18.11.2013
11 Komentarze

Żywe światy w FIFA 14 na PlayStation 4 i Xbox One [WIDEO]

Żywe światy w FIFA 14 na PlayStation 4 i Xbox One [WIDEO]
EA opublikowało nowe dev diary, w którym pokazano, jak w wersjach FIFA 14 na PS4 i XBO stworzony został świat dookoła piłki, a więc - przede wszystkim - żywo wyglądające i reagujące trybuny.

Nowe dev diary z FIFA 14:

11 odpowiedzi do “Żywe światy w FIFA 14 na PlayStation 4 i Xbox One [WIDEO]”

  1. No fajnie to wygląda, powtórki naprawdę wyglądają jak z prawdziwych relacji meczowych, fajny dodatek. Reszta jest ok, jakichś wodotrysków graficznych nie ma, ale to porządna robota, prawdziwą nexy genową FIFĄ będzie ta z numerkiem 15.|Boję się o ng PES-a, KONAMI potrzeba nie roku, a min. 3 by osiągnąć poziom FIFY i PES 2015 może być kompromitacją.

  2. Ja tam o nowego PES a jestem spokojny bo maja dobra podstawe do swietnej gry czyli PES a 2014, tylko musza sie przylozyc poprawic bledy i zrobic lepsza grafike bo z tego silnika mozna wysciagnac bardzo duzo … Licencje mnie nie obchodza bo tuz po premierze odrazu jest patch od PEsedit i gramy normalnymi klubami.

  3. Pierwszy raz od kilku lat mam ochotę powiedzieć: wow. Wygląda zachęcająco.

  4. Ciekawe jak z gameplayem, bo wersja PC jest żałosna (mówię o walce z botami, multi nie lubię, ale dla sprawdzenia odpaliłem, i zdecydowanie lepiej). Do szału doprowadzają mnie boty, które czasem wchodzą w tryb „MUSI BYĆ GOL” i nawet dwa wślizgi prosto w piłkę nie są w stanie im jej zabrać (choć i tak jest lepiej niż w F13). Do tego ignorowanie nowej fizyki (piłkarz nie może się zatrzymać w miejscu? Bot potrafi rozpędzoną piłkę odebrać i wykopać do tyłu w sekundę na metrze od końca boiska…

  5. a na PC port z XboXa 360 kpina…

  6. To gdzie ta prawdziwie next-genowa oprawa? Jedyne co tutaj widzę to wersję current-genową z podciągniętą rozdzielczością do 1080p. @AoS – kto przy zdrowych zmysłach kupuje fifę, by grać z botami?? 😉

  7. @DoMiNo1992 – Ja 🙂 Choć nie wiem, czy mam zdrowe zmysły, nie badałem, ale jak szukasz wyjaśnienia, to z tego samego powodu, dla którego kupiłem Euro Truck-a czy choćby Minecrafta (ostatni raz w mutli byłem ze 2 lata temu). Co do Fify, to kupują ją rzadko i może poszła bardziej w stronę multi, ale ta gra raczej wymaga, by AI działało prawidłowo, a jaka to prawidłowość, skoro PC nie potrafi grać w piłkę? (jak się nie gra z popularną drużyną, to bot nie używa taktyki tylko nagina fizykę).

  8. Dodatkowo bardzo widoczne jest to, że komputer nie udaje człowieka, tylko jest w pełni komputerem (i to nawet w przypadku sędziowania widać). Moja przypadkowe przewrócenie przeciwnika to w 98% faul podczas gdy komputer może przeciągnąć mnie przez całe boisko, bo nie miał na celu zrobienia mi krzywdy (to ja byłem tam gdzie nie powinienem), a o tym, że komputer potrafi zmienić kierunek biegu w momentu wciśnięci przycisku wślizgu (nawet animacja się nie zacznie, a już jest reakcja) to nawet nie będę gadał).

  9. Byleby tylko deszcz pod trybunami nie padał 🙂

  10. Nie potrafię pojąć jednej rzeczy EA potrafi stworzyć grę z naprawdę świetną grafiką (np: BF3 lub 4 ). Potrafią napisać super scenariusz do gier. Ale nie potrafią do głupiej fify 14 np PC wrzucić animacji stadionu i bardziej realistycznej rotacji piłki wmawiając ludziom że ich komputery są na to za słabe ?Jak dla mnie jest to równoznaczne z tym że od podstawówki uczyli cie że 2+2=4 a teraz w technikum czy w liceum walą ci w ryj i mówią że 2+2=34 gdzie logika. Co te konsole mają takiego oprócz dobrej reklamy?

  11. @marcello997 – no akurat konsole mają dużo. Gry się na nie robi łatwiej, bo nie martwisz się o to, kto jakie ma sterowniki, grafikę czy procka. Robisz jedną grę dla wszystkich bez rozdrabniania. Inną sprawą jest to, że da się zrobić na PC dobrą grę w dobrej jakości ale wymaga to więcej pracy, a że opłacalność mała, bo PC ma Skidrowa i innych, to panowie z EA Sport znowu wychodzą z założenia, że poczekają aż PC udźwignie Fifę bez optymalizacji a do wyjścia next-genowej wersji PC będą zbijali hajs na konsole.

Dodaj komentarz