Binary Domain: Pierwsze informacje o multiplayerze

Jak ujawnili przedstawiciele SEGI, sześć z siedmiu trybów rozgrywki przeznaczonych będzie dla maksymalnie dziesięciu graczy. Data Capture będzie wariacją Capture the Flag, w którym miejsce flag zajmą moduły z danymi. Natomiast Domain Control to King of the Hill w nowym wydaniu, gdzie jedna drużyna broni danej strefy, a druga ją atakuje.
Team Survival z kolei to specjalna wersja drużynowego deathmatchu, gdzie każdy gracz posiada tylko jedno życie, a wygrywa zespół, którego członek pozostanie, jako ostatni, żywy na placu boju. Operation jest natomiast podobne do Domain Control – jedna ekipa ma za zadanie Bronic skrzyni z zapasami, a druga ją zniszczyć.
Dwoma ostatnimi ujawnionymi, nastawionymi na rywalizację trybami multiplayerowymi w Binary Domain jest Team Deathmatch oraz Free for All. O ile pierwszego nie trzeba tłumaczyć, o tyle drugi to zwykły, indywidualny deathmatch.
Siódmym wariantem zabawy jest kooperacyjny Invasion, gdzie maksymalnie czterech graczy musi poradzić sobie z nacierającymi falami przeciwników.
W każdym z wariantów będzie można pokierować jedną z pięciu klas postaci. Heavy Gunner stawia na ciężką broń, Recon specjalizuje się w walce na dystans, Special Operations posługuje się różnymi rodzajami broni, potrafiąc eliminować przeciwników na kilka sposobów, z kolei Demolition kładzie nacisk na walkę w zwarciu. Ostatnią klasą jest natomiast Assault.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Binary Domain: Pierwsze informacje o multiplayerze”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W Binary Domain prócz kampanii dla pojedynczego gracza znajdzie się także tryb multiplayer. SEGA ujawniła pierwsze informacje o zabawie w sieci, która składać się będzie z siedmiu wariantów rozgrywki i pięciu klas postaci.
I tak nie pobije MP z jakiegokolwiek CoD’a czy BF’a… ale tryby kooperacji (obrona przed falami przeciwników) mogą być ciekawe.