06.06.2011
Często komentowane 80 Komentarze

E3 2011: Tomb Raider – nowe oblicze Lary na gameplayu [WIDEO]

E3 2011: Tomb Raider – nowe oblicze Lary na gameplayu [WIDEO]
Na dzisiejszej konferencji Microsoftu po raz pierwszy publicznie pokazano fragment rozgrywki z nowego Tomb Raidera. Lara nie jest już niezwykle odporną bohaterką - odczuwa ból i może zostać ranna, co widać na zaprezentowanym gameplayu.

Nowe screeny znajdziecie w naszej GALERII.

Pierwszy gameplay z Tomb Raidera:

80 odpowiedzi do “E3 2011: Tomb Raider – nowe oblicze Lary na gameplayu [WIDEO]”

  1. Grafa spoko ale gra jakby przechodziła się sama za duzo skryptów ale pewnie w pełnej grze bedzie tego mniej (mam nadzieję)

  2. Dobre wyważenie składników survival/eksploracja/logika może uczynić z tej nowej odsłony naszej panny (początkującej) archeolog nad wyraz smakowite danie, osobiście jestem dobrej myśli, co do posta użytkownika „luckie”, ja to widzę niejako inaczej, jak zwykle po mojemu…otóż dzisiejsze gry to zgoła multimedium: fabuła i pomysł na nią (najlepiej z bazą w dobrym scenariuszu) bohaterowie (jak najbardziej niepłytcy acz godni zainteresowania „z przeszłością i przyszłością”)

  3. i oprawa audiowizualna (niekiedy sama jej jakość przesądza o określonym „końcowym” klimacie danego dzieła), reasumując dobra gra to taka , która potrafi wszystkie te składowe zaprząc razem, wymieszać i podawać do skonsumowania dając poczucie spełnienia bez wywoływania grymasu wstrętu. Kończąc moje dywagacje dodam, że gdyby gry miały dzisiaj opierać się na li tylko sprostaniu określonemu wyzwaniu, to upraszczając mielibyśmy same klony arkanoida tudzież podobnych

  4. P.S. QTE również wzbudzają we mnie nie chęć, lepiej by było ich jak najmniej…jakże ja nie cierpię prowadzenia przez twórców za rączkę, tymbardziej, że QTE to wyjątkowo „nachalna” rączka. Pozdrawiam 🙂

  5. niechęć** idę się biczować za to przeoczenie..:)

  6. Niby wszystko ja boli ale ma sile wykonywac dalekie skoki.To byl poczatek wiec skryptow duzo cos jest normalne ale mam nadzieje ze gra bedzie typu „free roam survival” a nie poprostu „survival” (tyle ze bez horroru jak w residencie)

  7. Być może to będzie pierwsza gra z Larą w jaką zagram. Zobaczymy jak to wyjdzie.

  8. faktycznie, jak koledzy niżej zwrócili uwagę, pomimo rany jaką odniosła ma dosyć sporo siły w nogach. plus strasznie denerwuje mnie jej nowy głos (te piski i okrzyki to coś strasznego). IMO nawet z polskim dubbingiem brzmiałaby lepiej, niż w tej chwili 😛

  9. Do vie888 i innych co maja te problemy… w czasie zagrożenia organizm odcina „informacje” o bólu przepływające przez kręg do umysłu. Tym sposobem nie odczuwamy nic, a działa to lepiej niż jakikolwiek istniejący środek przeciwbólowy. Dzieki temu sposobowi kobieta, która spadła z 10 metrow i zlamała noge przeszla dobre 4kim … tak przeszla i dzięki temu uzyskala pomoc oraz przeżyla : )… nie jest to wymyślony przykład

