importu magicznego Ragnitu prowadzą do wielkiej wojny, w której mieszkańcy i szlachta południowego królestwa Jutlandii muszą odeprzeć atak wrogiego imperium. Za muzykę odpowiada Yasunori „Jeśli Nie Znasz Corridors Of Time Żal Mi Cię Głupcze” Mitsuda, którego nagrane przygotowania do pracy nad ścieżką dźwiękową możecie podziwiać poniżej… ale na początek rzućcie okiem na trailer.

Lokalizacja Azure Revolution nie została jeszcze potwierdzona, ale zważywszy na doskonałe wyniki pecetowego portu pierwszej części i niedawne zarejestrowanie znaku handlowego na Zachodzie, jest to raczej formalność.

33 odpowiedzi do “Valkyria: Azure Revolution ? Trailer, muzyka, szczegóły [WIDEO]”

  1. Następca Valkyria Chronicles będzie miał ścieżkę dźwiękową Yasunoriego Mitsudy (Chrono Trigger/Chrono Cross), zupełnie nowy system walki i… design postaci, który może okazać się kontrowersyjny.

  2. Ktoś przybliży o co chodzi w tej grze? Myślałem,że to japoński x-com z elementami RPG.

  3. @kiogu1 |No bo to właśnie japoński XCOM w-czasie-rzeczywistym-ale-jednak-turowy z elementami RPG. A teraz zarzynają coś fajnego, żeby zrobić kolejnego jRPGa. Japończycy mają czasami durne pomysły.

  4. To… wygląda nieco inaczej niż reszta gier z tej serii.

  5. Od dzisiaj ta gra oficjalnie mnie nie interesuje.

  6. Po dobrej pierwszej części która po poprawkach mogła przerodzić się w świetną serie dostaliśmy dwie średnie gry mobilne a teraz to cudactwo. Valkyria: Azure Revolution aktualnie zapowiada się na nic więcej jak kolejne generyczny jrpg , wielka szkoda Sega , wielka szkoda !

  7. kiogu1 tak pierwsza cześć VC miała potencjał stania się takim japońskim X-comem ale jak napisałem wcześniej Sega dała ciała.

  8. I tak bym wolał PC-owe/PS4-owe porty 2 i 3 z PSP.

  9. Jestem ślepy i głupi i przeczytałem „Valhalla Hills: cośtam” – zostałem przez samego siebie zbaitowany na jakieś anime i niewrażliwe płciowo propagandy patriarchatu.

  10. W V:Chronicles jeszcze nie grałem (ale mam w liście życzeń steam i w tym roku pewnie nadrobię). Może to przez nieznajomość serii, ale Azure Revolution naprawdę wygląda ciekawie 😀 . Może tak jak mówicie, nie będzie to dobra Valkyria, ale trzymam kciuki aby wyszło jak najlepiej. Co do przytoczonego utworu „Corridors of Time”, to według mnie był jeden ze słabszych utworów Chrono Triggera.

  11. Aha…to podziękuję. Chronicles była świetna, ja chcę dwójkę w tym samym stylu a nie jakiegoś slashera…

  12. @KafarPL|Dwójka i Trójka już istnieją(Obie tylko na PSP). Co do trójki to się nie wypowiem bo nie grałem, ale dwójka mechanicznie jest sporo lepsza od jedynki, niestety fabularnie jest gorzej – postacie, przynajmniej na początku wydają się okropnie głupie i nudne, dochodzi jeszcze podzielenie mapy na kilka mniejszych i okropne sterowanie – ale to już wina samego PSP. Mimo wszystko chciałbym zobaczyć VC 2 i 3 na PC. Szkoda że ubijają taką dobrą grę…

  13. Ja pierwsze VC dopiero będe organizował skoro już mam PS3, dwójkę mam na PSP od dawna, tylko z przejściem czekałem na zaliczenie jedynki, inaczej jeden znajomy, wielki fan serii by mnie chyba wyklnął 😛 Z trójką się zobaczy, pewnie w skrajnym wypadku trzeba będzie kombinować.|Chociaż i tak bardziej czekam na nowe Valkyrie Profile jeśli kiedykolwiek wyjdzie 😛

  14. Tak w skrócie: Jedynka – boska fabularnie, świetna garfika i audio, ale cierpiała na zły balans klas (Scouty OP), Dwójka – poprawiony balans klas (choć jeszce nieidealny – Maulerzy mieli zbyt wysoką wytrzymałość i ściągali ciężki czołg na hita 😀 – przez co musiałeś eliminować icgh w pierwszej kolejności razem z V2), mniejsza rola scoutów, większa Shocktropperów i Gunnerów (Zeri z odblokowanym potencjałem Phoenix i Maximum Attack Boost był OP), multiplayer, wyższy poziom trudności.

  15. Minusy dwójki: nieciekawe i głupie postacie (chociaż po ograniu trójki i powrocie do dwójki niektóre postacie takie jak np. Baldren, czy Audrey stają się nagle ciekawsze), prosta fabuła (umówmy się ,że Rebelia nie jest najoryginalniejszym pomysłem na fabułe), ciekawy ,ale zbyt losowy system lootu (żeby zebrać konkretny materiał do produkcji broni trzeba było się nieźle nagrindować, a i tak mógł ci nie ,,wypaść”), rozwój postaci oparty na grindzie.

