Brink: Parkour w grze, parkour w życiu [WIDEO]

Brink: Parkour w grze, parkour w życiu [WIDEO]
W sieci pojawił się ciekawy materiał, w którym elementy parkourowe w Brink są przedstawione obok wyczynów prawdziwego akrobaty, Daniela Ilabacki. Mamy więc okazję przekonać się, czy wykonywane w grze skoki i piruety wyglądają tak efektownie, jak rzeczywistość.

Nie wiem, jak wam się podoba, ale moim zdaniem „real” w postaci Daniela wygrywa.

57 odpowiedzi do “Brink: Parkour w grze, parkour w życiu [WIDEO]”

  1. Sonskibson 8 maja 2011 o 17:14

    Phi ale babka z „mirrors edge” skacze lepiej 🙂

  2. , co wy macie z tym Mirror’s Edge? To jest tylko normalny fps, w którym wprowadzono coś nowego, pozatym czego Wam brakuje w tym parkurze? Skoku z 5 piętrowego bloku, upadku na nogi i wykonaniu półobrotowego kopniaka w twarz 5 niegodziwym opryszczkom, a po tym wszystkim spektakularnego moonwalka? Moim zdaniem parkour w grze odzwierciedla tego w realu. Nie jest zbytnio przekosany (skoki na 5 metrów w góre). Pozatym, ta gra to nie tylko parkour, lecz też bardzo spora customizacja broni, wyglądu postaci…

  3. … itd. Gra będzie dynamiczniejsza dzięki owemu parkourowi. Więc nie zniechęcajcie się komentarzami typu „Mirror’s Edge lepszy, brink to [beeep]”, tylko kupujcie i ” z karabinków!”, bo gra ma w sobie potencjał oraz wprowadza wiele ciekawych rozwiązań do gry. Polecam.

  4. Wiadomo, że lepszy Daniel w „realu”, ale moim zdaniem bardzo fajnie im to wyszło w grze.

  5. jak dla mnie animacje są takie sobie. Nie chodzi o to, że laska z Mirror’s Edge robi to lepiej, ale są takie sobie. Wygląda to tak jakby koleś wyciągał rękę, aktywował super moc i zaczynał latać, a nie wykonywać parkourowe ruchy (przy każdej animacji wyciąga rękę w powietrze, nie wiedząc czemu :S) :/ . Lepsze animacje mam w MoH-u AA 😛 .

  6. Kiepskie. Cala gra.

  7. Rain_the_Vizard 10 maja 2011 o 18:43

    @bzzmaja – tak. Oczekiwałem czegoś takiego o czym wspominałeś.

Dodaj komentarz