F1 2011: Czasówka w Montrealu i Grand Prix Turcji [WIDEO]
![F1 2011: Czasówka w Montrealu i Grand Prix Turcji [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/8cf0a8ca-a4bd-4ba7-a7f8-18000cee4d0b.jpeg)
Do sieci trafiły dwa nowe, nakręcone kamerką gameplaye z F1 2011. Pierwszy przedstawia próbę czasową na torze w Montrealu, a drugi jest fragmentem wyścigu o Grand Prix Turcji na obiekcie Istanbul Park.
Dwa nowe gameplaye z F1 2011:
Montreal:
Grand Prix Turcji:
Czytaj dalej
28 odpowiedzi do “F1 2011: Czasówka w Montrealu i Grand Prix Turcji [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Do sieci trafiły dwa nowe, nakręcone kamerką gameplaye z F1 2011. Pierwszy przedstawia próbę czasową na torze w Montrealu, a drugi jest fragmentem wyścigu o Grand Prix Turcji na obiekcie Nurburgring.
Na drugim filmiku jest tor Istanbul Park a nie Nurburgring 🙂
Fajnie wygląda ale nie wiem czy po poprzedniej części zagram która zraziła mnie słabym w porównaniu do grida i dirta modelem jazdy(grałem i na kierownicy i na klawiaturze)
Nurburgring ^^ dobre. Istambuł Park powinno tam być.
Czemu KERS nie ładuje się przy hamowaniu, a dopiero po skończeniu okrążenia?|Trochę to dziwne ;p
Z tego co zauważyłem to nowy interfejs, DRS, Kers, zmieniony model jazdy ( jakiś taki miękki mi sie wydaje… ), trochę nowości u kibiców, no i co jeszcze ??… ktoś dostrzegł coś innego ?
Jeszcze w czasówce bolid RBR był duchem, a tego było w 2010.
No, fajny mod fajny ;p
KERS daje zbyt dużego kopa wg. mnie, ale nie widzę działania systemu DRS, jest on użyty tutaj?
Podczas klasyfikacji DRS był włączony cały czas.
Czy doczekamy się kiedyś Grand Prix 5 Geoffa Crammonda? Podobno prawa do tytułu wykupiło Sony ale nic z nim nie robi.
Porażka. KERS odnawia się jednorazowo w całości co każde okrążenie, a w założeniu taki system odzyskuje nieco energii przy każdym hamowaniu. Znowu zero realizmu – a zarzekano się, że będzie inaczej…|No i nie rozumiem, dlaczego w pierwszym filmiku DRS podczas treningu był cały czas włączony. Oby poprawili to do czasu premiery…
@bleub|Ale z tego co wiem, to jeśli kierowca zużyje KERS podczas okrążenia, to owsem KERS się ładuje, ale użyć go można dopiero podczas następnego okrążenia.|A DRS, tak mi się przynajmniej wydaje, podczas treningów i kwalifikacji może być włączony przez cały czas.
Normalnie KERS jak Nitro w Arcadowych ścigałkach 🙂
@djmati|Nie, KERS nie odnawia się magicznie co okrążenie w każdym wyścigu, tylko tak jak mówi bleub, KERS odnawia się magazynując powstałą w wyniku hamowania energię kinetyczną jako energie elektryczną.
Widze że nie poprawili jeszcze pitstopów, chodzi mi głównie o ten 'nienaturalny’ wjazd i wyjazd ze stanowiska serwisowego
@Quel|ale jak mówi djmati ładunek możliwy do urzycia odnawia się co okrąznie
A tak wogóle to fanów F1 zapraszam na http:www.photoblog.pl/juzekbanan/99935390/jbs-03.html|to bedzie model na wzór Lotusa 79
@JuzekBanan|No tak, tylko djmati napisał, że odnawia się co okrążenie również w prawdziwym wyścigu F1, a to brzmi jakby on odnawiał się po przejechaniu lini start/meta również w realu, co prawdą nie jest. Prawdą natomiast jest, że odnawia się on po troszku co hamowanie. Co oznacza, że w realu nie zawsze musi być on pełny po przejechaniu lini start/meta.
@Quel|http:www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_sport/8763.html
@JuzekBanan|Zgadza się. Limit 400Kj na okrążenie istnieje (6.67s), ale to nie oznacza, że po każdym przejechaniu lini start/meta będziesz miał do dyspozycji pełen ładunek. Ale już widzę, że djmati napisał, że w grze odnawia się tylko pasek limitu, a nie cały ładunek, co by się już zgadzało.
Nie wiecie czy F1 wyjdzie w polskiej wersji językowej??
Co to ma być? KERS się odnawia po przejechaniu całego okrążenia, a nie przy każdorazowym hamowaniu tak jak jest to w realu, następnie: czemu nie używa DRS-u na zakrętach na suchym torze w Kanadzie? Ja rozumiem mokry wyścig, ale na suchym? No bez jaj… Hmm… i dlaczego na mokrym torze w Turcji wszyscy używają slicków? Jakoś nie widzę suchego pasu/linii toru jazdy… Tor jest w niektórych miejscach suchy ale… Do tego podczas pitstopu nadal mechanik zmieniający przednie skrzydło robi to sam a powinno być
ich trzech, dalej nie widzę SC i warm up’a. Sam KERS spisuje się znakomicie – tak jak w realu ale powinien się odnawiać przy każdym hamowaniu – w końcu to jest Kinetic Energy Recovery System, a nie Kinect Ekstra Rozpierdzielony System…. xD Dodatkowo kara drive-trought za to, że się komuś urwało kawałek przedniego spoilera jest przesadą… zalicza się takie coś jako incydent wyścigowy – przykład z realu: Pietrow urwał Schumiemu dwa razy w tym sezonie całe przednie skrzydło (nie kawałek) a nikt Mu takiej ka
…ry nie dał… Śmieszy też fakt, że gameplay zrobili niemcy, jeżdżący McLarenem Hamiltona, który dość sarkastycznie i humorystycznie odnosi się do porażki brytyjczyka na Hungaroringu… 😀 @Tomski15 – no pewnie że muszą wydać w PL… inaczej Kubica tam pójdzie i zabierze MŚ Vettelowi… 😀
A w drugim gameplayu wygrywa Button… ale jajca… xD
@HacKNSlasHMonsteR21|No comment
Wszystko mi się podobało do momentu zjazdu na zmianę ogumienia…czekałem na rozwiązanie tego sztucznego elementu, a tu nic.