Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 3: Witamy w Przystani

Przez długi czas na ziemiach zamieszkanych przez ludzi dochodziło do typowych swar naszego gatunku. Każdy dbał o własne interesy i nie pomagał temu brak spójnego państwa, które trzymałoby w ryzach ten kocioł bałkański w świecie fantasy. Na szczęście, do czasu.
Po zawarciu przymierza ze Smokiem Światłości, Elrathem i jego anielskimi sługami doszło do zjednoczenia ziem pod sztandarem Świętego Cesarstwa. Feudalne państwo zaczęło rosnąć w siłę. Choć wciąż czasem dochodzi do buntów, panujący ideał światłego i cnotliwego rycerza i silna ręka absolutnego władcy pozwala patrzeć pozytywnie w przyszłość Rzeczypospolitej Ludowej kraju.
Trudno zatem się dziwić, że wobec brudnej przyszłości, nadchodzącą inwazję demonów na Ashen ludzie traktują w dużym stopniu jako zabieg promocyjny. To wyjątkowa szansa – Cesarstwo może utrzeć nosa siłom zła i przejść do historii jako Jedyny Obrońca Ashanu. Inne frakcje mogłyby tylko zazdrościć najwspanialszym homo sapiens.
Słowa mogą przejść w czyny, gdyż książę Anton, chcąc pomścić swojego zmarłego ojca, powoła pod broń najlepsze oddziały. Jednostki Przystani są świetnie przygotowane taktycznie. Dzięki rozwiniętym zdolnościom obrony potrafią wyczekać wroga, by ten zmęczony atakowaniem przyjął decydujący cios. Dodatkowo „naszym” pomaga magia wzmacniająca i uzdrawiająca, a że stawka wojny jest wysoka, nie trzeba martwić się o morale. Problemem za to jest mała ilość jednostek miotających, przez co łatwo uzyskać wrogowi przewagę na tym polu.
Za to nikt nie może liczyć na wsparcie istot żywcem wyjętych z niebios. Dzięki sojuszowi z Elrathem obecność Serafinów w garnizonie stolicy w Sokolim Gnieździe nie powinna dziwić najeźdźców.
Czytaj dalej
46 odpowiedzi do “Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 3: Witamy w Przystani”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 3:
ehhh czy ja wiem czy to tak się dobrze zapowiada
Ten anioł jest jakiś sztywny…
moim zdaniem ta gra bedzie denna za bardzo poszli na latwizne z zamkiem!!!!!!!!!!
Przystań to moja ulubiona frakcja, zarówno w trójce jak i piątce.
Coraz bardziej mi się to nie podoba przy inferno zaprezentowano tylko cztery jednostki tutaj też, miasta póki co nie prezentują się „ładnie” raczej zostanę przy trójce i King’s Bounty.
4 JEDNOSTKI? Oni sobie chyba jaja robią !!
@darek to jest stary filmik z alpha gdy nie wszystkie były gotowe jest standardowo 7
dla tych jełopów http:might-and-magic.ubi.com/heroes-6/pl-PL/game/creatures/index.aspx
Tak czy siak, po przeczytaniu zapowiedzi z jednego z poprzednich numerów CDA i zobaczeniu paru filmików i gameplay’ów, ze smutkiem muszę stwierdzić, że nie odpalę najnowszych hirołsów na swoim komputerze. Już V odsłona mnie do siebie nie przekonała (nie wiem czemu, wewnętrzne fuj?), a ja dalej będę na zmianę grał w III (dodatki + WoG) i IV. Ehh, ciężkie życie starego fana serii, może nawet II odkurzę z sentymentu. 🙂
@kolas odpal sobie chociaz demo, jak taki sentymentalny jestes to na pewno poznasz motyw muzyczny na mapie glownej.|generalnie po demie stwierdzam ze bedzie fajna gierka. jak ktos lubi grac porownujac i jeczec ze 3 lepsza to niech w nia gra, ja tam chetnie poswiece troche czasu na h6 i raczej go nie pozaluje, chociaz w homm tluke od dema 2 z czarnej plyty CDA, zawierajacego mapke broken alliance dla odmiany 🙂
Heores bez jakichkolwiek smoków? Coś tu mocno nie pasuje (a Kirin to taka jednostka zaledwie smokopodobna)…
Ja nie zagram. Demo mi się nie spodobało, a jest wiele lepszych gier do ukończenia by zawracać sobie głowę H6. H3 uważam za jedną z najlepszych gier EVER (dalej na dysku), H4 było fajną grą. Od tego czasu seria zaczęła iść w taką stronę, która nie podoba mi się za bardzo. O ile jeszcze H5 przebolałem, to już dalej wspierać tego projektu „przemiany” serii nie zamierzam.
smd z tym, że 3 część jest najlepsza to się zgadzam, ale 4 jest najgorszą częścią serii, gorszą niż jedynka czy 5.
