31.07.2011
Często komentowane 42 Komentarze

Battlefield 3: Nieśmiertelniki osobistą „wizytówką” graczy

Battlefield 3: Nieśmiertelniki osobistą „wizytówką” graczy
Nieśmiertelniki to fajny element urozmaicający rozgrywkę w sieci w serii Battlefield – gracze mogą je kolekcjonować, „zrywając” je z ciał zabitych przeciwników. Jak ujawnili twórcy cyklu, w nadchodzącym Battlefieldzie 3 przejdą one istotne zmiany – będą prezentować bowiem nie tylko imię zabitego, ale i jego statystyki.

W najnowszym wpisie na oficjalnym blogu serii Alan Ketz, starszy projektant multiplayera w studiu DICE, wyjawił, że w Battlefieldzie 3 nieśmiertelniki będą swoistymi wizytówkami graczy. Będziemy mogli wybrać ich wygląd oraz to, jaką statystykę mają prezentować. Jak pisze Ketz:

W Battlefieldzie 3 nieśmiertelniki wyjdą poza zwykłe pokazywanie imienia [gracza]. Mamy setki ich wersji, które mogą być twoją wizytówką. Za każdym razem, kiedy zabijesz przeciwnika, zobaczy on twój nieśmiertelnik. To twoja wizytówka – miejsce, gdzie możesz się chwalić; dynamiczne nieśmiertelniki mogą pokazać, jak dobry jesteś w posługiwaniu się nożem, myśliwcem, zaprezentują nawet twój osobisty styl gry.

Zmiany zajdą także w sposobie zdobywania nieśmiertelników z ciał naszych ofiar. Aby je „zerwać”, będzie należało zabić przeciwnika brutalnym ciosem nożem, zachodząc go od tyłu, nie dając się przy tym wykryć . Takie ataki mają wyglądać „świetnie” – głównie dzięki systemowi animacji zaczerpniętemu z serii FIFA.

42 odpowiedzi do “Battlefield 3: Nieśmiertelniki osobistą „wizytówką” graczy”

  1. jaki plecak odrzutowy lul? beda mapy w kosmosie? 😛

  2. z tego co pamiętam pierwsze kolekcjonowanie nieśmiertelników było w metal gear solid 2

  3. Hellscream000 31 lipca 2011 o 10:19

    A możecie mi przypomnieć w jaki sposób zbierało się nieśmiertelniki w Bad Company 2? Też trzeba było załatwić gościa nożem?

  4. megasnajper 31 lipca 2011 o 10:22

    @Hellscream000|dokładnie tak, ale chyba nie trzeba było zajść przeciwnika od tyłu i pozostać niezauważonym.?! Plecak odrzutowy ?!

  5. I podczas trwania tej super pr0 animacji ktos nam odstrzeli glowe… poroniony pomysl to ma by dziabniecie nozem i tyle a nie jakies animacje =,,= w multi nie ma na to czasu! A plecak odrzutowy to mysle jakiś blad.

  6. Plecakiem odrzutowym?

  7. Odnośnie „plecaka odrzutowego” – w oryginale było „(…)show off how great you are with a knife, a jet, or even show off your personal play style”, więc chodzi raczej o myśliwce. Pogratulować tłumaczenia >_>

  8. W BC2 było że trzeba po prostu zabić nożem.. tutaj prezentuje się to troszeczkę inaczej ale niestety kiedy usłyszałem że jak ktoś cię zabije to będziesz widział jego nieśmiertelnik od razu skojarzyło mi się z tytułami i emblematami w mw2 😛

  9. W alphie zdobyć nieśmiertelnika prawie się nie da gdyż… obszar gry jest bardzo mały co oznacza, że nie dasz rady zajść przeciwnika od tyłu. Dalej podczas tej 3 sekundowej animacji mogą cię zabić co jest normą. Po ponad 6h gry mam chyba 4 nieśmiertelniki. A w BC 2 one same się nabijały wręcz.

  10. Oryginalności zero, ale ogólnie prezentują się fajnie.

  11. To mi przypomina Modern Warfare 2. Tylko, że tam są Tytuły i Emblematy.

  12. @gunardan Serio, niektórzy Dżentelmeni powinni powściągnąć wyrażanie swoich niepochlebnych opinii jeśli powoduje nimi brak dowartościowania lub niska pozycja w towarzystwie czy aberracje w myśleniu. Przedstawiony pomysł to nic innego jak kontynuacja myśli zaczętych w BC2 i MOH. Nienawidziele będą nienawidzić

  13. @Kaszub23: od dawna wiadomo, że melee jest za silne w modern shooterach – o to właśnie chodzi, żeby to nie było tylko dziabnięcie i już. Bardzo dobry model pokazuje tu Killzone 3 z „brutal melee” – akurat na ten aspekt większość nie narzeka, a animacje nie trwają aż tak długo, żeby ktoś Ci zaraz odstrzelił tyłek – chociaż nie przeczę, zdarza się. A bywa, że i czasem ktoś Cię zastrzeli zanim zdążysz zabić przeciwnika rzeczonym melee.

