24.09.2011

Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Brakujące Ogniwo – gameplay z komentarzem [WIDEO]

Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości: Brakujące Ogniwo – gameplay z komentarzem [WIDEO]
Square Enix opublikowało pięciominutowy gameplay z Brakującego Ogniwa, pierwszego DLC do Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości. Film opatrzony jest komentarzem Mary DeMarle, głownej projektantki narracji.

Gameplay z komentarzem:

Z kolei producent dodatku Brakujące Ogniwo, Marc-Andre Dufort zdradził w rozmowie z Eurogamerem, że na końcu rozszerzenia na graczy czeka walka z bossem. Została ona jednak – w przeciwieństwie do tych znanych z podstawki – zaprojektowana przez samo Eidos Montreal, tak więc nie będzie tak frustrująca i wroga będzie można pokonać na kilka sposobów.

Jak mówi:

Możesz właściwie nie zabić bossa. Możesz go też ogłuszyć. Albo zlikwidować go z daleka. Możesz nawet zabić go nie dając się zauważyć. Starcie z nim jest znacznie większym wyzwaniem niż walka z bossami w innych grach.

Dufort wypowiedział się także na temat pojedynków z bossami w podstawowej wersji Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości, które były frustrujące i zmuszające graczy do otwartego ataku, pomimo tego, że w trakcie pozostałej rozgrywki gracze byli zachęcani do cichego likwidowania przeciwników. Jak mówi:

Wszystko, co zostało zrobione w Eidos Montreal, jest znacznie mniej frustrujące [od walk z bossami]. Ale wszystko zależy od sposobu, w który grasz. Jeśli stawiasz na otwartą walkę, najprawdopodobniej nie będziesz miał problemów z bossami. Umożliwiliśmy więc w tym konkretnym starciu z dodatku dostosować do niego sposób zabawy.

Jak dodaje:

W podstawowej wersji grałem stawiając po trochu na skradanie się i walkę, dysponowałem więc kilkoma dobrymi broniami. Nie miałem problemów z bossami, walki z nimi nigdy mnie nie frustrowały. Mogę jednak zrozumieć irytację ludzi stawiających w większym stopniu na skradanie się.

Dodaj komentarz