  16. Trzecia część (po wgraniu patcha z językiem angielskim) – moim zdaniem najlepsza część serii. Świetna fabuła (rozgrywa się podczas wydarzeń z pierwszej części) i niemal idealny balans klas, wreszcie każda z klas jest przydatna w grze (nerf na wytrzymałość Maulerów i Fencerów, zwiększenie roli Inżynierów, poprzez uzupełnianie amunicji pancernej w czołgu, w misjach 5 gwiazdkowych Inżynierowie stają się niezbędni, bo bez ich buffów ciężko jest ubić okopanego przeciwnika,Technicy stali się skuteczni w obronie)

  17. @Scytian – wiem że są ale mi się rozchodziło o nowe części na PC. Tak jak nie cierpię taktycznych gier tak VC mi się ogromnie podobało

  18. @Sejman z tą boską fabułą w pierwszej części bym nie przesadzał, tak bajeczka dla nastolatków nic poza tym. Azure Revolution wygląda źle , znowu pojawiają się głupowate motywy z jrpgów (postacie dzierżące broń większą niż one same ) bohaterki z tak wielkimi piersiami że mogłyby pełnić rolę satelitów itp. Osobiście uważam że V:AR jest tym co ostatni Devil May Cry dla serii no ale ostateczny werdykt zostawię na chwilę kiedy gra zostanie wydana.

  19. Wszystko fajnie, ale nie wiem tylko o co chodzi z tymi wielkimi piersiami. Czy to nie przesada?

  20. @Somi88 – widziałeś anime Valkyria Chronicles? Było świetne. Zresztą podobnie jak gra.

  21. @mishiu widocznie któryś deweloper V:AR ma fioła na punkcie titjob XD

  22. @mishiu anime oglądałem w grałem i nadal uważam że nie było nic specjalnego w warstwie fabularnej może to dlatego że spodziewałem się czegoś bardziej poważnego i dramatycznego. Jedna rzecz która mnie zasmuciła to mało wykorzystany wątek Selvarii , naprawdę ciekawa postać.

  23. @Somi88 Co do wielgachnych broni, pojazdów i piersi bohaterek w jrpg. W jedynce już były one obecne (cyce Selvarii i jej przepakowana sniperka ala CKM, Marmota, Batomy, lance większe od samych żołnierzy itp.), więc to chyba normalne ,ze pojawią się też w Azure (tym bardziej ,że to będzie jrpg ,a nie jak tacticsy jak poprzednie części).

  24. @Somi88 – w końcowych odcinkach wprowadzili duży dramatyzm i powagę. Na przykład zabicie tej 16 letniej dziewczyny.|Po prostu bohaterów nie uśmiercano wcześniej bo byli zbyt ważni.

  25. Czy tylko ja oglądając ten trailer miałem wrażenie, że filmik nie trzyma 30 klatek na sekundę? | |Nie wiem, czy skanować kompa w poszukiwania jakichś błędów/wirusów, czy to zasługa „mocy” PS4…

  26. @mishiu – jesli się zagrało w grę przed obejrzeniem anime to ta scena nie była żadnym zaskoczeniem. Wiadomo było, ze nastąpi, chociaż została zmieniona.

  27. @ Sejman tak Selvaria w VC miała duży biust no ale nie aż taki duży ,zresztą dawno temu grałem więc mogę nie pamiętać ale nie latała z trzymetrową kosą w łapie(to jeszcze mogę przeboleć bo jest walkirią) , nikt nie ubierał się w stoję dla lalek kiedy szedł na wojnę i na pewno ale to na pewno żaden z bohaterów nie leciał na pałę żeby ukatrupić przeciwnika.

  28. Żołnierze walą do przeciwnika z wielgachnych karabinów tylko po to żeby zaszarżować z tarczą i mieczem w ręku na wielkiego jak dom uzbrojonego po… hmmm… szczękonóżki mechaskorpiona. Ale woja mają pod dostatkiem więc taktyka Armii Czerwonej może zadziałać 😉

  29. Ja tam się cieszę ,że wyjdzie nowa Valkyria nawet jako jrpg. Tylko szkoda mi ,że Welkin Gunther, Radi Jeager i pozostali poszli w odstawkę i zamiast nich mamy jakiegoś zniewieściałego lalusia z mieczem 😀 . No i praktycznie nie było walki z Federacją (pomijając ostatnią misję w VC2 na okręcie Federacji Dandarius), mam więc lekki niedosyt. Ale cóż. Miejmy nadzieję ,że Sega kiedyś wyda porty drugiej i trzeciej części na PC/PS4/PS3. Pograłbym sobie jeszcze raz w obie te gry z poprawioną grafiką na PC.

  30. Przypominam, że Sega już nie raz próbowała przerobić serię tak, aby pasowała pod, ich zdaniem, szerszą publikę. I dlatego, między innymi, gracze mogli się dowiedzieć z „oficjalnych komiksów”, że te czy inne postacie to homoseksualiści (yaoi potęgą jest i basta), a akcja drugiej części umieszczona została w akademii, z klimatem typowo szkolnym (rano odstrzeliwują głowy, w południu uczą się na klasówkę). Inna już sprawa, że mniejsze mapy podkręcały gameplay i tempo na plus.

  31. Czy smutni panowie z zarządu Segi zdają sobie sprawy z faktu, że oryginalne Valkyria Chronicles było popularne właśnie ze względu na swoją unikalną stylistykę (II Wojna Światowa w sosie animu) i nietypowy gameplay będący połączeniem strategii turowej z grą TPP? Patrząc na zwiastun dochodzę do wniosku, że chyba nie.

  32. Jak zwiększyć naszą sprzedaż? |Zróbmy grę celując w region rynku gdzie konkurencja jest największa, będącą kontynuację produkcji lubianej za nietypowe mechanizmy… |Genialne!

  33. @ Deadwing – a co to jest animu? Ja znam tylko anime.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *