CD Projekt RED o DLC do Wiedźmina 2: „Wolelibyśmy zrobić pudełkowe rozszerzenie”

Tomasz Gop, starszy producent Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, w wywiadzie udzielonym czeskiej wersji Eurogamera, wyjaśnił, że twórcy woleliby zrobić większy, pudełkowy dodatek do gry, niż zwykłe DLC. Jak mówi:
Naturalnie bardzo chcielibyśmy zrobić pełnoprawne rozszerzenie, oferujące graczom kilka godzin dodatkowej rozgrywki. Na razie jednak naszym głównym celem jest upewnienie się, że Wiedźmin 2 będzie dopracowany w największym stopniu, gdy ukaże się 17 maja. Na razie jest więc zbyt wcześnie, by mówić szczegółowo o rzeczach, które ciągle są w planach i mogą ulec zmianie.
Dowiedzieliśmy się za to, że twórcy bardzo chcieliby dostarczyć graczom edytor do Wiedźmina 2: Zabójcy Królów. Szczególnie, że zdają sobie sprawę z tego, że podobne narzędzia są w przypadku gier RPG niezwykle ważne. A jak wiemy, program D’jinni, umożliwiający tworzenie własnych przygód w „jedynce” cieszy się wciąż sporą popularnością. Niestety Gop nie był w stanie podać konkretnego terminu premiery edytora do drugiego „Wieśka”.
Producent stwierdził też, że ekipie nie zależy na tym, by gracze próbowali przejść grę w ciągu kilku godzin. Dodał również, że sama produkcja jest znacznie większa od oryginału – nie tylko pod względem długości rozgrywki. Jak mówi:
Wiedźmin 2 jest dużą grą, bez względu na to, w jaki sposób w nią grasz. Niektóre z lokacji są tak wielkie i szczegółowe, że w kilku miejsach nasi beta-testerzy się gubili. Przejście głównego wątku fabularnego powinno zająć średnio około 40 godzin.
Czytaj dalej
-
Twórcy Helldivers 2 opóźniają dodanie nowej zawartości. „Krytyczny feedback...
-
Serious Sam 2 z dużą aktualizacją na 20-lecie gry. Część nowości...
-
Steam po raz kolejny pobił rekord zalogowanych użytkowników. Battlefield 6...
-
Projektant Skyrima zdradza, dlaczego gra Bethesdy jest tak długowieczna. „Bardzo...
78 odpowiedzi do “CD Projekt RED o DLC do Wiedźmina 2: „Wolelibyśmy zrobić pudełkowe rozszerzenie””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@kamill Tak.
Pudełkowe rozszerzenie to tak, tylko niech nie robią taką siekę jak ME czy DA.
no cóż po tygodniowym „urlopie” wypada coś powiedzieć. Powiem tak trzymać CD projekt.
O tak! Pakiety kilku krótszych bądź jednej długiej przygody na wzór Wieśka pierwszego to dobry pomysł! DLC w postaci skarpetki zwiększającej przyrost XP o 0,5% przez 5 minut do gazu.
Preorder wysłany dzisiaj, teraz tylko czekam na kuriera 😀
tylko czekam na ten trailer z muzą chopinowską, no i oczywiście na samego wieśka też:)
MMO w świecie Wieśka? Northern Kingdoms? 😀 Funasty pomysł, tylko jakoś nie widze opcji żeby po świecie wykreowanym przez Asa latali sami wiedźmini i czarodzieje, zepsułoby to klimat :/
Jak ktoś nie lubi czekać, to może wejść na moddb.com i stamtąd pobrać dużą przygodę do pierwszego Wieśka, podobno starcza na kilka godzin grania 🙂
Popieram obydwiedma ręcami
do poniedziałku, byle do poniedziałku. I co dzień 10 zdrowasiek, żeby komputer nie odmówił współpracy xD
A to ciekawe, CD-Action podaje 24 godziny na przejscie gry „nie spieszac sie”, a CDP-RED 40, roznica niemal dwukrotna, ktos tu sciemnia..
Kocham Cię, CD Projekt RED.
no i gites 🙂 W2 NAJLEPSZĄ GRĄ ROKUU!
