„To element restrukturyzacji firmy”. Twórcy remastera Obliviona wydali oświadczenie dotyczące zwolnień

„To element restrukturyzacji firmy”. Twórcy remastera Obliviona wydali oświadczenie dotyczące zwolnień
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Studio Virtuos oficjalnie odniosło się do wczorajszej informacji o zwolnieniach.

Studio Virtuos oficjalnie potwierdziło zwolnienia, o których dowiedzieliśmy się wczoraj i opublikowało oświadczenie, gdzie nazwało redukcję kadry częścią szeroko zakrojonej restrukturyzacji. Cięcia objęły około 7% globalnego zespołu – głównie w działach dotkniętych „niższym obłożeniem i spadającym zapotrzebowaniem wynikającym ze zmian strukturalnych w branży”.

Z informacji przekazanych Eurogamerowi wynika, że w Azji pracę straciło około 200 osób, natomiast w Europie – 70. Mniej niż dziesięć z nich było zatrudnionych we Francji, gdzie studio pracowało nad remasterem The Elder Scrolls 4: Oblivion.

Jesteśmy wdzięczni za wkład osób, które zostały objęte zwolnieniami. Oferujemy im pakiety odprawowe, pomoc w zmianie ścieżki zawodowej oraz – tam, gdzie to możliwe – możliwość przeniesienia się do innych zespołów w naszej globalnej sieci. Naszym priorytetem jest przeprowadzenie tej zmiany z należytą troską, przejrzystością i szacunkiem.

W dalszej części oświadczenia podkreślono, że Virtuos zamierza nadal inwestować w rozwój kompetencji technicznych, kreatywne współprace i globalną obecność, aby utrzymać status preferowanego partnera największych twórców gier na świecie.

Obecnie studio współpracuje przy produkcji Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, którego premiera zaplanowana jest na 28 sierpnia.

2 odpowiedzi do “„To element restrukturyzacji firmy”. Twórcy remastera Obliviona wydali oświadczenie dotyczące zwolnień”

  1. Przeros zatrudnienia zwlaszcza ludzi nie technicznych w gamedevie i IT jest faktem, wiec zwalnianie jest naturalnym elementem procesu.
    Niepokoi likwidacja calych studiow i kasowanie calych gier zwlaszcza tych singlowych, bo multiplayerkow i gier uslug jest tyle, ze czlowiek nie da rady kazdej nawet sprawdzic.

    • Bo od dawna już wiadomo że wszystkie te duże studia chcą zrobić nowego Fortnita bo co jest dla takiego inwestora lepsze
      Singlowa gra która wyprodukuje powiedzmy 100 Milionów
      Czy Gra usługa która będzie produkować 20 Milionów miesięcznie przez lata

Dodaj komentarz