Nowy projekt twórców Left 4 Dead będzie oparty na CryEngine?

W maju THQ ogłosiło, że wraz ze studiem Turtle Rock – twórcami Left 4 Dead – stworzy multiplayerowego shootera. W opublikowanym ogłoszeniu o pracę ekipa ujawniła, że gra będzie oparta na silniku CryEngine.
Na oficjalnej stronie studia Turtle Rock pojawiło się ogłoszenie o pracę, w którym poszukuje ludzi do prac nad „pierwszym tajnym projektem dla THQ”. Mile widziane u kandydatów jest „doświadczenie z silnikiem CryEngine”. Oznacza to najprawdopodobniej, że gra będzie oparta na technologii Cryteku.
Jednym ze stanowisk do obsadzenia jest posada starszego programisty gameplayu. Od kandydatów wymaga się doświadczenia w grach na PC, X360 i PS3, co sugeruje, że właśnie na te platformy trafi tajemnicza produkcja.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Nowy projekt twórców Left 4 Dead będzie oparty na CryEngine?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
jestem ciekaw co z tego będzie 😀
O by to było tak dobre jak Left 4 Dead
@Dawid639 albo niechaj bedzie to Left 4 Dead 3 😛
Kiedyś czytałem, że silnik Source jest bardzo niewygodny dla programistów, a narzędzia do niego dostępne tak archaiczne i nieporęczne że poza Valve (i grupą wiernych moderów) nikt ich nie chce nawet na oczy widzieć. Unreal Engine czy właśnie CryEngine określane sią jako prawdziwe Rolls Royce wśród silników.
@vial – niezłe głupoty gadasz. Source to jedna z najłatwiejszych w opanowaniu technologii. Ale przyznaję, CryEngine i UE są bardzo dobre.
Homefront 2 od Turtle Rock i Cryteku? 😛
@vial Ciekawe gdzie takie farmazony wyczytałeś. http://www.valvehaters.com ?
Nie zmienia to faktu, że Source jest technologią przestarzałą, to tak jakby porównywać silniki BFa i CoDa.
@Dives EPIC FAIL
@Dives / vial – prosta sprawa – jak nie znacie się w temacie to nie piszcie. Jak chcecie się zapytać to proszę bardzo lub omówić bardziej temat, lecz nawet wcześniej macie topic poświęcony sourcie, polecam zajrzeć.
@Blaadee/Sokar widać że nie macie pojęcia o programowaniu.|Source JEST technologią przestarzałą pod jednym względem: to ponad dziesięcioletni silnik hl1 (a właściwie silnik Quake) i do niego na siłę dołączane są dodatkowe narzędzia/biblioteki etc. |Hammer Editor ma ponad 10 lat i niewiele zmienił się od utworzenia w 1998r. Programiści narzekają na to że rzeczy które w np. Unreal Engine robią się same, lub można je bardzo łatwo zrealizować za pomocą narzędzi, a w Source trzeba to pisać ręcznie.
@vial widać, że Ty też masz duże pojęcie na temat Source Engine 😉 Jest to silnik praktycznie stworzony od podstaw, z niewielkimi domieszkami silnika Quake (takimi znikomymi ilościami, że nawet CoD6 ma ich o wiele więcej). Zmodyfikowaną wersją Quake Engine był GoldSrc. Pod jednym względem masz jednak rację. Source ma już swoje lata (10 lat w tej branży to dużo)