Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Brakujące Ogniwo – gameplay z komentarzem [WIDEO]
![Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Brakujące Ogniwo – gameplay z komentarzem [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/6e16af0f-ed93-43f5-ab38-ac62deaa17a9.jpeg)
Gameplay z komentarzem:
Z kolei producent dodatku Brakujące Ogniwo, Marc-Andre Dufort zdradził w rozmowie z Eurogamerem, że na końcu rozszerzenia na graczy czeka walka z bossem. Została ona jednak – w przeciwieństwie do tych znanych z podstawki – zaprojektowana przez samo Eidos Montreal, tak więc nie będzie tak frustrująca i wroga będzie można pokonać na kilka sposobów.
Jak mówi:
Możesz właściwie nie zabić bossa. Możesz go też ogłuszyć. Albo zlikwidować go z daleka. Możesz nawet zabić go nie dając się zauważyć. Starcie z nim jest znacznie większym wyzwaniem niż walka z bossami w innych grach.
Dufort wypowiedział się także na temat pojedynków z bossami w podstawowej wersji Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości, które były frustrujące i zmuszające graczy do otwartego ataku, pomimo tego, że w trakcie pozostałej rozgrywki gracze byli zachęcani do cichego likwidowania przeciwników. Jak mówi:
Wszystko, co zostało zrobione w Eidos Montreal, jest znacznie mniej frustrujące [od walk z bossami]. Ale wszystko zależy od sposobu, w który grasz. Jeśli stawiasz na otwartą walkę, najprawdopodobniej nie będziesz miał problemów z bossami. Umożliwiliśmy więc w tym konkretnym starciu z dodatku dostosować do niego sposób zabawy.
Jak dodaje:
W podstawowej wersji grałem stawiając po trochu na skradanie się i walkę, dysponowałem więc kilkoma dobrymi broniami. Nie miałem problemów z bossami, walki z nimi nigdy mnie nie frustrowały. Mogę jednak zrozumieć irytację ludzi stawiających w większym stopniu na skradanie się.
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...