Marvel’s Spider-Man 2 z patchem na PC. Twórcy obiecują pełne zaangażowanie w naprawę portu

Premiera Spider-Mana 2 na Steamie nie należała do zbyt udanych. Problemem okazał się nie tylko praktycznie zerowy marketing ze strony Sony, ale również stan techniczny portu na pecety. Nie były to jakieś pojedyncze błędy, z którymi da się żyć, a crashe, potężnie spadająca liczba klatek na sekundę czy błędy graficzne uniemożliwiające dalszą rozgrywkę.
Nie podsyłano również kopii recenzenckich, najprawdopodobniej ze względu na potencjalnie niską ocenę na Metacriticu, a po premierze gra miała potężne 55% pozytywnych opinii na Steamie. Teraz poprawiło się to o prawie 10%, jednak mieszana ocena dla takiego portu to zdecydowanie za mało i powyższy stan rzeczy jest po prostu nie do zaakceptowania.
Insomniac Games postanowiło działać i do pecetowego Spider-Mana 2 zawitał patch mający naprawić sporo mankamentów portu. Wlicza się w to naprawę animacji, poprawę UI, rozwiązanie licznych problemów z raytracingiem czy usprawnienie działania save’ów. W tak szybkiej reakcji miał pomóc system zgłaszania błędów (Crash Reporting System), dzięki któremu twórcy otrzymują screenshota z zaistniałym problemem oraz raportem prosto z poziomu silnika. Twórcy obiecują również, że ich uwaga skupia się na jak najlepszej poprawie sytuacji.
Jesteśmy zaangażowani w poprawę waszego ogólnego doświadczenia i nadal pracujemy nad regularnymi aktualizacjami zawierającymi więcej poprawek błędów, ulepszeń i optymalizacji wydajności.
Przypomnijmy, że podobnie wyglądała premiera portu pierwszej części The Last of Us, której w naszej recenzji autorstwa Cursiana przyznano ocenę 4+. Tak jak w przypadku Spider-Mana 2 ogromnym problemem okazała się katastrofalna optymalizacja oraz niska stabilność skutkująca częstymi wizytami na pulpicie. Do tego trzeba dodać, że pecetowe przygody Joela i Ellie kosztowały na premierę 259 złotych, co zważywszy na wiek gry, jest po prostu skandaliczne. Mamy nadzieję, że kolejne porty ekskluzywnych gier z PlayStation będą w znacznie lepszym stanie.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Marvel’s Spider-Man 2 z patchem na PC. Twórcy obiecują pełne zaangażowanie w naprawę portu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Twórcy obiecują pełne zaangażowanie w naprawę portu. Ręce opadają jak się to czyta. Czyli możemy uznać, że wydawanie niegotowego, skopanego produktu na premierę nie jest już wadą, ani patologią, tylko cechą w tej branży. :/
A myślisz, że czyja to wina? Snowflake’i kupujące early accessy pokazały, że można wydać grę z błędami, które się później może naprawi i się to sprzeda. Duzi wydawcy z tego skorzystali i też wypuszczają niedorobione gry, bo klient przecież chce jak najszybciej zagrać. GTA Definitive Edition, CP2077, Cities Skylines 2, Stalker 2, Flight Simulator 2024 – to przecież wszystko early access udający normalną premierę.
„Twórcy obiecują” Hehe
To nie jest naprawa żadnego portu tyle błędy przeniesione z konsoli które tam też cały czas nie zostały naprawione
https://www.youtube.com/watch?v=V6Qv7Rrr-_M
Ale… S2 na PS5 dostał całą masę pozytywnych recenzji, i ocen użytkowników.
Czy to oznacza, że konsolowcy to „gównojady”?
Tsssooo?? Widziałem sporo leds Play z ps 5 i nie widziałem aby tam szalała płynność czy włosy miały kiepski sygnał UKF😃 i nikomu gra nie crashowała i nikt nie narzekał na stan techniczny.Moja teoria spiskowa jest taka że oni musieli dostać od razu spider mana i the last of US part 2 do zrobienia i ani przy jednym ani przy drugim się pożądnie nie skupili i obawiam się że the last of US part 2, też wyjdzie kiepski na pc
Tym bardziej że podobno TLoU 2 już od roku gotowy był ^^
„Twórcy obiecują pełne zaangażowanie w naprawę portu”
Trzeba było zacząć od pełnego zaangażowania w przygotowanie portu, to by teraz nie trzeba było na gwałt naprawiać.