04.10.2011
Często komentowane 20 Komentarze

Hitman Absolution: Będzie tryb dla weteranów

Hitman Absolution: Będzie tryb dla weteranów
Fani Agenta 47 są zaniepokojeni i obawiają się, czy powstający Hitman Absolution spełni ich oczekiwania i będzie godny poprzednich odsłon serii. W jednym z wywiadów twórcy gry ujawnili, że pojawi się w niej specjalny poziom trudności przeznaczony właśnie dla weteranów cyklu.

Hakan Abrak, główny producent Hitman Absolution, w wywiadzie dla Eurogamera ujawnił, że w grze znajdzie się specjalny poziom trudności dla najbardziej „hardkorowych” fanów serii. W nim gracze będą zmuszeni do prowadzenia bardziej skradankowej rozgrywki, nie dając się wykryć i ogłuszając – a nie zabijając – przeciwników. Ponadto z niektórymi wyzwaniami trzeba będzie radzić sobie w nieco „mądrzejszy” sposób. Za przejście Hitman Absolution na tym poziomie otrzymamy specjalne osiągnięcie.

Na razie Abrak nie chciał ujawnić większej ilości szczegółów dotyczącego trybu dla weteranów. Więcej informacji mamy poznać wkrótce.

20 odpowiedzi do “Hitman Absolution: Będzie tryb dla weteranów”

  1. Lepiej by było jakby wprowadzili tryby z ułatwieniami, a główne pozostawili bez zmian. A oni wszytko modyfikują, dodając jeden tryb dla wyjadaczy. Boję się że wyjdzie jakiś potworek w którym nie da się prowadzić wyważonej rozgrywki-zabijać, ukrywać, ale jednocześnie samemu pozostać w ukryciu, albo będzie to zbyt proste. Zawsze wolałem grać cichociemnym zabójcą, a nie ogłuszaczem.

  2. to ma być hitman a nie jakiś pieprzony fps….

  3. @Za zabijanie niewinnych zawsze były kary, za niezabijanie nikogo poza celem bonusy. Nie bez powodu w ostatnim Hitmanie były strzykawki usypiające ntp.

  4. Ciekawe na ile ta gra będzie podobna do poprzednich hitmanów. Na razie widzę tu SC: Convictiona.

  5. Gra pewnie przygotowywana jest bardziej pod akcje niż ukrywanie się, więc poziom „dla hardkorowców” będzie po prostu naciągany. Coś w stylu, jeżeli ktoś znajdzie ciało w ciemnym zaułku to z miejsca cały świat się dowie, że zrobiłeś to właśnie ty.

  6. @mikel89 popieram. Zamiast „trybu hardcore” autorzy powinni stworzyć „zwyczajnego” Hitmana (chodzi mi o model rozgrywki znany z poprzednich części), i dodać coś w stylu „Arcade mode” dla graczy którzy wolą mniej wymagającą grę. I wilk był by syty, i owca cała…

  7. No i to chodzi !, to coś dla mnie.

  8. @Larellion – wiesz co to fps? Czy jest tu o tym mowa? NIE! Więc pomyśl zanim coś napiszesz!

  9. Jeśli design poziomów będzie robiony pod masowego odbiorcę, to obawiam się że żaden specjalny tryb wiele nie zmieni.

  10. vicmickey, ty byś najlepiej wolał w Hitamnie rozwalić all z m4… Tak to przynajmniej zinterpretowałem…

  11. @vicmickey- rozumiem, że już grałeś i to jest twoja recenzja gotowej gry. Nie? Na taką wygląda. A tak na poważnie to poczekamy, zobaczymy. Z każdą częścią seria wygląda coraz lepiej. Absolution może być grą z kosmicznym klimatem.

  12. mam złe przeczucia w związku z dodaniem tego „specjalnego” trybu. Jak dla mnie to wyjdzie pewnie skażualizowany gniot który nawet dziecko w wieku lat 10 przejdzie..

  13. Co tam tryb dla weteranów (jak mnie 😛 ) skoro gra będzie casualowa?

  14. @Revolter – Hitman BM był już prosty, gorzej chyba już się nie da 😛

  15. Hehe, czyli Eagle Vision tylko z czasowym ograniczeniem (powiedzmy… 30 sekund), wyczulone zmysły strażników (na wyjęcie broni na ich oczach reagują stanowczym: „hej, ty!”), trudny dostęp do kluczowych miejsc (czerwone i niebieskie klucze!) i mamy „tryb weterana” wg nowych twórców Hitmana. Coraz gorzej to wygląda…

  16. Pożyjemy…to zobaczymy…

  17. I tak oto seria Hitman zakończyła się na Blood Money. Causuals wins again. O nie przepraszam – kasa wygrywa po raz kolejny. R.I.P Hitman. Nawet ten tryb hardcorowy ma się nijak do poprzednich gier. No i designu poziomów raczej to nie zmieni. Just great.

  18. Tryb dla wteranow, ale mozna tyklko ogluszac… Jak na moje to po prostu nie bedzie mozna wzbudzic alarmu itd, ale cos czuje ze ta nowa czesc jedynce i dwojce bedize mogla tylko buty czyscic

  19. W tym trybie wyłączony będzie Instynkt, AI będzie bardziej wyczulone i zadania stawiane przed graczem będą trudniejsze.

Dodaj komentarz