  10. Airoder, problem w tym, że z tego co słychać i widać to Larę boli tak, że „ojezuniujacienimogę” a ona śmiga POMIMO to. To jest właśnie bez sensu. Wiem jak działa blokada bólu bo sam miałem dość nieprzyjemny wypadek po którym ból poczułem jakiś 2 godziny później. Więc albo bólu nie ma i śmigamy (z tym że też nie tak bystro bo dochodzi jeszcze otępienie którego tu raczej nie widać), albo boli jak diabli i nie śmigamy tylko leżymy i kwiczymy. Tu jest jednocześnie ból z kwiczeniem, jasność umysłu, szybkość

  11. reakcji i pełna sprawność fizyczna. To się kupy nie trzyma i tyle. Jedynie amerykański gracz może to uznać za realizm, a i to nie każdy.

  12. Nie wiem co o grafice powiedzieć ,mnie się wydaje nie równa, rozrywka może być ciekawa choć może trochę nie przemyśleli tego systemu obrażeń, no bo jak ranna osoba skacze ucieka i nic jej nie ma, a te jej okrzyki serio takie inne:D

  13. Ciało ludzkie w ekstremalnych sytuacjach zachowuje się ekstremalnie niejednoznacznie, i owszem, więc organizm jest w stanie odciąć się od bólu fizycznego, ale stan oszołomienia i bliskiego zagrożenia może (ale nie musi) u człowieka wywołać nawet histerię co w rezultacie daje brak rzeczywistych impulsów nerwowych o stanie naszego organizmu z jednoczesną rozdygotaną konstrukcją psychiczną kreującą nam w głowie obraz sytuacji beznadziejnej, co w połączeniu z reaktywowanym instynktem przetrwania czyni z człowieka istotę nieprzewidywalną, aczkolwiek zdolną do ogromnych poświęceń i wielkiego wysiłku.

  14. Pytanie tylko czy taki cel przyświecał twórcom gry, no cóż…być może tak być może nie. Czasem przesadna dbałość o realizm nie podparta znajomością choćby psychologii człowieka, staję się swoją własną karykaturą. U mnie osobiście lekki dyskomfort wzbudzają przede wszystkim, wspomniane wcześniej skoki panny Croft, patrząc kontekstowo wyglądają nienaturalnie i animacja lekko kuleje, (ale być może to tylko moje wrażenie). Co do głosu aktorki…też mam mieszane uczucia, wolałbym kogoś z brytyjskim akcentem…samo doświadczenie ekstremalnej sytuacji przez Larę Croft narzuca na aktorkę dobre oddanie grozy sytuacji co z kolei musi być podbudowane zadowalającą „grą głosem”, tutaj jednak czuję, że nie wykorzystano pełnego potencjału.

  15. Szkoda, że ta gra miała być survivalem, a ja tu widzę grę akcji pokroju Uncharted. Nie mówie, że Uncharted jest zły, tylko że w zamierzeniu miał być grą akcji, a Tomb Raider miał być raczej survivalem i miał być zupełnie inny, niż poprzednie części, a różni się może troszeczkę szatą graficzną. Tani chwyt marketingowy :

  16. a mi sie gra bardzo podoba i do wszystkich co tak narzekaja na niedorobki- spokojnie. Do premiery gry jeszcze ponad rok bo wyjdzie dopiero jesienia 2012 wiec wszystko moga poprawic i maja na to bardzo duzo czasu…

  17. To alfa gry. Drobne błędy będą poprawione i pewnie animacje też. Głos został chyba podłożony na szybko, aby jakiś głos do tej prezentacji było gotowy. To nie jest gra akcji pokroju Uncharted. Oczywiście pewnie będzie sporo takich wydarzeń w grze, ale bez przesady. To przecież początek gry! Pierwsze 5min, a będzie przynajmniej 10h. Twórcy gry od początku tworzenia gry trąbią, że to przede wszystkim gra srurvival. Nie oceniajcie od razu całej gry po 5min tourialu, ale i tak wygląda niesamowicie 🙂