Wole Heroes 3 i 4 tam jest to coś
Mam nadzieję, że będzie możliwe wykupienie dla jednostek alternatywnych ulepszeń, wzorem Tribes of the East. Nie chodzi mi tylko o inne statystyki i umiejętności. Po prostu genialnie wyglądały alternatywne wojska Przystani (Inferno też, ale jakby trochę mniej). Co do tych pierwszych, to sami rozumiecie, nieomylna w swym osądzie Święta Inkwizycja, krwawo tłumiąca wszelkie objawy herezji oraz piętrzące się ku gniewnym niebiosom płonące stosy niewiernych… Wracam do Warhammera.
Niby wszystko ok, ale jednak żadna częśc nie uzyska miana takiej „epickości” jak 3. ;D i basta..
Powiem tak. Lamasu. Śmiech na sali ;P – mój najpoważniejszy zarzut wobec serii, to na prawdę marnie zaprojektowane, nieciekawe nowe jednostki. Tak jakby na siłę próbowano wymyśleć coś nowego. Boli brak ikonicznych jednostek, które towarzyszyly serii baardzo długo (kościany smok, czarny rycerz). To tylko pojedyncze przykłady, a przecież przypadków jest znacznie więcej.
Nie ma co się dziwić, że ludzie ciągle na Trójkę patrzą ponieważ porównywanie rzeczy do najlepszych jest normalną cechą. Seria ma się rozwijać, a nie cofać zabierając 60% rzeczy ze znanej marki. Tak samo jest w sporcie. Jak już pisałem osobiście w poprzednich topicach – sam nie wierzę, że to mówię, lecz ta część jest po prostu nudna. Ciekawe co do dodatków dodadzą by dorobić sobie kasy troche…
Smutnyaniol, zaufania do ekipy, która pierwszy raz tyka Herosy. Niby doświadczenie jakieś tam mają, ale dla mnie będzie to jedna z najgorszych części cyklu. No pewnie, nowoczesnym casualom na pewno się spodoba, a co mają powiedzieć ludzie lubiący prawdziwą, wymagającą rozgrywkę? Jak chce się rozluźnić to leci jakiś FPS, akcja; ale nie strategia, no proszę….
Smutnyaniol, trochę szacunku i zaufania do słownika.|Coś krótka ta notka o Przystani. Czyżby najnudniejsza frakcja w nadchodzącej części?
Właśnie grałem w demo i muszę powiedzieć, że przynajmniej na początku zamki są bardzo niewyrównane. Grając jednym ledwo dawałem radę zabić pierwsze potworki z innego zamku, a takim strongholdem nawet nie chciały ze mną walczyć.
Wkręciłem się przez chwilę jakbym bardzoo ciekawą książkę fantasy czytał…
Świetnie się zapowiada-po 4 jednostki,dziwaczny styl graficzny,uproszczona do granic możliwości rozgrywka-gorzej być nie może? ;c
No akurat styl graficzny to jedna z mocniejszych stron tej odsłony. Szczególnie kapitalne animacje. Poza tym w końcu ogólna stylistyka jest dosyć mroczna, widać że wzorowano się na Dark Messiah. Zarzut co do grafy, jak dla mnie chybiony – u mnie Heroes VI mają duży plus.
mateusz66|Wiesz ile ludzi już mówiło, że każda frakcja będzie mieć 7 jednostek + ulepszenia? Ogarnąć się. Jako strategia 6 cześć pewnie nie będzie taka zła, ale jako ,,hirołs” już nie bardzo. Tak wogóle to czemu porównujecie to do 3 części? 6 i 5 dzięją się w innym świecie i o ile mi wiadomo nie są w żaden sposób powiązane z poprzednim. Najbardziej bym chciał by zostawili markę taką jaka była tzn. Bez każualizacji. Mam gdzieś czy sobie nie pogra jakiś typek co pierwszy raz sięgnie po tą serię.
Nie mogli stworzyć jakiejś od podstaw, nastawionej na prostą i przyjemną rozgrywkę. Musieli (jak dla mnie) zepsuć tą sagę?
Przy „piątce” też mówiono o każualizacji, a okazała się najlepszą częścią na multi ze względu właśnie na złożone elementy. Mówię tu o taktykach ( w każdym zamku trzeba było stosować inny styl gry, w trójce strategia była zawsze taka sama.) Drugim elementem było rozbudowywanie bohatera. W trójce stworzenie bohatera z naciskiem na katapultę było idiotyczne, w piątce dobrze rozbudowana katapulta sieje niesamowite zniszczenie. Itd, itd.
