Crytek obchodzi 25. urodziny. Zobacz pierwszy odcinek dokumentu ujawniającego kulisy powstawania FarCry’a i Crysisa

Twórcy pierwszego Far Cry’a, serii Crysis i silnika CryEngine świętują okrągłe urodziny, w związku z czym opublikowali film streszczający historię firmy. Gracze mogą zobaczyć nigdy wcześniej niepublikowane materiały i wczesne szkice koncepcyjne, usłyszeć o wzlotach i upadkach oraz poznać osoby stojące za produkcjami Cryteka.
Zespół dzieli się fascynującymi wspomnieniami o początkach przedsiębiorstwa. Developerzy opowiadają o tym, jak członek rodziny podarował braciom Yerli komputer do gier. Gest ten okazał się kluczowy dla założenia jednego z najbardziej znanych studiów produkujących gry na świecie. W odcinku zobaczymy również zakulisowe materiały z pierwszego projektu Cryteka. Mowa oczywiście o X-Isle: Dinosaur Island, czyli prototypie technologicznym, który bardzo dawno temu można było znaleźć m.in. na płycie dołączanej do jednego z numerów CD-Action.
Jak wiadomo, X-Isle ostatecznie przerodziło się w pierwszego Far Cry’a – grę, która czarowała oszałamiającą oprawą, otwartymi przestrzeniami, zaawansowaną fizyką i imponującą sztuczną inteligencją wirtualnych oponentów, wyznaczając nowe standardy jeszcze zanim na rynek trafiły Doom 3 i Half-Life 2. W opublikowanym przez Cryteka filmie nie zabraknie także legendarnego Crysisa – jednym słowem: seans obowiązkowy dla miłośników gier dojrzewających w latach dwutysięcznych i nie tylko.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Crytek obchodzi 25. urodziny. Zobacz pierwszy odcinek dokumentu ujawniającego kulisy powstawania FarCry’a i Crysisa”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jedyny dobry Far Cry….
Imo „trójka” była bardzo fajna, jak na swoje czasy. W „czwórce” czuć było już zjadanie swojego ogona, dlatego po jej ukończeniu dałem sobie z tą marką spokój.
jedyne co bylo fajne w trojce to Nacho nic wiecej, cala reszta to kolejny asssasin creed tylko w fps.
Trójka była świetna, dobra grafika, otwarty świat, satysfakcjonujący gunplay, sporo giwer, pojazdy. Co prawda taka se fabuła, oraz zbędny imo crafting, ale dla fana FPS była to jazda obowiązkowa. Sam zagrałem jak CDA rzuciło to na płytkę.
I pamiętam jak odpadłem od czwórki po jakiś 3 godzinach, bo to było praktycznie 1 do 1 jak trzecia część.
Niesamowicie1 🙂