02.05.2011
9 Komentarze

BioShock Infinite: Twórcy poszukują „inżyniera sieciowego”. Będzie multi?

BioShock Infinite: Twórcy poszukują „inżyniera sieciowego”. Będzie multi?
W sierpniu pracujący nad BioShock Infinite Ken Levine z Irrational Games stwierdził, że jeśli twórcy nie wpadną na jakiś oryginalny pomysł dotyczący multi, to tryb sieciowy nie pojawi się w grze. Wygląda na to, że developerzy jednak wymyślili coś nowego – w sieci pojawiło się bowiem ogłoszenie o pracę, w którym studio poszukuje „inżyniera sieciowego”.

W serwisie Gamasutra Irrational Games umieściło ogłoszenie o pracę. Wynika z niego, iż studio poszukuje kandydata na stanowisko inżyniera sieciowego. Jak czytamy:

Zapomnij o rankingach. Zapomnij o DLC. Zapomnij o Web 2.0, sieciach społecznościowych i czatach. Żyjemy w świecie, w którym powszechny dostęp do sieci otwiera wysokobudżetowym grom na konsole i PC coraz większe i wspanialsze możliwości. Ekipa, która stworzyła serię BioShock, pracuje obecnie nad systemem pozwalającym nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób ludzie grają w nasze gry i wykorzystać te informacje do ich ulepszania, – nie tylko w przyszłości, ale i w czasie rzeczywistym. Irrational Games szuka wyjątkowych osób, które poszerzą naszą ekipę odpowiedzialną za infrastrukturę sieciową, gdzie naszym obowiązkiem jest wykorzystanie Internetu do dostarczenia nowej zawartości i przełomowych doświadczeń graczom na całym świecie, zarówno w dniu premiery gry, jak i po niej.

Choć w pierwszej chwili powyższa oferta sugeruje, że w BioShock Infinite pojawi się tryb multi, możliwe, że twórcy szykują coś innego. Tym bardziej, że zdają sobie sprawę z tego, że wydawanie pieniędzy na tradycyjne multi jest wyrzucaniem ich w błoto – gracze i tak będą siedzieć przy swoim Modern Warfare, etc.

Niewykluczone jednak, że wakat dotyczy całkowicie innego projektu.

9 odpowiedzi do “BioShock Infinite: Twórcy poszukują „inżyniera sieciowego”. Będzie multi?”

  1. W sierpniu pracujący nad BioShock Infinite Ken Levine z Irrational Games stwierdził, że jeśli twórcy nie wpadną na jakiś oryginalny pomysł dotyczący multi, to tryb sieciowy nie pojawi się w grze. Wygląda na to, że developerzy wymyślili coś nowego – w sieci pojawiło się bowiem ogłoszenie o pracę, w którym studio poszukuje „sieciowego inżyniera”.

  2. Zapowiada się świetnie. Szkoda tylko, że BioShock 2 ze swoim multi jest praktycznie już martwe – przynajmniej z tego co widzę próbując od czasu do czasu pograć nadal w ten tytuł po sieci.

  3. może jakiś co-op ?

  4. Brzmi mi toto jak darmowe DLC (stąd „zapomnij o DLC” – w sensie typowych, płatnych) + jakaś sieć pod ich gry, coś jak BioWare Social Network, która umożliwi zbierać dokładne dane na temat poczynań graczy. Tak czy owak, Infinite to must-have. Chociaż chciałbym, żeby goście odpowiedzialni za BS2 robili w międzyczasie BS3 w Rapture, bo „dwójka” fabularnie dużo bardziej mi się podobała.

  5. To chyba nic dziwnego – w dwójce było multi i to bardzo dobre 😉 |PS. Jakby ktoś chciał zagrać na Xboxie razem to niech pisze 😛

  6. Taa, pewnie szukają kogoś, kto zrobi wtyczkę do FB.|”Zdzisław właśnie dłubie w nosie. Wiertłem.|Dwie osoby lubią to”A multi w BS2 jest moim zdaniem słabiutkie.

  7. Tak, Sergi potwierdzam twoją opinię dot. BioShock 2.|Niby tak zachwalane, a jak przyszło mi w to pograć, to się srogo zawiodłem.|Wciąż czekam na jakieś nowe filmiki prezentujące obecny stan gry, może latem co nieco puszczą do sieci, a jeśli nie, to i tak grę kupię, coś mi się widzi, że hit puka do mych drzwi, a ja nie omieszkam wpuścić.

  8. Zarówno w BioShocka 1 jak i w 2 grało mi się naprawdę zacnie (mimo że single „dwójki” nie jest już tak mocny fabularnie i nie ma takiego klimatu jak „jedynka”) zaś multi w Bio2 jest bardzo porównywalne do TF2 😛 Mi się grało przyjemnie mimo że rozgrywka ma ogromne lagi i parę błędów.

  9. Może przed realną premierą gry ludzie odpowiedzialni za nowego Bioshocka, stworzą wersje gry która wyznaczy im ścieżkę do produkcji ostatecznej wersji gry.|PS Są to moje podejrzenia (może błędne)

Dodaj komentarz