27.06.2011
Często komentowane 13 Komentarze

Driver: San Francisco – dev diary o powrocie do korzenii [WIDEO]

Driver: San Francisco – dev diary o powrocie do korzenii [WIDEO]
Firma Ubisoft opublikowała pierwszy film "Z pamiętnika developera" poświęcony grze Driver: San Francisco. Jej twórcy opowiadają na nim o powrocie do korzenii serii - pojawieniu się Tannera i jego arcywroga Jericho oraz osadzeniu akcji w San Francisco, mieście z "jedynki".

O powrocie do korzenii serii w Driver: San Francisco:

13 odpowiedzi do “Driver: San Francisco – dev diary o powrocie do korzenii [WIDEO]”

  1. Firma Ubisoft opublikowała pierwszy film „Z pamiętnika developera” poświęcony grze Driver: San Francisco. Jej twórcy opowiadają na nim o powrocie do korzenii serii – pojawieniu się Tannera i jego arcywroga Jericho oraz osadzeniu akcji w San Francisco, mieście z „jedynki”.

  2. Pomijając motyw z duchem Tannera i możliwością teleportacji, nowy Driver mi się podoba. Obawiam się jednak, że będzie to gra na maksymalnie siedem w dziesięciostopniowej skali oceniania. No, ale zobaczymy.

  3. Poza dość brzydką animacją (tylko twarz Jericho wygląda „ładnie”) i rozrywaniu grubych kajdan… to może być co nawyżej średnia gra 😀

  4. to już nie jest to samo co Driver 1 i 2 na PSX’a : D

  5. „Korzenii”, powiadasz?

  6. Znalazłeś literówkę powiadasz? GRATULUJĘ, WYGRAŁEŚ INTERNET.

  7. Tak literówka znajduję się w tytule newsa..

  8. Jak dla mnie to będzie średni tytuł, więc nie ma co oczekiwać cudów.|Driver w skrócie, to fabuła, przyjemny model jazdy oraz świetne pościgi i nic więcej nie powinno się oczekiwać od tej części. Mam nadzieje że uda im się chociaż tyle.

  9. internet z 20kbs z interi gratulujemy…

  10. OpenSparviere 27 czerwca 2011 o 18:28

    @Shleizer to co ty wymieniasz wystarczy chyba aby tytuł posiadający te atuty był więcej niż średni?

  11. @OpenSparviere, tak, ale to się nie sprawdza w każdym gatunku i też nie w dzisiejszych czasach. Może trochę będę uogólniał (:P ) ale teraz gra akcji powinna być pełna QTE, mieć mnóstwo wybuchów i być banalna. Dobrze też żeby model jazdy był mało wymagający, by przeciętny gracz (czyt. przeciętny 190Kg amerykanin) się nie spocił przy grze, bo jeszcze by schudł 😛 Dobra, trochę sobie jaja zrobiłem, ale odnoszę wrażenie, że teraz to nie można zrobić gry akcji, która wymaga trochę więcej zręczności niż pasjans 😛

  12. A tak mówiąc poważniej, to prawdopodobnie problemem gry będzie to, że dla nowych odbiorców będzie zbyt uboga, bo co to ma być?! Sandbox w którym nie można wyjść z samochodu i się przejść? Porobić coś innego prócz jeździć samochodem? Wiele osób pewnie będzie porównywać do GTA, bo w końcu to nie gra wyścigowa, a akcji. A starzy gracze? Oni pewnie będą narzekać, że wcale nie wraca do korzeni, że nie ma klimatu pierwszej części itp. itd. Pożyjemy zobaczymy.

  13. Nie wiem czy ktoś zauważył ale przed skokiem autko Tunnera nie ma światła prawego,a jak przeskakuje nad ulica juz ma.

Dodaj komentarz