Hitman Absolution: Pierwszy konkretny gameplay już jutro, dziś – jego „zajawka” [WIDEO]
![Hitman Absolution: Pierwszy konkretny gameplay już jutro, dziś – jego „zajawka” [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/062616a9-e9f5-43d0-890c-641d78892485.jpeg)
Przedstawiciele studia IO Interactive poinformowali, że już jutro opublikowany zostanie zapis z prezentacji Hitman Absolution, na którą zaproszono dziennikarzy w trakcie targów E3. W ramach swoistej przystawki twórcy gry zaprezentowali "zajawkę" jutrzejszego gameplayu.
Nowy teaser Hitman Absolution:
Czytaj dalej
46 odpowiedzi do “Hitman Absolution: Pierwszy konkretny gameplay już jutro, dziś – jego „zajawka” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No, no zapowiada się naprawdę ciekawie… Zobaczymy jutro !
Miejmy nadzieję, że I/O Interactive nie będzie kolejnym studiem po ID które zawiedzie zaufanie graczy.
nie przypomina to wam batmana arkam assylum mówię o początku taki mroczny budynek i takie tam
blind11 racja gra jest niesamowicie podobna do Batmana ale i tak bedzie dobra
Lepiej robili by Hitmana Silent Assasin w HD
zapowiada sie fajnie
Od razu poczułem klimat gry. Czekam na tą grę tak samo jak na MW3 i BF3. Kolejny HIT w moim rankingu.
cholera, był szybszy o 10 min 😛 ale mimo wszystko polecam odwiedzić http://www.hitmanasylum.pl 🙂
Hitman: Conviction|-.-
Trochę za dużo akcji jak na Hitmana, no ale cóż. Zagramy to się okaże czy był to dobry wybór. Do dzisiaj od czasu do czasu męczę „jedynkę” to i na tego czekam z niecierpliwością.
Nie mogę się już jutra doczekać by obejrzeć „właściwy” gameplay. Ta zajawka na pewno potrafi zaciekawić…ale z tego co pokazali nie da się powiedzieć „ile z Hitmana jest w Absolution „. Są fragmenty z gnatem w łapie, jest przebieranie się w cudze ciuchy (czyli też opcja „silent”). IO Interactive jak do tej pory nie zawiodło w żadnej grze o łysolu…mam nadzieję że się to nie zmieni :/
@DeVxC Dla mnie to był najlepszy Hitman, A tu będzie jakiś eksperyment.
Czekam i mam nadzieję ,że moje ZŁE przypuszczenia ulegną w nie pamięć.
W każdym razie nie ważne jaki by nie był. Kupie.
https:www.youtube.com/watch?v=NWf3dPKYf1E znalazłem pełną misję:)
Full Gameplay: http:www.youtube.comwatch?v=NWf3dPKYf1E
lol – muszę pamiętać o odświeżaniu strony. 🙂
47, co oni ci zrobili…? Hitman zawsze się skradał, ale nie jak Fisher, tylko poruszając się w tłumie i wtapiając się w niego, ewentualnie robiąc skromne podchody za nic nie spodziewającego się przeciwnika. Branie zakładnika na oczach 10 policjantów? Starcie z helikopterem? Tragedia. Niszczenie legendy, casualizacja zasłużonej serii, obrzydlistwo, co za czasy.
Deathdealer – wykup sobie w końcu reklamę w google, a nie wtryniasz adres swojej strony do każdego komentarza…A trailer całkiem niezły, chociaż pełna wersja fakt, lepsza ; p
Prawdopodobnie to tylko poziom wprowadzajacy, tak jak w poprzednich czesciach, gdzie byla wielka strzelanina ze swatem etc. Najprawdopodobniej reszta gry bedzie wygladac normalnie 🙂 .
Twórcy twierdzą, że musieli trochę postrzelać, bo dziennikarze się nudzili… ale misję z pewnością da się przejść po cichu. Nie mam jednak pewności, czy da się również uniknąć helikoptera…
zajawka gameplay’a ?…tylko czekać na teaser zapowiedzi trailera…Dobrze że poczciwy Hitman powraca, zobaczymy w jakiej będzie formie…-)
Nie dość, że to stary dobry Hitman, to w dodatku otrzymaliśmy możliwości jak w Splinter Cellu (dynamiczne cienie, poziom widoczności, wspinanie się i chowanie po kątach, za przeszkodami). To wyglada naprawde świetnie. @Naars – oceniasz całą grę po jednej misji TRENINGOWEI? 🙂
Jest już pełna wersja tego trailera. Gra wygląda fajnie, jak chcecie, to poszukajcie na YouTube szybko, bo niedługo mogą usunąć.
Spóźniłem się 😀
Nie no nie róbcie z Tobiasa Rippera Sama Fishera. To dwaj zupełnie inni ludzie.
@Deathdealer: Nie, oceniam po wielu newsach, obietnicach twórców i w końcu po tym gameplayu. To nie jest styl Hitmana, gier z taką mechaniką skradania się, jak tu przedstawiono, jest wiele, Hitman zawsze był inny i chwała mu za to. Zresztą… 47 uciekający przed helikopterem, czy ja naprawdę muszę mówić coś więcej? Kto tego nie rozumie, ten nie grywał w poprzednie części w czasach ich premier.
