PlanetSide 2: Pierwsze, konkretne informacje

Jak ujawnił w trakcie prezentacji gry prezes Sony Online Entertainment, John Smedley, PlanetSide 2 napędzany będzie przez nowy silnik Forge Light. Pozwoli on wygenerować twórcom gry ogromne, nieprzedzielone ekranami ładowania światy oraz zaawansowane efekty atmosferyczne, takie jak ruch światła i cieni, mgłę, czy promienie słońca przebijające się przez chmury. Technologia ta została stworzona od zera i może być „skalowalna” – oznacza to, że sieciówkę uruchomimy nawet na starszych komputerach. Ponadto Forge Light wykorzystywać będzie system fizyczny PhysX od Nvidii.
Jak przekonuje Matt Higby, dyrektor kreatywny gry, w PlanetSide 2 będziemy mieć do czynienia z bitwami na ogromną skalę – gracze będą brać udział w najbardziej epickich i zapadających w pamięć starciach w gatunku MMO.
W grze pojawią się nowe, zróżnicowane mapy– bitwy będą mogły toczyć się więc zarówno na wybudowanych strukturach, jak i na szczytach wulkanów czy brzegach rzek. Starcia prowadzone będą głównie o surowce potrzebne do ulepszania broni, zbroi, czy pojazdów.
W PlanetSide 2 powrócą się znane z poprzedniej części trzy imperia – totalitarne Terran Republic, buntownicy z New Conglomerate i stawiający na technologię Vanu Sovereignty. Każda frakcja dysponować będzie różnymi narzędziami i taktykami, pojawią się różne nowe klasy i „bogate” drzewko rozwoju. To ostatnie pozwoli ulepszyć nie tylko umiejętności, ale i noszone stroje. Twórcy gry obiecują także, że w grze znajdzie się system rozwoju zainspirowany tym z EVE Online, w którym nabywanie nowych zdolności oparte będzie o upływ czasu. Istotnym jego elementem będzie to, że bohater „nauczy” się nowych talentów nawet wtedy, gdy gracz będzie offline, a gra będzie wyłączona.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “PlanetSide 2: Pierwsze, konkretne informacje”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W sieci pojawiły się pierwsze konkretne informacje o PlanetSide 2, pochodzące z trwającej właśnie imprezy SOE Fan Faire. Jedną z głównych nowości będzie zastosowany w grze silnik.
czy w grze będzie abonament?
czy w grze będzie abonament?
Te „Zaawansowane Efekty Graficzne” są w grach (przynajmniej na PC) od dobrych kilku lat ;D
lubię takie epickie przedświęwzięcia, będę miał oko na tą grę, a Wy, droga redakcjo, informujcie nas na bieżąco 🙂
Czy to mmo bedzie darmowe?
I bardzo dobrze, że powstają nowe silniki. Jestem jak najbardziej za a coś nowego uciekającego konwencji COD/BF bardzo się przyda. Takie gry już były (global agenda) ale z racji abonamentu nie odniosły spektakularnego sukcesu. Obstawiam system F2P. Epickie walki po kilkadziesiąt osób, większe niż to co znamy z BFa (64osobówki) mogą sprawdzić się znakomicie a pojedynczy gracz będzie miał uczucie prawdziwej wojny jako mały robaczek będący jedynie mało znaczącym świadkiem wydarzeń. Wielkie mapy, pojazdy, ech :
Jak na mmo rewolucja graficzna. Reszta już była w crysisie.