Ruszyła sprzedaż limitowanego czteroksięgu „Gier, które trzeba znać”. 500 egzemplarzy, eleganckie etui i magnetyczna zakładka
Każdy, kto czyta magazyn CD-Action lub śledzi naszą stronę internetową, najprawdopodobniej zdaje sobie sprawę, że oprócz kolejnych numerów kwartalnika regularnie publikujemy także wydania specjalne oraz książki.
Cykl „Gry, które trzeba znać” to czterotomowe wydawnictwo poświęcone najważniejszym grom wideo, w którym opisujemy tytuły zmieniające i kształtujące branżę. Pod koniec listopada informowaliśmy, że ostatni tom „Gier, które trzeba znać” trafił do druku. Oficjalna premiera nastąpi 10 grudnia, ale już teraz (na Allegro) możecie zamówić limitowany czteroksiąg zamknięty w eleganckim etui. Nakład został ograniczony do 500 egzemplarzy, a każdy z nich oznaczono specjalnym hologramem z numeracją. Każdy, kto zamówi pakiet, otrzyma także unikatową magnetyczną zakładkę.

Tom I – „Gry, które trzeba znać. Od GTA V do Baldur’s Gate III”
- 400 stron wypełnionych po brzegi treścią przygotowaną specjalnie na potrzeby tego wydawnictwa;
- Bogate opisy ponad 180 gier konsolowych i pecetowych z lat 2013-2023;
- Aż jedenaście rozdziałów poświęconych konkretnym rocznikom;
- Wstawki tematyczne o konkretnych gatunkach i zjawiskach w branży gier;
- Ponad 30 autorów, których znacie z CDA i innych zakątków internetu;
- Kolorowa szata graficzna i obrazki wysokiej jakości.
Tom II – „Gry, które trzeba znać. Od Silent Hilla 2 do Diablo III”
- Bogate opisy prawie 100 gier konsolowych i pecetowych z lat 2000-2012;
- Przegląd ponad 40 najważniejszych serii gier z lat 2000-2012;
- Historia pecetów oraz konsol 6. i 7. generacji;
- Artykuły o grach, sprzęcie i trendach w gamedevie;
- 40 autorów, których znacie z CD-Action i innych magazynów, portali czy YouTube’a.
Tom III – „Gry, które trzeba znać. Lata 90. (i okolice)”
- Bogaty przegląd prawie 90 gier konsolowych i pecetowych z lat 90. (i okolic);
- Omówienie prawie 80 najważniejszych serii gier z tego okresu;
- Dodatkowe artykuły tematyczne o gatunkach i zjawiskach w branży gier;
- Ponad 40 autorów, których znacie z CD-Action i innych magazynów, portali czy YouTube’a.
Tom IV – „Gry, które trzeba znać. Perełki, crapy i średniaki”
- Kompleksowy przegląd prawie 130 gier konsolowych i pecetowych z lat 1999-2023;
- Omówienie prawie 40 serii gier z różnych generacji;
- Dodatkowe artykuły tematyczne o grach;
- Prawie 40 autorów, których znacie z CD-Action i innych magazynów, portali czy YouTube’a.