Wszędzie widzę marudzenie typu: „O boshe mój loffciany agęcie 47, co Ci zrobili… Szczelaniny jakeś…” IMO to po prostu zabieg, aby przyciągnąć do gry innych odbiorców niż starzy wyjadacze. No i nie wspominając o tym, że w Blood Money można również było się bawić w strzelaniny, ba nawet samouczek uczył nas jak sobie radzić w taki starciach, a w Codname 47 niezwykle trudno było ich uniknąć… Przykład? Ostatnia misja w Kolumbii… |A zakładnika, można było wziąć już w BM…
@Mr.ALFik – Tylko wtedy policja nie wahała się strzelać 😀
@Naars – ja prowadze serwis o tej grze, przegladam niemal każdy materiał jaki zostanie wypuszczony i wiem, że się niepotrzebnie obawiasz 🙂 pozatym to jest wyłacznie misja treningowa i jednocześnie pokazówka mająca zadowolić i zrobić pozytywne wrażenie na wszystkich nie tylko veteranach serii, ale również pozyskać nowych. Naprawde nie rozumiem tych skomleń – powtarzam poraz kolejny, IOI to nie Ubisoft, można im w pełni zaufać.
A ja podzielam obawy Naarsa. Ok, twórcy obiecują, że zachowają tradycyjny charakter serii. Jednak tak duża ilość zmian może budzić pewien niepokój i jest on w pełni zrozumiały. Podobnie jak Deathdealer prowadzę serwis o tej grze i codziennie przeczesuję sieć w poszukiwaniu wypowiedzi twórców, materiałów, które dogłębnie z redakcją analizujemy, jestem też w kontakcie z przedstawicielami studia. Widać, że twórcy chcą zrobić grę bardzo filmową – ale oby nie przesadzili.
Ja raczej nie mam obaw, to tylko zwiastuny, które mają pokazać „akcję” i zachęcić nowych odbiorców, twórcy zapewniają, że gra nie straci skradankowego i cichego charakteru. A nowe ruchy i krycie za osłonami przyjmę z otwartymi ramionami, bo są to rzeczy których brakowało mi w poprzednich, i tak doskonałych, odsłonach. Nie mogę się doczekać premiery.
@Deathdealer a znasz powiedzenie że „ufać można jedynie mamie i tacie”? 😀 . Oczywiście sobie żartuję, nie zakładam z góry że Absolution będzie złą grą itd. ale o ile dobrze pamiętam twórcy sami przyznali że nacisk na akcję będzie większy niż w poprzednich grach serii. Spójrzmy prawdzie w oczy…nie będzie to pierwsza sprawdzona marka, która właśnie w takim kierunku ma najwyraźniej zamiar ewoluować. I niestety w wielu przypadkach efekty są dalekie od oczekiwań graczy…
„47 uciekający przed helikopterem, czy ja naprawdę muszę mówić coś więcej?” Miał go zestrzelić samochodem jak John McClane? Ja też póki co udzielam IO kredytu zaufania i czekam do premiery. Choć, fakt, chęć „ufilmowienia” może źle się odbić na rozgrywce.
Ten „pierwszy konkretny gameplay” już jest. W pełnej wersji na machinimie: http:www.youtube.com/watch?v=NWf3dPKYf1EEnjoy. (Ach ta scena z gołębiami)
Nie oddzieliłem „Enjoy” Sry.
Wartka akcja i Hitman jakoś dla mnie nie idą w parze. Ok poczekajmy na premierę, ale swoją drogą ile to razy twórcy mówili jedno, a wychodziło tak jak tego obawiali się gracze ( choćby seria SplinterCell). Za dużo tych ukłonów w stronę akcji. Hitman to cichy zabójca, a nie psychopata. Z drugiej strony samouczek w Blood Money też nie polegał tylko na cichej likwidacji celów.
Za mało, żeby się wypowiadać. Zobaczy się jutro całość i oby nastrajało optymistycznie…
jakubswir dobrze prawi, JUZ jest calosc ludki 🙂 http:www.youtube.com/watch?v=NWf3dPKYf1E&feature=player_embedded enjoy!
Obejrzałem ten gameplay…i jestem na prawdę zaniepokojony. Mam nadzieję że faktycznie jest to misja-tutorial tak jak w Blood Money. Wiem że grający ma pewnie całą tą mapę „obcykaną” na pamięć, wie co, jak, kiedy i gdzie się stanie…ale i tak robi wrażenie skrajnie liniowego i oskryptowanego „tunelu” :/ . No i jeszcze ten „instynkt”…Mam nadzieję że do korzystania z owej zdolności gra ani razu mnie w żaden sposób nie zmusi…
…Irytuje mnie również łatwość, z którą policjanci dają się podejść i wykończyć. W poprzednich częściach nawet ciche podejście do ofiary na odległość umożliwiającą użycie garoty (nawet na łatwych poziomach trudności) wydaje się większym wyzwaniem.
Dexter gdzie ty tu widzisz gameplay? O.o
tutaj go widzi….http:www.youtube.com/watch?v=NWf3dPKYf1E&feature=player_embedded
Też obejrzałem ten gameplay i uważam, że jest naprawdę świetny. Wcale nie jest tak, że trzeba robić rozpiździel na lewo i prawo jak to co niektórzy tutaj mówią. Poza tym weźcie poprawkę na to, że to dopiero pierwszy poziom i wydaję mi się, że to po prostu zwykły tutroial, który pokazuje jakie mamy możliwości, podobnie jak w Blood Money. Trzeba być dobrej myśli i mieć nadzieję, że nowa produkcja z Łysolem mimo, że trochę inna będzie równie rewelacyjna co poprzednie części:)
A w poniedziałek 17 października leci Hitman na polsacie 😀
Dexter666 – tak, to jest misja treningowa i z tego względu jest bardzo oskryptowana. Z tego, co mówią twórcy, wynika, że cała ta misja stanowi ok. 1/3 normalnej misji w Absolution. Gameplay ma 17 minut, więc wynikałoby z tego, że normalna misja trwałaby… niemal godzinę. Przy czym misja taka byłaby podzielona na 3 części, każdą oddzieloną savepointem.