15.08.2011
Często komentowane 22 Komentarze

Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: „PC-towa wersja jest tą, w którą powinniście zagrać”

Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: „PC-towa wersja jest tą, w którą powinniście zagrać”
Do prac nad PC-tową wersją Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości Eidos Montreal zaangażowało zewnętrzne studio Nixxes. Jego przedstawiciele w jednym z wywiadów stwierdzili, że komputerowa edycja gry jest tą, „w którą powinno się zagrać”.

W wywiadzie dla GameSpy prezes i założyciel studia Nixxes, Jurjen Katsman, zdradził kilka ciekawych szczegółów o PC-towej wersji Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości, dodając, że to jest edycja, w którą każdy powinien zagrać.

Jak mówi:

Po pierwsze, Nixxes pracowało nad grafiką w DX11 odkąd tylko biblioteki te się pojawiły. Wykorzystaliśmy to, dodając kilka elementów, które zobaczysz tylko, jeśli masz w swoim PC kartę wspierającą DirectX 11: teselację w czasie rzeczywistym, usprawnione Ambient Occlusion, poprawione rozmycie i głębię ostrości. Wprowadziliśmy także wsparcie dla technologii Eyefinity od AMD (wyświetlanie obrazu na kilku monitorach) i 3DHD. Ponadto interfejs użytkownika został dostosowany do klawiatury i myszy, a samo sterowanie nimi można ustawić tak, by pasowało do twoich nawyków growych.

Jak wyjaśnia:

Jesteśmy oczywiście nieco stronniczy, ale dla nas w studiu Nixxes PC-towa wersja jest tą, w którą powinieneś zagrać. Dodatkowa głębia, którą można uzyskać dzięki 3D lub Eyefinity oraz ostrość wynikająca ze zwiększonej rozdzielczości, efektów i liczby klatek na sekundę naprawdę daje doskonałą oprawę graficzną. A szybkość i precyzyzja, którą otrzymasz grając myszą i klawiaturą w porównaniu do zabawy padem sprawia, że – przynajmniej dla mnie – to dość prosty wybór.

W tym samym wywiadzie Julien Bouvrais, dyrektor technologiczny w Eidos Montreal, wyjaśnił powody zatrudnienia studia Nixxes do prac nad PC-tową wersją Deus Ex: Human Revolution- Bunt Ludzkości. Jak mówi:

Współpraca z zewnętrznym studiem, które ma wielkie doświadczenie na PC, a z którym Eidos pracowało już od kilku lat, ma sens. Nixxes znało silnik gry bardzo dobrze, dostarczyli wiele PC-towych produkcji i byli również ogromnymi fanami Deus Exa. Szefostwo bardzo wspierało tę decyzję, a teraz jestem pewien, że była to jedna z najlepszych, którą podjęliśmy dbając o jakość gry.

22 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: „PC-towa wersja jest tą, w którą powinniście zagrać””

  1. Do prac nad PC-tową wersją Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości Eidos Montreal zaangażowało zewnętrzne studio Nixxes. Jego przedstawiciele w jednym z wywiadów stwierdzili, że komputerowa edycja gry jest tą, „w którą powinno się zagrać”.

  2. Bardzo się z tego cieszę, ale tak między wierszami przewiduję że na okładce pojawi się logo AMD Radeon. Ale posiadacze kart od zielonych na stówę też będą się cieszyli wszystkimi elementami. Pożyjemy zobaczymy.

  3. @mocelninio- cokolwiek oni zrobią w sprawie dx11 nie sadze żebyś miał problemy na Full detalach. Gra nie wygląda tak strasznie olśniewająco pod względem szczegółów i liczby trójkącików:)

  4. Gdzies mam eyefinity, dx11. Dajcie mi po prostu dobrą klimatyczną i grywalną grę.

  5. Dla mnie, to różnica nie w jakości grafiki, a między spolszczeniem i jego brakiem… pomijając kwestie typu „xbox jest w salonie”

  6. Jakie to wzruszające (nie bierzcie tego zdania na poważnie)… Kolejna osoba w ostatnim czasie mówi o tym jaką to PC jest świetną platformą. Ciekawe tylko ile się o utrzyma

  7. Dziś przeczytać, że wersja na PC jest dla twórców ważniejsza niż konsolowa to jak wygrać los na loterii .

  8. Mimo braku karty z obsługą najnowszego directx’a, 3d, itp. „pierdół” najpewniej kupię, bo tytuł zapowiada się zacnie (analiza lewej bety, w którą naturalnie nie grałem, tyle wersja oficjalna…)|Najważniejsze by gra sama w sobie była udana, inaczej żadna teselacja jej nie pomoże. Kupa w pozłotku kupą pozostanie po wsze czasy. Szkoda że tak wiele gier otrzymuje przeszacowane noty li tylko z uwagi na owy pozłacany świstek (solidną oprawę audio wizualną). W każdym razie Deus Ex zdaje się być nie kupą…

  9. Mam nadzieję że optymalizacja będzie na miejscu ^^

  10. …czy nawet produktem czekoladopodobnym, a pełnoprawną czekoladą z bakaliami.