Można też dodać, że jeśli w trójce twój bohater nie umiał magii był leszczem. W piątce wystarczy spojrzeć na bohatera orków który za nic ma sobie magię z odpowiednimi skillami i może walczyć na równi z magami.
@piotrek578 moje niedopatrzenie ;> Ale 3 jednostki więcej i tak nie zmienią tej gry w prawdziwe Herosy z krwi i kości-to nadal pozostanie casualowa strategia gdzie jedyne 'heros’ mieści się w tytule ;
mateusz66 – 7 jednostek to w zasadzie sztandarowy symbol Herosów, więc nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
Dla mnie HEROES (prawdziwe) skończyło się po trójce. A to, to jakieś [beeep] będzie.
Zapowiada sie ze gra gra bedzie bardzo fajna. I posluchajcie mnie wy FANBOYE HIII. Trojka wyszla w 1999 roku czyli 12 lat temu! Dla branzy gier to niemal jak wiek wiec nie gadajcie „ojej co to z tymi Hirlsami jak zrobia ta gre casualowata” Bo chyba nie myslicie ze do Bardzo dobrej 5 powtorza blad 3DO i New World Company i wydadza slaba 6? Poza tym co wedlug was „specialisci” jest tak casualowego w tej grze? Mniej surowcow? Przecierz dzieki temu zaoostrza sie bitwy i nie bedzie juz tego ze prze 2 miechy
zostajesz w zamku i ic sie nie dzieje bo inni gracze tez maja wzyskkie kopalnie i nie ma sensu cie atakowac. Teraz ta gra nabierze tempa ktore bylo w trojce 🙂 Co jeszcze moze byc takiego odpychajacego grafika w 3-D? Jest 2011 rok…. Nie wiem oscieccie mnie co takiego ma ta gra ze przed wydaniem skazujecie juz ja na straty
@Xarads995 po pierwsze używaj polskich znaków, bo czytanie takiego tekstu co poniektórych doprowadza do szewskiej pasji. Po drugie to że część piąta była fajna nie oznacza automatycznie że i „szóstka” będzie równie rewelacyjna. Oczywiście zakładanie z góry, że będzie to gniot jest głupotą, ale nie śpieszmy się też z optymizmem. Jeśli chodzi o mniejszą ilość surowców…może dla Ciebie jest to zaleta. Dla mnie to między innymi ograniczenie niektórych możliwości taktycznych.
Dexter666 Po pierwsze: Dlatego na CD-Action musi być edytor komentarzy. Po drugie: Nie zakładam z góry ze gra będzie rewolucyjna bo piątka była fajna ale bo tym jak grałem w betę i demo mogę stwierdzić że nie będzie złą grą. A mógłbyś mi wytłumaczyć jak zmniejszenie ilości surowców może wypłynąć na ograniczenie taktyki.
@Xarads995 zamiast podbierać przeciwnikowi wszystko co popadnie, można było np. spróbować odciąć go od złóż konkretnego surowca. Chociaż w dalszym ciągu nie pozbawiało go to zdolności bojowych, uniemożliwiało jednak wyszkolenie niektórych szczególnie potężnych rodzajów jednostek (np. smoków). Takie opóźnienie mogło (ale oczywiście w cale nie musiało) przeważyć o zwycięstwie. Taki cios w gospodarkę dawał sporą przewagę, ale też nie przekreślał szans na zwycięstwo drugiej stronie.
@piotrek578 – fabuła 6 się dzieje 300-500lat przed historią z 5 części.
ważne, że będzie wyjątkowa
@Blaadee|Chodziło mi o to, że nie jest raczej powiązana 6 cześć z 4 i w dól. Co do uproszczeń to choćby natychmiastowe posiłki z siedlisk, czy zmiana zamku na odpowiadający swojej frakcji.
Dexter666 aaaaa teraz rozumiem. Fakt trochę szkoda, ale nowy „Hirołś” aż tak wiele nie straci przez to 🙂
Chyba zbyt tolerancyjny jestem, bo osobiście bawiłem się świetnie grając w każdą część, chociaż w trójce wystarczyło rozwinąć magię ziemi by powymiatać wszystko, choć w czwórce bohater-wojownik potrafił sam wygrywać prawie wszystkie bitwy, teraz też będzie dobrze.
Coś dwa dni się spóźnia odliczanie ;/
I gdzie to odliczanie? Premiera w czwartek, a jesteśmy przy Przystani
Czemu akurat na Przystani nie ma 2 strony z opisem ? :/
Bardzo lubiłem grać tą rasą w 5 tutaj może być podobnie 😉