rek
29.07.2016
9 Komentarze

System Shock: Koniec zbiórki na Kickstarterze

System Shock: Koniec zbiórki na Kickstarterze
Gra poradziła sobie na tyle dobrze, że twórcy nieco zmodyfikowali pierwotne założenia.

Dziadek Bioshocka zebrał 1,35 mln dolarów (by go ukończyć Nightdive potrzebowało sporo mniej, bo 450 tysięcy). Nie jest to, oczywiście, kwota równie imponująca, jak w przypadku trzeciego Shenmue czy Bloodstained, acz wpłaty wystarczyły, by podjąć się wyprodukowania wersji na PS4. Twórcy zapowiedzieli również dodatkowe lokacje i „rozszerzoną narrację” (kolejnych NPC-ów i audiologi) oraz zlokalizowanie tytułu na kilka języków (niestety nie na polski). Nie udało się uzbierać sum niezbędnych do zarejestrowania orkiestrowego soundtracku, remix oryginalnej ścieżki dźwiękowej, wyprodukowanie wersji na Vive i Oculusa czy zapewnienie wsparcia dla modderów, acz być może przynajmniej część z powyższych doczeka się ostatecznie realizacji.

Rimejk pierwszego System Shocka powinien się ukazać pod koniec 2017 (edycja na PS4 przybędzie nieco później, przypuszczalnie na początku 2018).

9 odpowiedzi do “System Shock: Koniec zbiórki na Kickstarterze”

  1. Gra poradziła sobie na tyle dobrze, że twórcy nieco zmodyfikowali pierwotne założenia.

  2. Niech im ziemia lekką będzie

  3. Ja tam czekam bo to świetna okazja by zrozumieć i docenić tego klasyka. 🙂

  4. Przyznam że to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie gier. Szkoda że nie planują jak na razie wersji Polskiej ale liczę na naszych tłumaczy bo nie z takimi perełkami dawali sobie radę. Nie mam jakiś problemów z Angielskim ale jakoś tak z założenia wolę wiedzieć wszystko na 100% jeśli chodzi o fabułę. (Szczególnie przy takich grach jak ta).

  5. Nie mogę się doczekać tej gierki

  6. captainroot 29 lipca 2016 o 17:55

    Mały dodatkowy szczegół: twórcy remake’u potwierdzili na wczoraj na Twitchu, że wszelkie wpłaty dokonane przez Paypala po zbiórce będą brane pod uwagę przy podliczaniu, które cele dodatkowe zostały osiągnięte. Jednakże, twórcy podkreślają, że niektóre z tych celów mają limit czasowy: dany cel musi zostać ufundowany zanim nadejdzie jego kolej w procesie tworzenia remake’u. Im szybciej i więcej osób uiści swoją opłatę, tym większa szansa, że gra będzie je zawierać. Jeszcze nie jest za późno by je osiągnąć!

  7. CasualKiller 31 lipca 2016 o 11:20

    Oby zmienili silnik tak jak rozważają, bo Unity to crap na całego

  8. CzlowiekKukurydza 31 lipca 2016 o 15:39

    @captainroot Jak wpłacić coś przez Paypala? Klikam Donate via Paypal i przekierowuje mnie na stronę Coming Soon i tyle.

  9. captainroot 31 lipca 2016 o 21:20

    @CzlowiekKukurydza Według ostatniego update’a na Kickstarterze: ( https:www.kickstarter.com/projects/1598858095/system-shock/posts/1640635 ) Nightdive Studios jest w trakcie ustawiania tej metody wpłaty i nie mają na razie konkretnej daty („Ongoing Crowdfunding: We’re still working on getting PayPal set up on our site. No ETA on it yet, (…)”). Nie poddawaj się i sprawdzaj regularnie czy już działa.

Dodaj komentarz