Ouya: Tak wygląda konsola „wielkości kostki Rubika”. Oficjalny „unboxing” [WIDEO]
Dzisiaj do developerów wysłano pierwsze egzemplarze Ouyi - finansowanej przez internautów konsolki będącej opartą na Androidzie "platformą dla twórców niezależnych". Jej producenci opublikowali film, na którym oficjalnie rozpakowują urządzenie. Nareszcie możemy więc zobaczyć, jak wygląda w rzeczywistości sprzęt "wielkości kostki Rubika". Rzeczywiście jest taki mały!
Uroczyste otwieranie pudełka z Ouyą:
Czytaj dalej
-
Dodatkowe klany jednak za darmo. Naciski graczy na twórców Vampire: The...
-
Subnautica 2 z prezentacją pierwszego Lewiatana. Twórcy pokazują ogromną kałamarnicę,...
-
Wygląda na to, że Yakuza Kiwami 3 zostanie wkrótce zapowiedziana. Fani...
-
Skate. oficjalnie wylądował w early accessie, jednak nie obyło się bez złamań....
168 odpowiedzi do “Ouya: Tak wygląda konsola „wielkości kostki Rubika”. Oficjalny „unboxing” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Podoba mi się ten sprzęt. Gamepady wyglądają spoko, ciekawy jest też ten koncept „otwartości” (Już widać, że będzie to mega piracka konsola) pozwalający na modyfikacje. 100$ wydaje się spoko ceną
@boss134 Fakt przyznam się, że co do określania wydajności mózgiem nie jestem. Ale jak sam widzisz, potencjał jest, ludzie chętni wydawania są, a jeżeli ktoś mi powie że na twórcy indywidualni nie mogą robić ładnych gier (bo jest ich mało i się nie znają itp. itd.) niech spojrzy na Hawken. Nie mówię że na Tegrę 3 już Cevat Yerli portuje Crysisa 3, ale możemy coś niebrzydkiego zobaczyć niedługo po premierze. Pozostaję optymistą, kto chce kupić ten kupi do @maga nie przemawia i szanuję jego zdanie. 🙂
@boss 134 hmmm… na necie gdzieś wyszukałem że mój procek (E7400 C2D) osiaga 6,5 GFlops, na pokładzie mam dodatkowo DDR2 4GB i Radka 5850. Taki offtop 😀
Wolałbym Raspberry.
Nie chcę spekulować co do wydajności i tym samym możliwości tego wynalazku, bo trzeba być po prostu obiektywnym, więc staram się. Jak ktoś ma ochotę to niech zajrzy tu: http:factions.in/article/Hardware/Don_t_Buy_The_Ouya_Hype__It_s_Not_Even_Close_To_Xbox___/74244 albo tu: http:en.wikipedia.org/wiki/GeForce_600_Series. Mniej więcej wygląda to tak jakby tablet chcieli przerobić na konsolę dając troszkę lepszy GPU. Angry Birds spoko pójdzie na tym i ładnie będzie wyglądało. Nie jest to jednak krok naprzód
@ tomecki Po prostu patrzę na tę architekturę i widzę. Cudu nie będzie, choć oczywiście z AB deczko przesadziłem 😉 Z jednej strony dobra optymalizacja kodu będzie absolutnie niezbędna żeby to się szybko wykonywało, a z drugiej optymalizacja samej grafiki, ale ta już niestety kosztem całej strony wizualnej. Ale jak wolisz żebyśmy się wzajemnie klepali po plecach i mówili sobie, że będzie świetnie i w ogóle, to proszę bardzo. Tylko co z tego ma być, przyjaźń, związek partnerski? Po co się spinać. Luz.
nawet jak wydajność będzie ok to nie będzie na to normalnych porządnych gier z fabułą tylko popierdółki które mają się sprzedać i na tym, i na telefony/tablety i se nie pogracie, co najwyżej pozostanie wam emulacja albo XBMC.
@Spaqin Takie popierdółki jak Max Payne czy starsze części GTA?
Niektóre komentarze niszczą mi głowe – czego wy się spodziewacie po konsoli za 200-300 zł? Imo koncept otwartej konsoli jest bardzo spoko, całkiem możliwe jest, iż może to ładnie zrewolucjonizować rynek 😀
@xcver – yep, takie popierdółki. Całe trzy gry, gratuluję. Można też podłączyć PCta, można, mi przeniesienie zajmuje 5 minut i wszystko działa ładnie dzięki temu że mam pada i dbam o komputer. A i PS2 też droższe od tego czegoś w tym momencie nie jest, a ma znacznie większą bibliotekę dobrych gier.
21 wiek – wiek w którym wszystko co małe i pedalskie jest ważne bo można sobie to wsadzić już nie powiem gdzie. Do tego, „oryginalny” pad nic nie zmienione od pierwszych concept art’ów i wiele innych…
Dużej mocy to nie ma i raczej mieć nie będzie 😛 ale nad PS2 ma znaczną przewagę, mianowicie na adroida może pisać każdy kto zna się choć trochę na javie i ma ochotę więc jak pomysł podchwyci to biblioteka gier zacznie się szybko powiększać i a nuż trafi się perełka 🙂 .
@BlackBMXer: nie chodziło o to, żeby konsola była na siłę mała, ale żeby była jak najtańsza w produkcji (a jeśli wpisuje się przy okazji w trendy rynkowe, to cóż to szkodzi). Moim zdaniem kluczem jest jednak otwarcie tej konsoli dla wszystkich programistów, bez konieczności zgody Sony/Microsoftu/Nintendo, czyli każdy może napisać grę jaką chce. Oczywiście oznacza to spadek jakości, ale zalet wolności nie muszę chyba tłumaczyć.
@BlackBMXer|W jakim sensie dla ciebie ta konsola jest pedalska? Czy żeby być fajna musiała by być wielkości pustaka jaką np jest ps3? A co do padów, to jest wersja konsoli dla dev’ów, pady pełnią tutaj taką funkcję że działają. One nie muszą fajnie wyglądać bo mają tylko dać możliwość przetestowania gry.
heloł, mamy przecież pecety panowie, pisać na pecety może każdy, a jeszcze z greenlight to jak umie coś ładnego napisać to i sprzeda swoje dzieło.
jest już konkurencja 🙂 http:www.kickstarter.com/projects/872297630/gamestick-the-most-portable-tv-games-console-ever
Spaqin|Tylko PC „troszkę” mniej mobilny ;P Mi się tam podoba wizja sprzętu który mogę zabrać wszędzie (np. do rodziny) i nie zabierze mi połowy miejsca w torbie. |Ale nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca, poczekamy zobaczymy.
Jakby miało dość mocy obliczeniowej na płynnie działanie gier emulowanych przez dosboxa, to czemu nie.