Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: „PC-towa wersja jest tą, w którą powinniście zagrać”

W wywiadzie dla GameSpy prezes i założyciel studia Nixxes, Jurjen Katsman, zdradził kilka ciekawych szczegółów o PC-towej wersji Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości, dodając, że to jest edycja, w którą każdy powinien zagrać.
Jak mówi:
Po pierwsze, Nixxes pracowało nad grafiką w DX11 odkąd tylko biblioteki te się pojawiły. Wykorzystaliśmy to, dodając kilka elementów, które zobaczysz tylko, jeśli masz w swoim PC kartę wspierającą DirectX 11: teselację w czasie rzeczywistym, usprawnione Ambient Occlusion, poprawione rozmycie i głębię ostrości. Wprowadziliśmy także wsparcie dla technologii Eyefinity od AMD (wyświetlanie obrazu na kilku monitorach) i 3DHD. Ponadto interfejs użytkownika został dostosowany do klawiatury i myszy, a samo sterowanie nimi można ustawić tak, by pasowało do twoich nawyków growych.
Jak wyjaśnia:
Jesteśmy oczywiście nieco stronniczy, ale dla nas w studiu Nixxes PC-towa wersja jest tą, w którą powinieneś zagrać. Dodatkowa głębia, którą można uzyskać dzięki 3D lub Eyefinity oraz ostrość wynikająca ze zwiększonej rozdzielczości, efektów i liczby klatek na sekundę naprawdę daje doskonałą oprawę graficzną. A szybkość i precyzyzja, którą otrzymasz grając myszą i klawiaturą w porównaniu do zabawy padem sprawia, że – przynajmniej dla mnie – to dość prosty wybór.
W tym samym wywiadzie Julien Bouvrais, dyrektor technologiczny w Eidos Montreal, wyjaśnił powody zatrudnienia studia Nixxes do prac nad PC-tową wersją Deus Ex: Human Revolution- Bunt Ludzkości. Jak mówi:
Współpraca z zewnętrznym studiem, które ma wielkie doświadczenie na PC, a z którym Eidos pracowało już od kilku lat, ma sens. Nixxes znało silnik gry bardzo dobrze, dostarczyli wiele PC-towych produkcji i byli również ogromnymi fanami Deus Exa. Szefostwo bardzo wspierało tę decyzję, a teraz jestem pewien, że była to jedna z najlepszych, którą podjęliśmy dbając o jakość gry.
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: „PC-towa wersja jest tą, w którą powinniście zagrać””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Do prac nad PC-tową wersją Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości Eidos Montreal zaangażowało zewnętrzne studio Nixxes. Jego przedstawiciele w jednym z wywiadów stwierdzili, że komputerowa edycja gry jest tą, „w którą powinno się zagrać”.
Bardzo się z tego cieszę, ale tak między wierszami przewiduję że na okładce pojawi się logo AMD Radeon. Ale posiadacze kart od zielonych na stówę też będą się cieszyli wszystkimi elementami. Pożyjemy zobaczymy.
@mocelninio- cokolwiek oni zrobią w sprawie dx11 nie sadze żebyś miał problemy na Full detalach. Gra nie wygląda tak strasznie olśniewająco pod względem szczegółów i liczby trójkącików:)
Gdzies mam eyefinity, dx11. Dajcie mi po prostu dobrą klimatyczną i grywalną grę.
Dla mnie, to różnica nie w jakości grafiki, a między spolszczeniem i jego brakiem… pomijając kwestie typu „xbox jest w salonie”
Jakie to wzruszające (nie bierzcie tego zdania na poważnie)… Kolejna osoba w ostatnim czasie mówi o tym jaką to PC jest świetną platformą. Ciekawe tylko ile się o utrzyma
Dziś przeczytać, że wersja na PC jest dla twórców ważniejsza niż konsolowa to jak wygrać los na loterii .
Mimo braku karty z obsługą najnowszego directx’a, 3d, itp. „pierdół” najpewniej kupię, bo tytuł zapowiada się zacnie (analiza lewej bety, w którą naturalnie nie grałem, tyle wersja oficjalna…)|Najważniejsze by gra sama w sobie była udana, inaczej żadna teselacja jej nie pomoże. Kupa w pozłotku kupą pozostanie po wsze czasy. Szkoda że tak wiele gier otrzymuje przeszacowane noty li tylko z uwagi na owy pozłacany świstek (solidną oprawę audio wizualną). W każdym razie Deus Ex zdaje się być nie kupą…
Mam nadzieję że optymalizacja będzie na miejscu ^^
…czy nawet produktem czekoladopodobnym, a pełnoprawną czekoladą z bakaliami.
