
Quake Champions: Zobacz fragment rozgrywki [WIDEO]
Zamknięta beta gry rusza już 6 kwietnia.
O zbliżających się testach pisaliśmy TUTAJ, lecz zanim serwery staną otworem, Bethesda postanowiła podzielić się ze światem nowym zwiastunem, na którym możecie zobaczyć fragmenty rozgrywki.

Czytaj dalej
-
Marvel’s Wolverine ukaże się już w przyszłym roku? Gra o Venomie...
-
Dying Light: The Beast z milionem preorderów. Techland rozdaje prezenty...
-
Dodatek do Destiny 2 z przytłaczająco negatywnymi recenzjami na Steamie. Winna nowa...
-
Duża aktualizacja Balatro nie ukaże się w tym roku. „Pracuję powoli,...
12 odpowiedzi do “Quake Champions: Zobacz fragment rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Teraz już nie mogą mówić, że rozgrywka jest powolna.
Niech to już wychodzi!
@Jesion2001 Jeszcze nie możesz. Możliwe, że na potrzeby tego trailera gracz którego nagrywali 'nie rozpędzał się’ żeby ludzie którzy nie grali nigdy w Quake nadążyli. Podobnie FOV wydaje się być ustawiony w okolicy 80 – 90, a większość graczy ustawia większe wartości mimo, że wywołuje to 'rybie oko’. Trailer na pełnej szybkość i FOV 120 i jeszcze dodatkowo uproszczonymi teksturami, itp. nie byłby czymś co przyciągnie nowych graczy.
Przerobiony multi z DOOMa. Dobrze, że za darmo.
Wygląda jak Quake 3, tylko na porządnych sterydach.
Grywałem sporo w q3 i live. Champions po trailerach totalnie mi się nie podoba. Styl artystyczny to bardziej UT niż quake. Design borni nie w moim guście. Ten w q3 był minimalistyczny i stylowy. Rakiety bardzo wolne. Wydaję mi się, że ten remake mapy dm6 campgrounds został mocno zmniejszony. Wszystko jest bardziej klaustrofobiczne, jakby postacie były 2x większe niż w q3/live. Może po zagraniu się przekonam, ale średnio mi się to widzi.
Prezentuje się nieźle, nawet jeśli użyto materiały z Doom’a.
Kurde, dobre to, oczywiście mogłoby być mniej cukierkowe ale tempo świetne.
Jeśli gra będzie miała dobre ustawienia interfejsu/modowanie/dedykowane serwery, nie to co doom :/|To powinno być miodzio.
Nie wiem, nie wygląda to zachęcająco. Ogólnie problem tego typu nowoczesnych shooterów to moich zdaniem przejrzystość. Za bardzo się te wszystkie postacie zlewają z tłem i tymi wszystkimi szczegółami. W grach „wolnych” to atrakcyjne, ale w produkcjach, w których skaczesz na pelnej prędkości i strzelasz z półobrotu, bo zobaczyłeś kątem oka inną postać, to robi różnicę. Ja dlatego wolę i UT99 i starszego quake’a (do maks. Quake Live), chociaż kwej mnie zawsze odrzucał swoją skrzywioną „wizją” artystyczną.
Popieram, w UT99 grałem tysiącami godzin. Kolejne UT odrzuciły mnie dokładnie tym brakiem przejrzystości i jakimś dziwnym zachwianiem proporcji postaci do otoczenia. Quake live też mógł być, trochę grałem. A teraz to tylko Uncharted 4.
Czyli trochę z innej bajki 🙂 Ze strzelanek online Warsow jest godny uwagi, ale nikt w to nie gra 🙂