02.08.2011
Często komentowane 28 Komentarze

F1 2011: Czasówka w Montrealu i Grand Prix Turcji [WIDEO]

F1 2011: Czasówka w Montrealu i Grand Prix Turcji [WIDEO]
Do sieci trafiły dwa nowe, nakręcone kamerką gameplaye z F1 2011. Pierwszy przedstawia próbę czasową na torze w Montrealu, a drugi jest fragmentem wyścigu o Grand Prix Turcji na obiekcie Istanbul Park.

Dwa nowe gameplaye z F1 2011:

Montreal:

Grand Prix Turcji:

28 odpowiedzi do “F1 2011: Czasówka w Montrealu i Grand Prix Turcji [WIDEO]”

  1. Do sieci trafiły dwa nowe, nakręcone kamerką gameplaye z F1 2011. Pierwszy przedstawia próbę czasową na torze w Montrealu, a drugi jest fragmentem wyścigu o Grand Prix Turcji na obiekcie Nurburgring.

  2. Na drugim filmiku jest tor Istanbul Park a nie Nurburgring 🙂

  3. Fajnie wygląda ale nie wiem czy po poprzedniej części zagram która zraziła mnie słabym w porównaniu do grida i dirta modelem jazdy(grałem i na kierownicy i na klawiaturze)

  4. Nurburgring ^^ dobre. Istambuł Park powinno tam być.

  5. Czemu KERS nie ładuje się przy hamowaniu, a dopiero po skończeniu okrążenia?|Trochę to dziwne ;p

  6. Z tego co zauważyłem to nowy interfejs, DRS, Kers, zmieniony model jazdy ( jakiś taki miękki mi sie wydaje… ), trochę nowości u kibiców, no i co jeszcze ??… ktoś dostrzegł coś innego ?

  7. Jeszcze w czasówce bolid RBR był duchem, a tego było w 2010.

  8. No, fajny mod fajny ;p

  9. KERS daje zbyt dużego kopa wg. mnie, ale nie widzę działania systemu DRS, jest on użyty tutaj?

  10. Podczas klasyfikacji DRS był włączony cały czas.

  11. Czy doczekamy się kiedyś Grand Prix 5 Geoffa Crammonda? Podobno prawa do tytułu wykupiło Sony ale nic z nim nie robi.

  12. Porażka. KERS odnawia się jednorazowo w całości co każde okrążenie, a w założeniu taki system odzyskuje nieco energii przy każdym hamowaniu. Znowu zero realizmu – a zarzekano się, że będzie inaczej…|No i nie rozumiem, dlaczego w pierwszym filmiku DRS podczas treningu był cały czas włączony. Oby poprawili to do czasu premiery…

  13. @bleub|Ale z tego co wiem, to jeśli kierowca zużyje KERS podczas okrążenia, to owsem KERS się ładuje, ale użyć go można dopiero podczas następnego okrążenia.|A DRS, tak mi się przynajmniej wydaje, podczas treningów i kwalifikacji może być włączony przez cały czas.

  14. Normalnie KERS jak Nitro w Arcadowych ścigałkach 🙂

  15. @djmati|Nie, KERS nie odnawia się magicznie co okrążenie w każdym wyścigu, tylko tak jak mówi bleub, KERS odnawia się magazynując powstałą w wyniku hamowania energię kinetyczną jako energie elektryczną.

  16. Widze że nie poprawili jeszcze pitstopów, chodzi mi głównie o ten 'nienaturalny’ wjazd i wyjazd ze stanowiska serwisowego

  17. @Quel|ale jak mówi djmati ładunek możliwy do urzycia odnawia się co okrąznie

  18. A tak wogóle to fanów F1 zapraszam na http:www.photoblog.pl/juzekbanan/99935390/jbs-03.html|to bedzie model na wzór Lotusa 79

  19. @JuzekBanan|No tak, tylko djmati napisał, że odnawia się co okrążenie również w prawdziwym wyścigu F1, a to brzmi jakby on odnawiał się po przejechaniu lini start/meta również w realu, co prawdą nie jest. Prawdą natomiast jest, że odnawia się on po troszku co hamowanie. Co oznacza, że w realu nie zawsze musi być on pełny po przejechaniu lini start/meta.

  20. @Quel|http:www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_sport/8763.html

  21. @JuzekBanan|Zgadza się. Limit 400Kj na okrążenie istnieje (6.67s), ale to nie oznacza, że po każdym przejechaniu lini start/meta będziesz miał do dyspozycji pełen ładunek. Ale już widzę, że djmati napisał, że w grze odnawia się tylko pasek limitu, a nie cały ładunek, co by się już zgadzało.

  22. Nie wiecie czy F1 wyjdzie w polskiej wersji językowej??

  23. Co to ma być? KERS się odnawia po przejechaniu całego okrążenia, a nie przy każdorazowym hamowaniu tak jak jest to w realu, następnie: czemu nie używa DRS-u na zakrętach na suchym torze w Kanadzie? Ja rozumiem mokry wyścig, ale na suchym? No bez jaj… Hmm… i dlaczego na mokrym torze w Turcji wszyscy używają slicków? Jakoś nie widzę suchego pasu/linii toru jazdy… Tor jest w niektórych miejscach suchy ale… Do tego podczas pitstopu nadal mechanik zmieniający przednie skrzydło robi to sam a powinno być

  24. ich trzech, dalej nie widzę SC i warm up’a. Sam KERS spisuje się znakomicie – tak jak w realu ale powinien się odnawiać przy każdym hamowaniu – w końcu to jest Kinetic Energy Recovery System, a nie Kinect Ekstra Rozpierdzielony System…. xD Dodatkowo kara drive-trought za to, że się komuś urwało kawałek przedniego spoilera jest przesadą… zalicza się takie coś jako incydent wyścigowy – przykład z realu: Pietrow urwał Schumiemu dwa razy w tym sezonie całe przednie skrzydło (nie kawałek) a nikt Mu takiej ka

  25. …ry nie dał… Śmieszy też fakt, że gameplay zrobili niemcy, jeżdżący McLarenem Hamiltona, który dość sarkastycznie i humorystycznie odnosi się do porażki brytyjczyka na Hungaroringu… 😀 @Tomski15 – no pewnie że muszą wydać w PL… inaczej Kubica tam pójdzie i zabierze MŚ Vettelowi… 😀

  26. A w drugim gameplayu wygrywa Button… ale jajca… xD

  27. @HacKNSlasHMonsteR21|No comment

  28. Wszystko mi się podobało do momentu zjazdu na zmianę ogumienia…czekałem na rozwiązanie tego sztucznego elementu, a tu nic.

Dodaj komentarz