Dead Island: Zapowiedź ekranizacji i ponad milion sprzedanych egzemplarzy

Przedstawiciele Lionsgate poinformowali, że wytwórnia nabyła od firmy Deep Silver prawa do ekranizacji Dead Island. Inspiracją dla filmu był niesamowity, pierwszy zwiastun gry, który pojawił się w lutym.
Twórcy obrazu obiecują, że Dead Island będzie „innowacyjnym filmem w gatunku produkcji z zombie”, ponieważ ma skoncentrować się ludzkich emocjach, więzach rodzinnych oraz „nieliniowej opowieści”.
Ekranizacja gry wrocławskiego Techlandu znajduje się na razie we wczesnej fazie prac i powstaje w należącej do Seana Daniela, twórcy „Mumii” firmy Sean Daniel Company. On sam został producentem obrazu i zaprosił do współpracy Stefana Sonnenfielda, który był odpowiedzialny za efekty specjalne produkcji reżyserowanych m.in. przez J.J Abramsa, Michaela Baya i Gore’a Verbinskiego.
Producentami wykonawczymi filmu zostali Jason Brown z Sean Daniel Company oraz Missy Papageorge z należącej do Sonnenfielda Sunny Field Productions, z kolei Sarah Perlman z tego ostatniego studia będzie współproducentem obrazu. Niestety na razie nie wiadomo, kto zasiądzie na fotelu reżysera.
Natomiast przedstawiciele Techlandu poinformowali, że w ciągu dwóch tygodni od premiery Dead Island sprzedało się w liczbie ponad miliona egzemplarzy, dzięki czemu jest to najszybciej sprzedająca się polska gra na świecie. Dane te pochodzącą z serwisu VGChartz – nieoficjalnie mówi się jednak, że mogło rozejść się nawet 1,5 miliona kopii. Jak mówi Tomasz Gawlikowski z Techlandu:
Wyniki te pochodzą z serwisu VGChartz.com, który na bieżąco monitoruje sprzedaż tytułów na całym świecie. Wiemy również, że serwis ten nie jest w stanie w pełni monitorować wyników sprzedaży zaraz po premierze, tak dokładnie jakbyśmy tego chcieli. Nieoficjalnie, według naszych prognoz, możemy aktualnie liczyć na ponad 1,5 milionów sprzedanych kopii na wszystkie 3 platformy, na których wychodziła gra: Microsoft Xbox 360, Sony Playstation 3 i PC. Na pełniejsze wyniki będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Wiemy jednak, że nasza gra okazała się ogromnym sukcesem kasowym – planowaliśmy sprzedać w ciągu pierwszego roku 2 mln sztuk, a w ciągu całego życia produktu 2,7 mln sztuk. Jak widać nasze założenia prawdopodobnie zostaną przekroczone
Czytaj dalej
-
Megabonk cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Już ponad milion graczy...
-
Ponad 2 miliardy zombiaków umarło ponownie w Dying Light: The...
-
Europa Universalis 5 całkowicie zmienia sposób prowadzenia wojen. Twórcy...
-
Hollow Knight: Silksong ukończony na saksofonie. Nie musieliśmy długo czekać na sfinalizowanie...