Far Cry 3 dziesięciokrotnie większe, niż poprzedniczki

Jason VandenBerghe, jeden z reżyserów Far Cry 3, w wywiadzie udzielonym magazynowi Edge stwierdził, że obszar dostępny w grze będzie dziesięciokrotnie większy niż w „jedynce” i „dwójce”. Jak mówi:
Weźcie widoki i rozmiar [terenu] z Far Cry’a 1 i 2, a następnie pomnóżcie je przez dziesięć. Chcemy pójść nawet jeszcze dalej. Koncentrujemy się na tym, by powiększony obszar był bardziej zagęszczony, dzięki temu na każdym kroku pojawi się coś do odnalezienia i zobaczenia.
Jak dodaje:
To kluczowe dla gier z otwartym światem. Pytamy sami siebie:
.
VandenBerghe został zapytany również o wybory moralne, które pojawią się w Far Cry’u 3. Obiecał, że nie będą opierać się na systemie czarne-białe, gracze bowiem nie będą podejmować prostych decyzji z jedynie dwoma możliwymi opcjami.
Czytaj dalej
60 odpowiedzi do “Far Cry 3 dziesięciokrotnie większe, niż poprzedniczki”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wypuszczą więcej filmików,dowalą zdjęć i informacji-wtedy zacznijcie jęczeć prorocy
@Roborak, z newsa wywnioskować można, że owszem tak, będzie otwarty świat.|Poza tym, nie wydaje mi się, żeby FC3 miał być klonem „dwójki”… Fakt, bazuje na tym samym silniku, ma podobny styl graficzny, ale to zupełnie inna gra… heloł. Widać to nawet po pierwszym trailerze.
O to akurat jestem spokojny ;] Ubisoft to mistrzowie w tworzeniu gier z otwartym światem – Assassin’s Creed i Far Cry 3 to najlepsze tego przykłady!
Far Cry 3 jest tego najlepszym przykładem?|On jeszcze nie wyszedł. o_O
did i tell you the definition of insanity?
Żeby wrogowie nie respawnowali się co 5 minut ’-_-
Żeby jakoś przemieścić się do misji, będziesz musiał wsiąść w samolot, ustawić autopilota i zostawić kompa na noc. Rano patrzysz a tu jeszcze 11 min. do celu ;P hehehe
Nie wierzcie za bardzo w to co mówią producenci przed premierą. Wiedzmin 2 miał mieć 16 zakonczen i 40h gry…2 zakonczenia 20h gry
Szkoda że do trigenów nie będzie można postrzelać tak jak w jedynce…
Tak tak… Dziesięć razy większy świat, dziesięć razy mądrzejsze AI, itd., itp. Ile razy ja juz to czytałem/słyszałem. Po premierze okarze się, że nie bardzo o to chodziło i dostaniemy grę z setką małych wysepek rozsianych po olbrzymim morzu. I do tego jeszcze Ubi… Szkoda, że to będzie kolejna gra, której tworcy nie dostaną ode mnie pięniędzy. Uplay go and [beeep] yourself.