Quantum Break najszybciej sprzedającą się nową marką Microsoftu na XBO

Duet Remedy & Microsoft ma powody do dumy, Quantum Break, intrygujący (na etapie zapowiedzi) miks gry akcji i serialu telewizyjnego zebrał nader przyzwoite oceny. Swoją drogą: CDA nieco od „ogólnego agregatu” odstaje (patrz. recenzja w numerze 05/2016).
Co jednak najważniejsze – po tygodniu od obecności na rynku pachnący Timesplitters tytuł dorobił się miana „najlepiej sprzedającej się nowej marki Microsoftu obecnej generacji”. Oznacza to, że produkcja wyprzedziła takich tuzów, jak Ryse: Son of Rome, Project Spark i Ori and the Blind Forest.
Na konkretniejsze liczby, już tradycyjnie, przyjdzie nam poczekać. Na razie wiadomo, że w ubiegłym tygodniu gra o włos zwyciężyła w Zjednoczonym Królestwie z DiRT Rally (oba tytuły dzieliło raptem 139 sztuk różnicy). Mowa jednak wyłącznie o wersji na XBO, zestawienie uwzględnia bowiem jedynie sprzedaż nośników fizycznych, a wersja pecetowa QR-a jest dystrybuowana cyfrowo.