19.08.2011
Często komentowane 56 Komentarze

gamescom 2011: Twórcy Hitman Absolution – „Nie będziemy działać pod dyktando fanów”

gamescom 2011: Twórcy Hitman Absolution – „Nie będziemy działać pod dyktando fanów”
Gracze czekający na Hitman Absolution obawiają się, że gra będzie gorsza od poprzednich odsłon serii. W jednym z wywiadów udzielonych na tegorocznym gamescomie przedstawiciele IO Interactive stwierdzili, że choć twórcy gry produkcji słuchają fanów, to nie zamierzają być przez nich kierowani.

Tory Blystad, „reżyserHitman Absolution, w wywiadzie udzielonym serwisowi VG247 odniósł się do zarzutów wielbicieli cyklu, mówiąc że gra jest kierowana do szerszego grona odbiorców, a co za tym idzie – będzie prostsza i mniej skomplikowana niż poprzednie części.

Jak mówi:

W naszym biurze zawsze są ludzie, którzy sprawdzają w szczególności forum Hitmana. Chcemy wiedzieć, co fani myślą i chcemy zrobić grę, którą ci ludzie polubią, a nie taką, która będzie tylko nam się podobać, a nikt inny nie będzie się nią nawet przejmował. Słuchamy ich, ale nie chcemy działać pod ich dyktando, ponieważ mamy tak dużo rodzajów fanów, że moglibyśmy posłuchać tylko jednej grupy uważającej np. że .

W trakcie wywiadu Blystad poruszył także kwestię tego, jak twórcy Hitman Absolution starają się polepszyć rozgrywkę. Jak mówi:

Jedną z rzeczy, która sprawiała trudność w poprzednich częściach, było to, że pomimo tego, iż było w nich wiele wolności, to musiałeś się przez nią przekopywać. Mogłeś zacząć poziom i nagle stawałeś przed dziesięciorgiem drzwi stojących przed tobą otworem. Sytuacja wyglądała wówczas mniej więcej tak: . Taki rodzaj wolności nie jest interesujący, ponieważ tak naprawdę nie masz wyboru, tylko sprawdzasz jedną ścieżkę i gdy widzisz, że przegrałeś próbujesz innej. Teraz przywiązujesz większą uwagę do podejmowanych decyzji, które mogą być bardziej czarno-białe, dlatego że są one fizyczne, ale w obrębie danego poziomu.

56 odpowiedzi do “gamescom 2011: Twórcy Hitman Absolution – „Nie będziemy działać pod dyktando fanów””

  1. Oby tylko nie wprowadzili zielonej strzałki prowadzącej do celu/ważnego miejsca…

  2. @Zdrowy |Heh, wolałbym, żeby wprowadzili zielone strzałki lub znaki pokazujące co/gdzie zrobić w trybie „casual”, czy czymś podobnym, a w zamian zostawili resztę równie złożoną co w poprzednich odsłonach.

  3. Przecież zawsze była mapa z zaznaczonymi przeciwnikami, ważnymi miejscami etc. Co ten gość gada, jakie chodzenie na ślepo?

  4. Jakoś nigdy nie miałem, że wchodziłem i od razu zgon. Była właśnie mapka itd. Chyba powoli zaczynają akcję o uprzedzaniu fanów serii o fakcie, że gra będzie uproszczona i skierowana do większej liczby odbiorców.

  5. Przecież mogą ułatwić grę, a osiągnięcie najwyższej rangi może być ciągle trudnym zadaniem.

  6. Pan Tory Blystad chyba nigdy nie grał w Hitmana. |Trzeba słuchać fanów, w końcu to chyba do nich skierowana jest gra ?

Dodaj komentarz