  11. Zobaczymy…

  12. Pewnie zobaczyli, ze technika „jedziemy po PC” w wykonianiu Bulletstorma jest nieoplacalna, wiec mowia to, co wszyscy „normalni gracze” (czyli ci, co wiedza czym sie rozni karta graficzna od monitora a pad od kierownicy) wiedza od dawna : na PC gry wygladaja lepiej, bo maja efekty ktorych nie ma na konsolach.I wszyscy beda tak mowic az do kolejnej generacji konsol. A potem po jakim roku czy dwoch wyjda kolejne GeForce’y i Radeony zmiatajace graficznie konsole (wciaz nie ma ladniejszej gry niz Crysis1).

  13. jak mi da kasę na takiego kompa co dźwignie DE:HR na przyjemnych dla detalach to śmiało pogram na PC. A że to mało prawdopodobne zostanie mi gra na „słabiutkiej” konsoli 😉

  14. *dla oka

  15. Chrzanić grafikę! Ja chcę dobrze zrobioną i zoptymalizowaną grę, w którą zagram z przyjemnością nawet na średnim sprzęcie. Wolałbym żeby właśnie tak było i jestem w stanie zapłacić za to kilka efektów 3d i innych wodotrysków.

  16. Gra w dx11 pewnie będzie chodzić lepiej i ładniej ale tylko z wyłączoną teselacją. Teselację można z powodzeniem włączyć tylko na ekstremalnie drogich kartach. Ja w crysis 2 traciłem 40% wydajności na teselację.

  17. LimaksokiM – żeby grać na PC w takich detalach, jak masz na konsoli, wystarczy Ci stareńki sprzęt sprzed 4-5 lat, czyli dwurdzeniówka, 3 GB RAM i karta rzędu GTX 260. Więc wcale ulepszać kompa nie trzeba 😉 A za grę zapłacisz o 1/3 ceny mniej, i pograsz na „rdzennie” do FPS’ów przeznaczonej myszy i klawiaturze, a nie na mało dokładnym padzie. A jak kiedyś ulepszysz sprzęt, to pograsz w… jeszcze lepszych detalach. Natomiast na konsoli nawet po 10 latach gra będzie wyglądać zawsze tak samo 😛

  18. Czytając wasze komentarze, zacząłem się zastanawiać, ska wy bierzecie taką dziwną i niezrozumiałą wiedzę odnośnie tej gry. A wymagania takie podajecie że, po prostu szkoda czasu na czytanie tego wszystkiego.Gra pięknie działa na sprzęcie o wiele słabszym jak podaj co nie które serwisy. ja mogę napisać tylko tyle że gra działa poprawnie i bez przycinek na:CPU: AMD ATHLON x64 3000+ (O/C = 20% 2400Mhz)|GPU: ATI Radeon HD 2600 XT GDDR3 512MB (CORECLOCK = 800Mhz, GDDR = 1400Mhz)|RAM: 2x1024MB DDR1

  19. „Ponadto interfejs użytkownika został dostosowany do klawiatury i myszy, a samo sterowanie nimi można ustawić tak, by pasowało do twoich nawyków growych.” a to ci wyczyn, pomijając fakt, że wszystkie gry ukazujące się na PC’cie powinny mieć taki „bajer”

  20. @6ShadoW6 piszesz o becie. To ty masz błędne wyobrażenie o tej grze. Wersja beta jest okrojona z efektów. Nawet nie ma wsparcia dla DX11. Żeby przekonać się o rzeczywistych wymaganiach trzeba poczekać do premiery bo to co podają twórcy też ma się nijak do rzeczywistości.

  21. DarthDemon328 15 sierpnia 2011 o 19:38

    Jeszcze 11 dni 😀

  22. @eustachy80 Nie mów hop… Pomimo wielkiego skoku technologicznego w porównaniu Deus Ex, a Deus Ex: Invisible War, ten pierwszy jest o wiele, wiele lepszy. Mam nadzieję, że Nixxes to studio, które w tym samym stopniu co ja ubolewało nad tym, że Deus Ex: Invisible War był „chamską konsolówą” nie wykorzystującą nawet w połowie dobrodziejstw starego poczciwego Peceta. Nie mówie, że DX:IW był zły. Gra była dobra, ale tworzona z myślą o konsolach. Żałuję też, że Cenega postanowiła jednak spolonizować grę.

Dodaj komentarz