MateushGurdi: być może recenzent (nie wiem kto to, do 17 maja unikam recenzji Wieśka jak ognia) nie wykonywał wszystkich zadań pobocznych, nie eksplorował całego świata, po prostu nie skończył gry w ostatecznych 100%
Ja bardzo popieram zdanie CD-P bo co do DLC mam bardzo złe uczucia, ale za to pudełkowe dodatki jak najbardziej. Byle nie było to DLC w pudełku
czyli polska wciąż jest zacofana pod wzgledem gier
Zacofana? ZACOFANA? Bo twórcy gier nie chcą (ale i tak pewnie będą) oszukiwać nas i skakać nam do porteli?
MateushGurdi, po tym spoilerze Wieśka to już wiadomo kto się czymś napchał ;p|Chłopaki z CDA-coście tam takiego ciekawego wzięli ? xD
No nie… a ja tak liczyłem na tysiące DLC… nowe kolory czapek, pochwy do mieczy i zbroje rodem z kompletnie innej gry! toż to … ah szkoda gadać…
eee ja juz to przeszłem xD znudziło mi sie
@Cartmanc2: „Byle nie było to DLC w pudełku” – to oksymoron. DLC od dodatku pudełkowego różni się wyłącznie sposobem dystrybucji. Fakt, że DLC do większości gier to drobne popierdółki, to już inna bajka – wcale tak nie musi być. To raz. Dwa, że oni piszą, że „chcieliby”, „woleliby”, więc tu aż się prosi o jakieś wielkie „ale”. No i trzy: niektórym, np. mnie, bardziej odpowiada taki sposób dystrybucji, DLC to przecież wcale nie musi być wycięty content podstawki, a twórcom opłaca się bardziej niż pudełko.
Primo: Już wydali DLC(Polecam wnikliwszą lekturę tego numeru CDA) |Secundo: Czy DLC-kami nie miały być „przygody” w pierwszym Wiedźminie? |Tertio: Mimo wszystko, dobrze będzie jeśli skupią się na czymś co można nazwać pełnoprawnym dodatkiem, zamiast nad pierdółkami.
Niech robią co chcą, mnie właśnie przyszła edycja kolekcjonerska. Wielkie gratulacje za wykonanie. 😉
Jeśli wydadzą pełnoprawne rozszerzenie to kupię je w dniu premiery i wyślę list z podziękowaniami!Jeden expansion pack == 100 DLC!
@genobis – a wiesz, że rozszerzenia też są sprzedawane drogą dystrybucji cyfrowej? DLC to jednak domena konsol i sprzedawania popierdułek. Rozszerzenia to domena PC i wielogodzinnych dodatków do gier często dających im drugie życie. Definicja encyklopedyczna jest dość śliska, ale każdy kto choć trochę głębiej zna tematykę gamingu nie ma żadnego problemu z rozróżnieniem DLC od rozszerzenia.
@SkywalkerPL: wiem. Oświeć mnie proszę (piszę bez sarkazmu), na czym w praktyce miałaby polegać ta różnica? Że to pierwsze to przedmiot(y), tekstury, zadanie na 2h gry, ewentualnie wycięty content? DA: Awakening sprzedają w pudełku, ale jednocześnie jest w sprzedaży razem z innymi DLC: http:social.bioware.com/page/da1-dlc . Dla mnie DLC to wyłącznie sposób dystrybucji dodatków, a że łatwiej tworzyć i sprzedawać drobnicę albo zrobić kilka małych dodatków zamiast jednego dużego rozszerzenia? Cóż, życie 😉
Hell yeah! Panowie z SiDiProjektu mówią moim językiem. Zawsze byłem raczej zwolennikiem pakietów na tyle dużych, że zasługują na nośnik i pudełko, zamiast smarkania jakimiś skinami, przedmiocikami, postaciami, i innymi pierdółkami, które po zebraniu mikro – kosztów do kupy dawały pokaźną sumkę, którą biedny gracz musiał wyłożyć by mieć pełny produkt.
@SkywalkerPL DLC=Downloadable content czyli coś co możesz pobrać z netu. Może to też być duży dodatek.