Star Wars: The Old Republic – nowe informacje o instancjach i ostatniej strefie PvP

W dniu premiery w Star Wars: The Old Republic znajdzie się 15 różnych instancji. Każda z nich przeznaczona będzie dla graczy na różnych poziomach doświadczenia, z kolei „kilka” zarezerwowanych jest dla postaci na 50. levelu i tzw. endgame’u. Rozgrywkę w danych flashpointach będzie można powtarzać dowolną liczbę razy, zbierając kolejne nagrody i punkty doświadczenia. Po jednorazowym ukończeniu konkretnej instancji będzie ją można przejść na trudniejszym poziomie.
James Ohlen, jeden z producentów Star Wars: The Old Republic wyjaśnił, że we flashpointach twórcy sieciówki zrezygnowali z obecnego chociażby w World of Warcraft systemu automatycznego dobierania graczy w drużyny. Według niego, negatywnie wpłynęłoby to na klimat gry.
BioWare zaprezentowało także trzecią i na razie ostatnią arenę dla trybu PvP – Void Star. Zadaniem jednej drużyny jest zaminowanie statku materiałami wybuchowymi, podczas gdy druga ekipa nie może do tego dopuścić. Po pierwszej rundzie role się odwrócą.
Developerzy zapewnili także, że zadania w Star Wars: The Old Republic nie będą się dublować – poszczególne klasy postaci nie otrzymają dwa razy takich samych misji.
Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – nowe informacje o instancjach i ostatniej strefie PvP”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W trakcie nowojorskiego Comic-Conu, który miał miejsce w ubiegły weekend, BioWare ujawniło nowe informacje o instancjach w Star Wars: The Old Republic. W grze określane są one mianem „flashpointów”.
Ehh… Rezygnowanie z „Dungeon Findera” to nie jest zbyt dobry pomysł. Przyspiesza to znacznie szukanie drużyny i sprzyja tzw. samotnym wilkom, którzy w rzyci mają gildie i socjalizacje. Mam nadzieje, że jeszcze zmienią zdanie, bo to akurat był jeden z lepszych pomysłów blizzarda ustępujący chyba tylko Cross-realm Battlegroundom.
Niech już dadzą otwartą betę, bo zastanawiam się nad kupnem pre-ordera, a w ciemno nie mam ochoty wydawać tylu pieniędzy.
@czosnek177 muszę Cię zmartwić, ale otwartej bety nie będzie jest tylko zamknięta.Podzielam zdanie H4ku, rezygnacja dungeon findera to nietrafiony pomysł, oby Bioware poszedł po rozum do głowy i to zmienił.
Cóż, w wowie też przez długi okres czasu nie było Dungeon Findera i ludzie sobie jakoś radzili, co nie zmienia faktu, że też uważam ten mechanizm za bardzo wygodny, ale kiedyś znajdowanie grupy, zbieranie się itp miało swój klimat
Szkoda, jakbym mógł grę przetestować, to pewnie bym zaraz poleciał do sklepu. Bo z filmików fajnie wygląda, ale wolałbym osobiście przetestować.
@H4ku co jest zlego w mniemaniu gildi i socjalizacji w rzyci? O.o
nie bedzie otwartej bety, a i z braku automatu do dobierania graczy na flashpointy sie ciesze, zyska na tym atmosfera gry
@paveup – wiem, że ta gra głównie na rp jest nastawiona (fabuła itp), ale system a’la dungeon finder z WoWa mogli dać, bo jeśli nie masz kumpli/gildii którzy pomogą to będzie trza czekać cholernie długo…a jeszcze dłużej jeśli jesteś dps’em. Dlatego będe grał tankiem -.-
WoW mnie już dobił – czekam więc na ToR 🙂