  14. Ragnar… eh… To raczej MW przypomina BF…

  15. @Seishi|Dowaliłeś 😀 Nie no niezły ubaw miałem jak to przeczytałem xD

  16. nieboszczyk 31 lipca 2011 o 12:03

    dzisiaj, 13:30 gunardan|Oryginalności zero, ale ogólnie prezentują się fajnieOryginalnosci zero? A co ty tam chciałeś? Kupony od Billa Gates’a na miliony dolarów?

  17. CO WY PIERDZIELICIE? AŻ SIE JELITA PRZEWRACAJĄ OD CZYTANIA TYCH GLUPOT! Myśliwiec to nie jet pack tylko samolot bojowy -.-

  18. @Lordexo14 W tekście wcześniej był błąd, bo zamiast myśliwca widniał „plecak odrzutowy” i z tego wywiązała się ta dyskusja na początku 😛 Autor poprawił, więc teraz jest ok.

  19. Oby noże nie były tak zbugowane jak BFBC2, proszę. AMEN

  20. @Damaszczak masz świętą rację. W BFBC2 czasami ledwo ciachnąłem przeciwnika, a on już padał. Czasem dźgałem kolesia 3 razy w głowę aż w końcu on się orientował i zabijał mnie jednym ciachnięciem!

  21. Całkiem fajny pomysł. Spotkałem się z nim w grze Monday Night Combat. Tam robiły trochę mniejsze wrażenie, jeśli ktoś nie znał progów potrzebnych do zdobycia konkretnych tytułów z jednej dziedziny, dlatego tutaj zapowiada się to ciekawiej.

  22. Oo dobre toto. Jeszcze narysowane konto na Fejsbuku i mamy nowe znaczenie multiplayera. Tym razem poważnie mówię ;>

  23. Hmmm a jak byłoby pełno ciał na ziemi?

  24. Popieram, oby ten nóż nie był tak zbuowany jak jest w BC2 bo to jest masakra. Raz mi się zdarzyło że koleś dostał w M16 w głowę byłem tuż za nim po tym jak mu się nic nie stało wbiłem mu nóż prosto w głowę oczywiście też mu się nic nie stało. On się odwrócił i zz granatnika mnie zabił. Czasami to można normalnie wyjść z siebie

  25. Taki pomysł to pójście w stronę realizmu a odejście od casualizmu.Wartość zabicia nożem drastycznie wzrośnie. Pomysł na nawet 2-3 sekundową animacje to dobry pomysł. W realu atakując grupę wrogów miałbyś szansę zabić nożem tylko jednego. Potem odstrzeliwują tyłek. Taka prawda. A ci co chrzanią, że w multi nie ma czasu na 3 sekundowe animacje gratuluję casulo-codowego podejścia. Jak ktoś powiedział haters gonna hate a ja dodam, że cod players gonna stay casual.

  26. Bardzo fajnie, że wracają czasy BF-a 2 (wyciąganie noża, granatów też z tego co widziałem), i niech nie narzekają każuale bo dla nich będzie Moda na Coda odcinek 5, ja jako gracz PC bardzo cieszę się z takiego rozwiązania.

  27. wojtekwlodyka28 31 lipca 2011 o 15:16

    Dokładnie dusicielu 😛

  28. Przy tak dużych mapach jakie ponoć mają tu być, może się to sprawdzić. W BC2 coś takiego było totalną porażką. Może w końcu wrócą stare dobre czasy kiedy frag nożem był naprawdę wyczynem a nie chlaśnięciem od niechcenia.

  29. Pasuje mi tutaj takie powiedzenie „A nóż się uda…” 😉

  30. A czy orientujecie się, czy w Battlefield 3 będą jakieś spluwy z okresu II Wojny Światowej (jako bonusik)?

  31. @Wuwu1878 nic takiego nikt nie ogłaszał czy obiecywał. Raczej dotychczas zapowiedziane dodatki wracają do czasów BF2 a nie do BF1942.

  32. OO tak to mi się podoba 🙂 Nie mogę się doczekać premiery 😀

  33. fajnie się to zapowiada

  34. Wie ktoś może, kiedy zacznie się beta bf3 dla posiadaczy MoH’a tier 1 ???

  35. @Wuwu Podejrzewam, że zobaczymy starego drucha czyli jak zawsze niezawodnego colta M1911 🙂 .|@olek Chyba będzie we wrześniu.

  36. @rachwi aha, thx

  37. @Wuwu1978 – Bedzie SKS, co prawda to nie broń z czasów IIWŚ, ale z czasów trochę późniejszych bo z wojny wietnamskiej 🙂

  38. @olek123 – z tą beta chyba będzie tak, że tydzień wcześniej mogą zagrać ci co mają MoH’a Tier 1, a później otwarte beta-testy

  39. Dzięki za odpowiedzi 🙂 .

  40. Nóż w Bad Company 2 działał fatalnie, nieraz po prostu nie zadziałał, czasami zabijał wbity w powietrze. Mam nadzieję że w Battlu 3 go naprawią, bo jeśli nie to w d… z takimi nieśmiertelnikami.

  41. Zgadzam się z matiyyy. Jeśli nie naprawią walki wręcz w multiplayerze to te nieśmiertelniki sobie będzie można…

  42. @matiyyy poprawili 🙂 grałem w alphe i jest perfekcyjnie jak na alphe 🙂

Dodaj komentarz