Z zamku Trosky do Kaer Morhen. Jeden z twórców Kingdom Come: Deliverance 2 dołącza do CD Projektu Red

Z zamku Trosky do Kaer Morhen. Jeden z twórców Kingdom Come: Deliverance 2 dołącza do CD Projektu Red
Maciej "Macix" Szymczak
Ekipa tworząca Wiedźmina 4 otrzymała solidne wsparcie.

Kingdom Come: Deliverace 2 zadebiutowało w lutym i już wtedy pojawiały się głosy mówiące, że gra roku trafiła do nas na samym jego początku. Istnieje naprawdę spora szansa, że te opinie potwierdzą się podczas tegorocznego The Game Awards, gdyż czeski erpeg zdecydowanie jawi nam się jako jeden z najważniejszych tytułów mijającego roku. Studio Warhorse nie tylko sprzedało kilka milionów kopii gry, ale zdobyło już kilka nagród, choćby tych rozdawanych na gali CEEGA.

Za serią Kingdom Come: Deliverance stoi masa niezwykle utalentowanych twórców, którymi zapewne zainteresowane są inne studia w branży. Jednym z nich okazał się nasz rodzimy CD Projekt Red, który przyjął w swoje szeregi jednego z projektantów questów w Kingdom Come: Deliverance 2.

Karel Kolmann, który pracował w Warhorse przez ponad 8 lat, postanowił przekroczyć Sudety i dołączyć do polskiego CD-Projektu Red. Developer poinformował o wszystkim w swoich mediach społecznościowych. W czeskim studiu Kolmann pracował jako pisarz oraz projektant questów, był także twórcą trybu Hardcore w Kingdom Come: Deliverance 2. Nie można mu zatem odmówić naprawdę dużego doświadczenia w branży.

Jak czytamy na profilu Kolmanna w serwisie LinkedIn, w CD Projekcie będzie on jedną z osób pracujących nad Wiedźminem 4. Gwoli ścisłości, obejmie stanowisko starszego projektanta questów. Polska ekipa otrzymała zatem naprawdę solidne wsparcie, które powinno przełożyć się na podniesienie jakości zadań napotykanych w grze. 

Nie znamy jeszcze daty premiery Wiedźmina 4, jednak wiemy, że nie ukaże się on szybciej, niż w 2027 roku. Polecam jednak pilnie obserwować tegoroczne The Game Awards, w końcu Redzi zapowiedzieli Wiedźmina 4 na ostatniej edycji gali. Nie zdziwiłbym się zatem, gdyby CD Projekt postanowił znów zaskoczyć nas jakimś zwiastunem lub fragmentem rozgrywki z nadchodzącego erpega.