Zobaczymy…
Pewnie zobaczyli, ze technika „jedziemy po PC” w wykonianiu Bulletstorma jest nieoplacalna, wiec mowia to, co wszyscy „normalni gracze” (czyli ci, co wiedza czym sie rozni karta graficzna od monitora a pad od kierownicy) wiedza od dawna : na PC gry wygladaja lepiej, bo maja efekty ktorych nie ma na konsolach.I wszyscy beda tak mowic az do kolejnej generacji konsol. A potem po jakim roku czy dwoch wyjda kolejne GeForce’y i Radeony zmiatajace graficznie konsole (wciaz nie ma ladniejszej gry niz Crysis1).
jak mi da kasę na takiego kompa co dźwignie DE:HR na przyjemnych dla detalach to śmiało pogram na PC. A że to mało prawdopodobne zostanie mi gra na „słabiutkiej” konsoli 😉
*dla oka
Chrzanić grafikę! Ja chcę dobrze zrobioną i zoptymalizowaną grę, w którą zagram z przyjemnością nawet na średnim sprzęcie. Wolałbym żeby właśnie tak było i jestem w stanie zapłacić za to kilka efektów 3d i innych wodotrysków.
Gra w dx11 pewnie będzie chodzić lepiej i ładniej ale tylko z wyłączoną teselacją. Teselację można z powodzeniem włączyć tylko na ekstremalnie drogich kartach. Ja w crysis 2 traciłem 40% wydajności na teselację.
LimaksokiM – żeby grać na PC w takich detalach, jak masz na konsoli, wystarczy Ci stareńki sprzęt sprzed 4-5 lat, czyli dwurdzeniówka, 3 GB RAM i karta rzędu GTX 260. Więc wcale ulepszać kompa nie trzeba 😉 A za grę zapłacisz o 1/3 ceny mniej, i pograsz na „rdzennie” do FPS’ów przeznaczonej myszy i klawiaturze, a nie na mało dokładnym padzie. A jak kiedyś ulepszysz sprzęt, to pograsz w… jeszcze lepszych detalach. Natomiast na konsoli nawet po 10 latach gra będzie wyglądać zawsze tak samo 😛
Czytając wasze komentarze, zacząłem się zastanawiać, ska wy bierzecie taką dziwną i niezrozumiałą wiedzę odnośnie tej gry. A wymagania takie podajecie że, po prostu szkoda czasu na czytanie tego wszystkiego.Gra pięknie działa na sprzęcie o wiele słabszym jak podaj co nie które serwisy. ja mogę napisać tylko tyle że gra działa poprawnie i bez przycinek na:CPU: AMD ATHLON x64 3000+ (O/C = 20% 2400Mhz)|GPU: ATI Radeon HD 2600 XT GDDR3 512MB (CORECLOCK = 800Mhz, GDDR = 1400Mhz)|RAM: 2x1024MB DDR1
„Ponadto interfejs użytkownika został dostosowany do klawiatury i myszy, a samo sterowanie nimi można ustawić tak, by pasowało do twoich nawyków growych.” a to ci wyczyn, pomijając fakt, że wszystkie gry ukazujące się na PC’cie powinny mieć taki „bajer”
@6ShadoW6 piszesz o becie. To ty masz błędne wyobrażenie o tej grze. Wersja beta jest okrojona z efektów. Nawet nie ma wsparcia dla DX11. Żeby przekonać się o rzeczywistych wymaganiach trzeba poczekać do premiery bo to co podają twórcy też ma się nijak do rzeczywistości.
Jeszcze 11 dni 😀
@eustachy80 Nie mów hop… Pomimo wielkiego skoku technologicznego w porównaniu Deus Ex, a Deus Ex: Invisible War, ten pierwszy jest o wiele, wiele lepszy. Mam nadzieję, że Nixxes to studio, które w tym samym stopniu co ja ubolewało nad tym, że Deus Ex: Invisible War był „chamską konsolówą” nie wykorzystującą nawet w połowie dobrodziejstw starego poczciwego Peceta. Nie mówie, że DX:IW był zły. Gra była dobra, ale tworzona z myślą o konsolach. Żałuję też, że Cenega postanowiła jednak spolonizować grę.