  18. To tyle jeżeli chodzi o realizm… ja nie wiem czy jakakolwiek osoba była by w stanie, nawet w idealnych warunkach z taką gracją przeskakiwać miedzy platformami… ale może jej się to już śni… bo jak dla mnie to panna Croft już by nie wstała po tym pierwszym upadku xD Co do reszty zastrzeżeń brak… no może jeszcze trochę kulejąca animacja, ale to wczesny gameplay…

  19. Właśnie to jest najwiekszy problem nowego Tomb Raidera – twórcy gadają o realizmie, a gracze wytykają czemu Lara nie uchodzi w krzaczek co kilka godzin…

  20. W nocy z środy na czwartek odbędzie się pokaz Tomb Raidera , podczas którego deweloperzy ujawnią więcej informacji, a może nawet zaprezentują kolejny gameplay.

  21. W nocy z środy na czwartek odbędzie się pokaz Tomb Raidera, podczas którego deweloperzy ujawnią więcej informacji, a może nawet zaprezentują kolejny gameplay. Z http:www.laracroft.pl/

  22. Jak dotyczchas największa niespodzianka E3! Gameplay zniszczył mi umysł – ta gra będzie boska! Jest klimat, jest wyczesana grafika i udźwiękowenie. Design podchodzi mi w 100% – czekać te 1,5 roku to istna męczarnia!

  23. Gra może być powiewem świeżości, seria (wręcz marka) TR ma swoje lata, sam z sentymentem wspominam początki przygód panny Croft, była to niemała rewolucja, przez ten czas nasza znajoma archeolog stała się wirtualną ikoną popkultury, jestem ciekaw czy ten restart reanimuje serię w nowy, obiecujący kierunek a może będzie li tylko dobrą rozrywką na krótko, w każdym bądź razie survival w otwartym świecie (w jakimś stopniu) z dobrą bazą rozbudowanych zagadek ( a niech i one spędzają na nawet sen z powiek ^^)

  24. i ciekawą bohaterką może być przysłowiowym strzałem w dziesiątkę 🙂

  25. Gameplay mnie zainteresował.Gra może być ciekawa jednak będzie mi brakowało w niej tej pewności siebie.

  26. Okazuje się, że gameplay to „pocięty” kawałek początku gry. Jest kilka wersji 😀 . Oto rozszerzona wersja:|http:www.youtube.com/watch?v=VF9_jkHT7PM&feature=player_embedded |Tutaj widzimy gameplay bezpośrednio z gry a nie nagrywanie jakiegoś ogromnego ekranu. Szkoda, że kiepska jakość 🙁 . Widać , że jednak gra do najłatwiejszych, to nie będzie. Sam początek, a ciekawe jak to będzie wyglądać w finałowej wersji ?

  27. @Medroks lepsza jakość jest na oficjalnym blogu twórców. http:officialtombraiderblog.tumblr.com/Lara używa super lakieru do włosów. Jak wisi głową w dół, to grzywkę dalej ma na oczach. 😉

  28. WOW !Nie sądziłem że kiedykolwiek to powiem, ale to chyba będzie najlepsza część Tomb Raidera. I vałe szczęście ze nareszcie wyraźnie zmienili wygląd gł. bohaterki, ponieważ od poprzednich już mi się niedobrze robiło…

  29. No i mam nadzieję że CDA postanowi dać plakat z tą prześliczną bohaterką która ma znaleźć się na okładce gry 😉

  30. @Olvix a dlaczego ma krzyczeć? przecież o to jej właśnie chodziło żeby wybuchło. I nie wiem dlaczego ktoś tam narzekał na tą zagadkę. Przyjrzyj się jeszcze raz zanim głupoty zaczniesz wypisywać. Dlaczego narzekacie, że jest taka „filmowa” O.o ? To jest wstęp więc muszą gracza zachęcić do dalszej części gry. Gra jest zbudowana tak po to, aby współczuć głównej bohaterce i zachęcić gracza, aby jej pomógł.

Dodaj komentarz