inFamous: Second Son – Delsin rozgania demonstrantów na nowym gameplayu, a twórcy bronią grafiki [WIDEO]
Nowy gameplay z inFamous: Second Son:
Wczoraj do sieci wyciekł też gameplay prezentujący pierwsze 20 minut rozgrywki z nowej produkcji Sucker Punch. Z szacunku do developerów nie publikowaliśmy go, ale osoby, które go widziały, zarzucają twórcom, że na pokazanym fragmencie oprawa wizualna gry jest gorsza niż na pokazie sprzed roku. Do zarzutów tych odniósł się na łamach facebookowym fanpage’u serii Jason Connell, główny artysta technologiczny inFamous: Second Son.
Twierdzi, że grafika nie jest gorsza.Gameplay, który można było zobaczyć na nagraniu, toczy się o zachodzie słońca – co lepiej pasuje do klimatu opowieści – dlatego też produkcja wygląda nieco inaczej i wydaje się brzydsza. Connell zaznacza jednak, że przez ostatnie miesiące developerzy nie próżnowali i zastosowali nowe sztuczki – na przykład nocą światło wirtualnego miasta odbija się w cyfrowych chmurach. Podobnie ma się sprawa z oświetleniem o różnych porach dnia.

Kuszą, oj kuszą. Sony opublikowało nowy, trwający prawie dziewięć minut gameplay z inFamous: Second Son. Pokazany fragment (niedawno mogli zobaczyć dziennikarze) prezentuje rozgrywkę „złym” Delsinem – jego zadaniem jest rozpędzenie demonstrantów. W międzyczasie twórcy zaprzeczają domysłom fanów uważającym, że grafika produkcji pogorszyła się od czasu pokazu na ubiegłorocznym E3.
Do bólu skompresowany film na dailymotion w 720p – DOWNGRADE. wat
Cieniowanie i oświetlenie jednak po pupie dostały. I widać to nawet na tych nocnych ujęciach, gdzie całość prezentuje się najefektowniej. Pierwsze prezentacje pokazywały jakość oprawy rodem z CGI. Obecnie widać już, że to „tylko” gra. Ci co kręcą nosem widać kupili marketingowy bełkot.|Downgrade oprawy to stała praktyka i dotyka praktycznie każdej produkcji (choć nie zawsze jest tak spektakularny ja w przypadku Watcj Dogs), a Infamous wygląda bardzo dobrze, szczególnie udane są twarze i efekty cząsteczkowe.
Oświetlenie również jest spoko, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że to otwarty świat i w gruncie rzeczy budżetowe bebechy PS4 (na gry przypada maksymalnie sześć rdzeni i 5 GB ram).|Serio, nie wiem czego niektórzy oczekiwali, ale mam spory ubaw, gdy czytam komentarze na różnych forach, szczególnie anglojęzycznych, gdzie ludzie płaczą, że ta czy inna gra (Watch Dogs, Infamous, Forza V itd.) nie wygląda równie efektownie co na targach. Skandal normalnie. Pfff…
Niesamowiete, musisz byc jakims rodzajem nadczlowieka. pff przytup
Kiepsko wyglądają te wszystkie uber-cząsteczkowe wybuchy gdy nie powodują żadnych zniszczeń na asfalcie, ścianach. Nadal jest wiele niezniszczalnych elementów. Troszkę szkoda, bo to kwestie na których powinni się skupić tworząc bohatera z takim rozmachem. Prototype wyglądał okropnie ale tam ściany i asfalt pękały. Mała rzecz, a cieszy 🙂
Wieje nuda ;f